quote:
Haha ja iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik ook erg benieuwd naar de programmas mbt hypo-aftrek en km heffing enz.
En vooral ook naar de van GW wat zal die weer verzinnen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Balkie z'n zaterdag is wel weer goed, hij mag met Tiger Woods op voorpagina van CNN.
[ afbeelding ]
Ja maar... maar.... daar kwam heul geen gewapper aan te pas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ben jij vreemd gewapperd? Ik dacht dat wij een stevige wapper samen hadden en dat wij elkaar konden vertrouwen. En nu lees ik dat je vreemd wappert en de foto's stiekem weer verwijderd.
Degenen die applaudisseerden dachten vast 'goh, die is wel héél blij dat het kabinet gevallen is'quote:Ik heb vanmorgen in plaats van ochtendgymnastiek en joggen (hoe krijg ik het uit mijn toetsenbord) een half uur gewapperd in de tuin. Alle buren hebben het gezien en vonden dat ik heel goed kon wapperen. Sommige hebben geapplaudisseerd
Had bijna Greys tel tegen mijn neus met smsjes van jouquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had toch gesmst of ik Ml-etje nog gesignaleerd had?![]()
Mogguh.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... maar.... daar kwam heul geen gewapper aan te pas.
Wapperen doe ik alleen met jou, dat wéét je toch?
[..]
Degenen die applaudisseerden dachten vast 'goh, die is wel héél blij dat het kabinet gevallen is'![]()
Smsje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had bijna Greys tel tegen mijn neus met smsjes van jou
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Greys enne ik heb je niet zien wapperen hoor
Pff jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Smsje.
Geen smsjes
Daarvoor hadden we het te druk met onze tasjes op de grond
Ooooooh ik zal wel zorgen dat je een zichtbare krijgtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]Ik wapperde met een onzichtbaar vlaggetje aan de rand van de dansvloer
quote:Het kabinet-Balkenende I was het Nederlandse kabinet dat op 22 juli 2002 aantrad en 86 dagen later, op 16 oktober 2002, viel
quote:Het kabinet-Balkenende II was het Nederlandse kabinet dat aantrad op 27 mei 2003. Op 30 juni 2006 bood premier Balkenende het ontslag van het kabinet aan na een kabinetscrisis over het functioneren van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) waardoor dit kabinet demissionair werd
quote:Het kabinet-Balkenende III was een Nederlands kabinet van CDA en VVD met als premier Jan Peter Balkenende. Balkenende III was een rompkabinet, gevormd na de val van het kabinet-Balkenende II en het opstappen van de drie D66-leden (twee ministers en een staatssecretaris) uit dat kabinet. Beëdiging 7 juli 2006, Demissionair 22 november 2006, Ontslagdatum 22 februari 2007.
In nog geen 8 jaar 4 kabinetten, das 1 per 2 jaarquote:Het kabinet-Balkenende IV is het huidige (demissionaire) Nederlandse kabinet, bestaande uit de politieke partijen CDA, PvdA en ChristenUnie. Het kabinet staat onder leiding van premier Jan Peter Balkenende en werd beëdigd op 22 februari 2007, na de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november 2006 en de daaropvolgende kabinetsformatie. Op 20 februari 2010 viel het kabinet naar aanleiding van de besluitvorming over de militaire missie in Uruzgan.
Hihihi. Dat was toch ook geen gezicht.quote:
Jeuzes.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In nog geen 10 jaar 4 kabinetten, das 1 per 2,5 jaar![]()
En geen één tot een goed eind kunnen brengen. En toch stemmen er straks weer honderdduizenden van die fossielen op die man![]()
![]()
![]()
'Want dat hoort nou eenmaal zo'
Dat is de reden dat ik er geen meeneemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Dat was toch ook geen gezicht.
Ik heb er altijd een hekel aan, van die tasjes op een hoopje op de grond.
En nu deed ik het zelf
Ik weet nog niet helemaal wat ik nou van die val van dat kabinet moet vinden eigenlijk![]()
Nou ja, eigenlijk moeten ze zich gewoon de ogen uit hun kop schamen.
Wat een afgang. De zoveelste keer.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik heb eerlijk gezegd meer begrip en respect voor mensen die uit overtuiging en een goeie afweging op Wilders gaan stemmen dan van die mensen die zich er totaal niet in verdiepen maar 'van huis uit' of omdat het 'zo moet' maar op het CDA/CU gaan stemmen. Zonder een flauw benul te hebben waar ze nou eigenlijk voor staan (naast het christelijke)
Dan smelt dat hele imago als sneeuw voor de zon, net als toen bij de LPF, daarom snap ik ook niet dat mensen zo bang zijn voor hem. Het word sowieso weer een kabinet met 3 partijen, en de kans is dus vrij groot dat vanwege zijn extreme ideeën hij niet eens zal passen in een coalitie, of flink moet afzwakken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of Wilders wel WIL regeren?
Is ook waar. Daarmee blijf ik het jammer vinden dat sommige mensen zich totaal niet interesseren voor politiek, dat vind ik moeilijk te begrijpen, ik vind het echt mateloos interessantquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik heb eerlijk gezegd meer begrip en respect voor mensen die uit overtuiging en een goeie afweging op Wilders gaan stemmen dan van die mensen die zich er totaal niet in verdiepen maar 'van huis uit' of omdat het 'zo moet' maar op het CDA/CU gaan stemmen. Zonder een flauw benul te hebben waar ze nou eigenlijk voor staan (naast het christelijke)
Want? (sorry mijn poltitiek inzicht gaat niet verder dan de krant en hun blaadjes op dit moment).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ie ook veel meer op zijn plaats is (vanuit hem geredeneerd) in de oppositie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan smelt dat hele imago als sneeuw voor de zon, net als toen bij de LPF, daarom snap ik ook niet dat mensen zo bang zijn voor hem. Het word sowieso weer een kabinet met 3 partijen, en de kans is dus vrij groot dat vanwege zijn extreme ideeën hij niet eens zal passen in een coalitie, of flink moet afzwakken.
Ho, nu praat je net als die mensen waar je het net over had, die maar wat roepen en niet luisterenquote:Maar goed, ik hoop op íets rechtser nu. Niet Wilders-rechts of 'Alle allochtonen eruit'-rechts. Maar gewoon, geen bakkies thee meer drinken, snoepreisjes, duizend excuses en altijd de schuld van een ander-rechts![]()
Dat moet ook weer niet al te streng, net wat je zegt, eigen identiteit behouden graag. Daar is iedereen bij gebaat. Australië bijvoorbeeld is echt superstreng, als je daar binnen een jaar of twee na vestiging geen bepaald bedrag aan inkomen genereert word je er zonder pardon weer uit gemikt. Dat gaat mij wat ver.quote:Iedereen is welkom, maar schop je rotzooi of weiger je je aan te passen (als in; je verdiepen in onze taal en cultuur, een eigen identiteit houden is altijd prima natuurlijk) dan mag je weer vertrekken imho
Oppositie is ideaal voor zo iemand. Je kan een ander helemaal affikken zonder zelf vieze handen te krijgen. Regeren betekent bijna altijd zetelverlies, omdat je nou eenmaal ook minder populaire beslissingen en maatregelen moet nemen. Zeker nu, met crisis en bezuinigen voor de deur.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Want? (sorry mijn poltitiek inzicht gaat niet verder dan de krant en hun blaadjes op dit moment).
Want hij weet zelf donders goed dat hij het merendeel van zijn stemmers te danken heeft aan het feit dat hij het goed doet in de oppositie zit. Schoppen tegen de gevestigde ordequote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Want? (sorry mijn poltitiek inzicht gaat niet verder dan de krant en hun blaadjes op dit moment).
Daarom staat er ook 'of' en geen 'en'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
Ho, nu praat je net als die mensen waar je het net over had, die maar wat roepen en niet luisteren
Want hij roept heel wat idiote dingen, maar is geenszins van plan 'alle allochtonen eruit te mieteren'.
Neuh precies, maar je moet wel gewoon moeite doen de taal te leren en te snappen wat hier normaal is. En sorry, maar als je Westerse landen haat, vrouwen maar achterlijke wezens vind en onderdanig moeten zijn, en liever gister dan vandaag kerken hier in de fik ziet vliegen dan snap ik niet waarom je hier wél komt wonen.quote:Dat moet ook weer niet al te streng, net wat je zegt, eigen identiteit behouden graag. Daar is iedereen bij gebaat. Australië bijvoorbeeld is echt superstreng, als je daar binnen een jaar of twee na vestiging geen bepaald bedrag aan inkomen genereert word je er zonder pardon weer uit gemikt. Dat gaat mij wat ver.
Ohjaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'of' en geen 'en'![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Wth, alsof dit zo'n links kabinet wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan smelt dat hele imago als sneeuw voor de zon, net als toen bij de LPF, daarom snap ik ook niet dat mensen zo bang zijn voor hem. Het word sowieso weer een kabinet met 3 partijen, en de kans is dus vrij groot dat vanwege zijn extreme ideeën hij niet eens zal passen in een coalitie, of flink moet afzwakken.
Maar goed, ik hoop op íets rechtser nu. Niet Wilders-rechts of 'Alle allochtonen eruit'-rechts. Maar gewoon, geen bakkies thee meer drinken, snoepreisjes, duizend excuses en altijd de schuld van een ander-rechts![]()
Iedereen is welkom, maar schop je rotzooi of weiger je je aan te passen (als in; je verdiepen in onze taal en cultuur, een eigen identiteit houden is altijd prima natuurlijk) dan mag je weer vertrekken imho
Hij wilde het nooit. Nu wel idd lees ik.quote:
Generaal pardon en meer van dat soort ongein?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wth, alsof dit zo'n links kabinet wasCDA is rechts genoeg.
Ik denk dat de Wilders stemmers dat niet eens zo gaan inzien hoor. De mensen die nu al niet op Wilders stemmen zullen dat wel zien, maar de rest, ik vraag het mij af. Net zoals Balkenende/CDA nu weer veel stemmen zal gaan krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Want hij weet zelf donders goed dat hij het merendeel van zijn stemmers te danken heeft aan het feit dat hij het goed doet in de oppositie zit. Schoppen tegen de gevestigde orde
Als hij zou gaan regeren dan zal blijken wat hij er van terecht brengt. En daar heeft hij nog twee andere partijen bij nodig. Gaat niet werken, dus dan kon zijn populariteit nogal eens snel dalen.
Ben bang dat je ze de kost niet wilt geven, flink studeren en ondertussen spugen op NL vrouwen en bij voorkeur je studie ergens anders benutten. Maar het kan ook anders hoor, absoluut! Genoeg buitenlandse studenten die prima meedraaien en waar ik vergeet en vergat dat ze buitenlands warenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'of' en geen 'en'![]()
[..]
Neuh precies, maar je moet wel gewoon moeite doen de taal te leren en te snappen wat hier normaal is. En sorry, maar als je Westerse landen haat, vrouwen maar achterlijke wezens vind en onderdanig moeten zijn, en liever gister dan vandaag kerken hier in de fik ziet vliegen dan snap ik niet waarom je hier wél komt wonen.
... vind jij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wth, alsof dit zo'n links kabinet wasCDA is rechts genoeg.
CDA en PvdA zijn niet bepaald links te noemen. En guess what, ik ga GL stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Generaal pardon en meer van dat soort ongein?
Ja, ik vind dat het CDA niet links is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
... vind jij.
Er zijn er zat die er klaarblijkelijk anders over denken
Komen ze niet met nieuwe programma's dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
CDA en PvdA zijn niet bepaald links te noemen. En guess what, ik ga GL stemmen
Again, vind jij...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
CDA en PvdA zijn niet bepaald links te noemen. En guess what, ik ga GL stemmen
Ben ik ook wel met je eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat het CDA niet links is.
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, ik ben ook niet voor thee drinken, dat dat even duidelijk is
Ik geloof nooit dat een partij programma zoveel zal veranderen. Ik ben het ook echt niet 100% met GL eens, maar andere partijen hebben voor mij ondertussen echt afgedaan, en een programma gaat daar weinig aan veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Komen ze niet met nieuwe programma's dan?![]()
Of ben jij gewoon al overtuigd?
Jaha, ik zei daarna toch ook IK VIND. Mên.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Again, vind jij...
Het is geen vaststaand feit ofzo. Jij kan het niet links vinden, een ander vind het wel weer links (of iig niet rechts genoeg, hoe je het noemen wil).
Vind jij jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaha, ik zei daarna toch ook IK VIND. Mên.
Maar, als jij CDA al te links vindt, wie wil jij dan dat erbij komt?quote:
Ik weet het niet. Niet té rechts.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar, als jij CDA al te links vindt, wie wil jij dan dat erbij komt?
PVV en GL lijkt me wel lolligquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Niet té rechts.
Ik moet me er nog ff goed in verdiepen![]()
Iig geen christelijke meerderheid meer, en íets rechtser dus. VVD zal dan denk ik de compromis worden...
PvdA zal dan eerder voor de SP gaan denk ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PVV en GL lijkt me wel lolligOnmogelijk ja, maar gewoon even voor een jaartje of zo
.
't Zal sowieso wel weer CDA of PvdA worden, dan ga ik iig voor PvdA. GL mag erbij en dan kom ik VVD of D66 nog wel tegen denk ik.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111!!!!!EINZ!!!!11!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
Weet je wat IK vind?
Nou?
Interesseert iemand dat uberhaupt?
Ik zal het even uit de doeken doen...
Ik vind het WAANZIN dat ik gewoon mijn bed al uit ben
Ja, zoiets geloof ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111!!!!!EINZ!!!!11!!!
(zoiets, toch?)
Deze poging ziet er best kek uit. Vind ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zoiets geloof ik.
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit hoe dat zit met die enen en uitroeptekens
Ik heb zo'n gevoel dat we daar dan niet te lang mee moeten wachten, met dat maken van die belboomquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:37 schreef Cat22 het volgende:
We zijn gevallen!![]()
![]()
En niemand die mij daar middenin de nacht voor wakker maakte.![]()
Voor Balkenende V wil ik een belcirkeltje.
Ja, maar 't ging over waar ík voor gaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PvdA zal dan eerder voor de SP gaan denk ik...
CDA en PvdA samen is wel uitgesloten, PVV regeren ook erg kleine kans, tenzij hij echt flink veel water bij de wijn doet. Of je krijgt echt zo'n onmogelijke regering van 5 kleine partijen ofzo![]()
Want als PVV al met niemand matcht, en PvdA en CDA niet met elkaar dan sluit je al meteen flink wat zetels uit
IK BEN 12 EN WAT IS DIT?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111!!!!!EINZ!!!!11!!!
(zoiets, toch?)
Nee he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat we daar dan niet te lang mee moeten wachten, met dat maken van die belboom
Die zag ik gisteren al op de Twitter !!!einz!12121!zwei1@!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Ik zag op de FOK! weblog dat de foto van Balkenende V al is uitgelekt!
Foto Balkenende V uitgelekt!
Hara aan de fitness?quote:
Dat gaat meer als Lallalalalalalala allalalaal alallalaaquote:
Ik vind het asielbeleid van GL niet te pruimen trouwens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is sowieso natuurlijk allemaal de schuld van Links.
Alles. Altijd.
Wat vind je van Femke's pruimen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het asielbeleid van GL niet te pruimen trouwens.
Makkelijk hè, zo iemand de schuld gevenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is sowieso natuurlijk allemaal de schuld van Links.
Alles. Altijd.
Hoort daar dan ook niet nog ergens een lollercopter voor, achter of tussen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren al op de Twitter !!!einz!12121!zwei1@!!
Halsema was de held van het debat,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat vind je van Femke's pruimen?
Ja, dat kán inderdaad, maar ik houd het liever bescheiden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort daar dan ook niet nog ergens een lollercopter voor, achter of tussen?
Ik kan die vrouw en haar manier van lijzig spreken geen twee minuten aanhoren zonder me kapot te ergeren. En dat heeft niets met haar links zijn te maken of GL, het is gewoon de vrouw zelf. Brrrrrr.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Halsema was de held van het debat,! Samen met Pechtold.
Ik vind Pechtold wel echt goed. Femke ook trouwens, alleen ze trekt zo'n rare kop en zit bij een rare clubquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Halsema was de held van het debat,! Samen met Pechtold.
Serieus? Ik zie wel charisma juistquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan die vrouw en haar manier van lijzig spreken geen twee minuten aanhoren zonder me kapot te ergeren. En dat heeft niets met haar links zijn te maken of GL, het is gewoon de vrouw zelf. Brrrrrr.
Ja, Pechtold moet ook lekker daar blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind Pechtold wel echt goed. Femke ook trouwens, alleen ze trekt zo'n rare kop en zit bij een rare club![]()
![]()
En nu weg
Ja, dat vind jijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tenminste IK VIND dat het een rare club is.
Is geen feit natuurlijk.
HARA!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Lollercaust vind je zeker niet zo grappig als de roflcopter?
[ afbeelding ]
Heb je haar ook gezien tijdens het debat dan? Ze was echt goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef Greys het volgende:
Haar
Nee, die vind ik idd iets minder grappig
En Femke vind ik echt vréselijk, bij welke partij ze ook zou zitten.
Iets in haar maakt dat ik alle haren uit haar hoofd wil trekken.
Er komt iets over me als ik haar zie en hoor spreken waar ik niet trots op ben
Nu naar de bios?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrrrrrrrning![]()
Ik heb lekker lang geslapenEn nu naar de bios: Shutter Island
Tot laterrrr
Ik vond haar niet goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je haar ook gezien tijdens het debat dan? Ze was echt goed
Politiek alleen sinds het laatste uur volgens mij hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Hebben jullie 3 topics gevuld sinds gistermiddag????
Gaat het alleen maar over politiek of is het leuk om terug te lezen denken jullie?
Wat waar wiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Politiek alleen sinds het laatste uur volgens mij hoor
Verder ging het over aardbeien cocktails
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat waar wie![]()
Zit heelrijk aan de eettafel in de zon
Hebben wij hetzelfde debat bekekenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar niet goed
Ze denkt dat als ze steeds dezelfde zinnen maar op die lijzige manier blijft herhalen dat we het dan vanzelf gaan gelovenIk vond Bos - wat dát betreft
- beter in het debat.
Voorbeeldje:
Toen mijn interesse al bijna tot nulpunt was gedaald kregen ze de keuze tussen 'pakkans vergroten' of 'straffen verhogen'. En Femke maar kwelen over dat een hogere straf amper zin heeft en *neuzelneuzelneuzel*. Als ze had geroepen 'wát nou keuze, als we nou eens gaan zorgen dat allebei gebeurt, pakkans vergroten en hogere straffen, dan komen we nog eens ergens ipv dit geleuter over keuzes', dan had ik mijn mening over haar nog eens willen herzien.
Mits niet lijzig uitgesproken
Als Ml lesbo wordt en met zichzelf trouwt heb jij daar niks aan hoor...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij heelrijk?
Wil je lesbo worden en met je trouwen?
Dan kan ik ook in de zon zitten , hier is het grijs
Ja leuk! Aardbeien cocktails, sushi, oesters, toffe locatie en zelfs de herrie die de DJ produceerde kon me op een gegeven moment wel bekorenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh, sterke drank is ook niet iets wat me kan boeien![]()
Hoe was de borrel?
Jij liever dan ikquote:En nu ga ik zo mn ramen lappen
het sneeuwt hier serieus!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat waar wie![]()
Zit heelrijk aan de eettafel in de zon
Je stemt niet op Femke omdat haar hoofd je niet aanstaat, serieus?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben het met Greys eens ( ja ook dat kan zomaar es gebeuren), ik stem zelfs wel es Groen Links maar op alles en iedereen behalve Femke
![]()
Ik kan dr ook niet luchten of zien, ik weet niet waar het aan ligt.
Ik heb dr wel zin in, s kijken of dat mn lente gevoel een beetje kan verhogen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk! Aardbeien cocktails, sushi, oesters, toffe locatie en zelfs de herrie die de DJ produceerde kon me op een gegeven moment wel bekorenMl-etje heb ik er ook nog gevonden!
[..]
Jij liever dan ik
Ook al moet ik dat al een paar maanden doen. Ik kan nog net zien of het licht of donker is buiten
Kom maar hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij heelrijk?
Nou ja, als ze dan op een ander iemand van GL stemt omdat de partij haar wel aanstaat...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je stemt niet op Femke omdat haar hoofd je niet aanstaat, serieus?
Zei ik dat het om haar hoofd gaat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch best een goede oplossing?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ho wacht, dit is een wappermoment! De vlag kan uit!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben het met Greys eens ( ja ook dat kan zomaar es gebeuren),
Het is dat betweterige lijzige rottoontje van d'r.quote:ik stem zelfs wel es Groen Links maar op alles en iedereen behalve Femke![]()
Ik kan dr ook niet luchten of zien, ik weet niet waar het aan ligt.
Silicaatkorrels jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
hoe heet dat kattebak-gedoe nou ook al weer? Silicaat?
* zo halen gaat *
Je wil Litter Pearlsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
hoe heet dat kattebak-gedoe nou ook al weer? Silicaat?
* zo halen gaat *
Rita dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef Greys het volgende:
Haar
Nee, die vind ik idd iets minder grappig
En Femke vind ik echt vréselijk, bij welke partij ze ook zou zitten.
Iets in haar maakt dat ik alle haren uit haar hoofd wil trekken.
Er komt iets over me als ik haar zie en hoor spreken waar ik niet trots op ben
Ik snap echt niet waarom als NL nu al tot 4x toe massaal op die kerel heeft lopen stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wilde het nooit. Nu wel idd lees ik.
Ik vind het niet slim
Maar het wordt gewoon weer Balkenende V hoor, weet het zo goed als zeker.
En dan is het wachten op de volgende blamage.
Rita was echt tenenkrommend dit debatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Rita dan?
Maar ik begrijp wat je bedoeld, Femke praat erg raar.
Ik ga voor de SP, moeten ze wel gaan regeren.
tssss... 1 vlag maar??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho wacht, dit is een wappermoment! De vlag kan uit!
[..]
hahahahaha, volgens mij ben jij 2x zo lang als zij...quote:Het is dat betweterige lijzige rottoontje van d'r.
Femke spreekt me altijd toe alsof ze teveel naar Eerste Hulp bij Opvoeden heeft gekeken, ik krijg steeds het gevoel dat ze me elk moment op de naughty step kan gaan zetten
Omdat het zo hoortquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom als NL nu al tot 4x toe massaal op die kerel heeft lopen stemmen
quote:
quote:
ik ga zoeken!!! Tnx!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, of die in die knalroze zak, die heb ik altijd!
Rita was om te janken. Geen enkele fatsoenlijke inhoudelijke reactie of vragen kon ze gevenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rita was echt tenenkrommend dit debat
Ik vond haar heeeeeeeeeeeeeeel vroeger, toen ze net dr bij was, nog wel heel even ok, maar dat sloeg echt al heel snel om.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho wacht, dit is een wappermoment! De vlag kan uit!
[ afbeelding ]
[..]
Het is dat betweterige lijzige rottoontje van d'r.
Femke spreekt me altijd toe alsof ze teveel naar Eerste Hulp bij Opvoeden heeft gekeken, ik krijg steeds het gevoel dat ze me elk moment op de naughty step kan gaan zetten
Kant danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rita was om te janken. Geen enkele fatsoenlijke inhoudelijke reactie of vragen kon ze geven
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
ik heb geen idee wat ik moet gaan stemmen...![]()
Toch de stemwijzer maar eens in gaan vullen...
Goedemorgen, fijne avond gehad?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Politiek alleen sinds het laatste uur volgens mij hoor
Verder ging het over aardbeien cocktails
Ook dat nog ja...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat en even goed uitzoeken wie die km-heffing er niet door wil hebben.
Anders kan ik beter bijstand gaan trekken dan gaan werken
Ow hmm ja misschien een leidraad het hoeft tenslotte nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook dat nog ja...
ik heb ooit op school wel eens een stemwijzer ingevuld en daar kwam CD uit...
Heeeeeeeel veel vertrouwen heb ik er dus niet in...
ja, ik ga echt niet op een partij stemmen omdat de stemwijzer het zegt...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow hmm ja misschien een leidraad het hoeft tenslotte niet
En nog boven mij!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 19 februari 2010
18. 186 Cat22
56. 107 oh-oh
68. 095 tombolafan
83. 085 DeZwabber
Cat weer!
Oh en ik heb alleen op mn werk gepost en het was druk op kantoor en nog sta ik er in
Misschien liggen er partijen op 1 lijn die je welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ga echt niet op een partij stemmen omdat de stemwijzer het zegt...
Maar nu weet ik het ook niet, dus dat schiet niet op...
Hoi beebquote:
Hier schijnt de zon, gelukkig kan het raam open. Het is hier al zo duf.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij heelrijk?
ja, ik moet dat ding nog eens in gaan vullen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien liggen er partijen op 1 lijn die je welvindt ?
Ja dat kan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, gelukkig kan het raam open. Het is hier al zo duf.
Pagan vertelde van je droog apparaat, zou ik daar ook kruiden in kunnen drogen?
i
quote:
Lekker, nu wil ik onmiddelijk aardbeien daqiries van echte aardbeien, mmmmmmmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk! Aardbeien cocktails, sushi, oesters, toffe locatie en zelfs de herrie die de DJ produceerde kon me op een gegeven moment wel bekorenMl-etje heb ik er ook nog gevonden!
[..]
Jij liever dan ik
Ook al moet ik dat al een paar maanden doen. Ik kan nog net zien of het licht of donker is buiten
Erg lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, nu wil ik onmiddelijk aardbeien daqiries van echte aardbeien, mmmmmmm
Dat bedoel ik, Rita is altijd tenenkrommend. Heb helaas op m'n werk van haar abominabele asielbeleid "mogen genieten", not.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rita was echt tenenkrommend dit debat
oei dat zal tegenvallen zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders zijn terug uit Afrika.
Ze gingen vanmorgen van 37 graden naar 0 graden, konden vanmorgen meteen gaan sneeuwschuiven en komen terug op de dag dat het kabinet gevallen is.
Welkom terug
Ze vonden het weer (vierde keer) veel te kort.quote:
Ja, het is Nicks schuld dat ik 's nachts het licht nog aan had.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Strega!
Ik hoop zo dat je maandag es een beetje fijn nieuws krijgt daaro.
Oh ja, hoe vond je t boek van Nick Cave?
Heb je er ook hardop om moeten lachen?
lijkt me een slim ding, Pagan heeft hem al gebookmarked zei hij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat kan!
Ik heb er nu appel en peer inliggen
Ja, wel redelijk, mag nog steeds niet van bed. Bed is aan het voeteneind nog hoger gezet, zodat het been goed hoog ligt.quote:
ou, das nog eens thuis komen. Dan wil je toch zo weer terug naar de zon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Ze gingen vanmorgen van 37 graden naar 0 graden, konden vanmorgen meteen gaan sneeuwschuiven en komen terug op de dag dat het kabinet gevallen is.
Welkom terug
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Welkom terug
WTF, is dat Marianne Thieme ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
Speesjieaal voor Loveless
[ afbeelding ]
Ja, zie je dat niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF, is dat Marianne Thieme ofzo?
Ja maar kon me niet zo voorstellen dat er zulke foto's van haar warenquote:
Z'n vrouw heeft het zwaar nu. Al die opgekropte woede moet er toch uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou Balkenende wel eens helemaal uit zijn plaat willen zien gaan.
Dat ie de hele boel bij elkaar vloekt
Wat zal ze moeilijk lopen de komende dagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n vrouw heeft het zwaar nu. Al die opgekropte woede moet er toch uit![]()
"he verdorie, wat weer een nare situatie"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou Balkenende wel eens helemaal uit zijn plaat willen zien gaan.
Dat ie de hele boel bij elkaar vloekt
'Potsiedulletjes!'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"he verdorie, wat weer een nare situatie"
Komt ie nu in de WW?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal ze moeilijk lopen de komende dagen
Al kan ik me niet voorstellen dat Balkenende ooit sex heeft.
Zou zijn bril dan op het nachtkastje liggen?
Ik ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet zonder bril én met zijn haar door de war.
Da's inderdaad lekker thuiskomen! Fijn dat ze nijlpaarden overleefd hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Welkom terug
Echt wel!quote:
OMG, die tong!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik denk dat z'n bril op het aanrecht ligt. En z'n vrouw op de keukentafel.
Zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Zo, wat een rotochtend weer.![]()
De cd's die 3 voor 25 euro waren en toen toch niet bleken evengoed 3 voor 25 euro te zijn.![]()
De poelier had deze keer wel kippenekken.![]()
Ik kwam dinnetje + ouders tegen dus bijgekletst.En koffie gedronken.
En ijstaartje gegeten.
En ze lieten me niet betalen.
![]()
Dusch......
Jawellll, jawelllll, de dag is nog lang!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
En nu Moloko![]()
Greys, het heeft al bijna geen zin meer om je nog aan te kleden![]()
Ik ben al 2 keer wezen wandelen vandaag
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet zonder bril én met zijn haar door de war.
LMAO ROFL OMG BBQquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom hier bitsj, ik heb stress
[ afbeelding ]
Voorspel? VOORSPEL??!Ik heb net 14 uur voorspel met Woutertje Bos achter de rug
[ afbeelding ]
Hmm ja daar jaOh beetje rustig aan ja, mn bril gaat scheef, straks valt-ie ook
![]()
Okay het gaat te ver hé![]()
Wat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook naar de stad![]()
Oh nee, die
Zoals ik gisteren al meldde; met een mousepad ben ik niet zo handigquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, die hebben we hier niet....nou ja, dan maar stofzuigen en dweilen![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Oh d'r kwam nog wat![]()
Ik ga overigens naar:
[ afbeelding ]
En niet naar:
[ afbeelding ]
Same herequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
De ene is R'dam...de andere weet ik niet
[..]
Dan ben je vast hier ook weleens geweest:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
DELLUFT natuurlijk![]()
Mijn beste vrienden hebben uitzicht op dat kerkje
Ik ken Delft op mn duimpje zowat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je vast hier ook weleens geweest:
[ afbeelding ]
Heeft geen haast hoor, pakjes komen hier vrijwel altijd goed aan. Alleen het pakket waar heel groot PROEFPAKKET WHOLE EARTH op stond was door de medewerkers van DPD Nederland leeggevroten. Kun je nagaan hoe slecht die mensen betaald worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Pagan, de HD moet nog op de post![]()
Ik moet 'm nog ff inpakken, want ik vertrouw de TNT niet dusdanig als ik hem zo in de 'normale' doos opstuur hij niet ergens van een vrachtwagen valt, als mensen zien dat het een 'nieuwe' WD schijf is.
Ha! Woonde je nu maar in hip en bruisend Oud-West.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, die hebben we hier niet....nou ja, dan maar stofzuigen en dweilen
Ik ga zo naar de stad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ha! Woonde je nu maar in hip en bruisend Oud-West.
Om een stofzuiger te kopen, want die ging vanochtend ineens stuk, terwijl er bezoek kwam.quote:
Jij stofzuigt je bezoek altijd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om een stofzuiger te kopen, want die ging vanochtend ineens stuk, terwijl er bezoek kwam.
Mss laat ze het bezoek wel stofzuigenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij stofzuigt je bezoek altijd?
Nee, ik moest Ziggy nog stofzuigen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij stofzuigt je bezoek altijd?
En had jij nou maar een goed werkende stofzuigertquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ha! Woonde je nu maar in hip en bruisend Oud-West.
Die is op!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo.
Nou...
Als ik jou was zou ik een Lidl breezah nemen vanavond.
Om al die ellende te vergeten!
Doe ik met je mee!
Die had ik tot vanochtend 9.15quote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En had jij nou maar een goed werkende stofzuigert![]()
![]()
Ik zou stofzuigen net, maar er liggen 2 poesjes op de rug op het vloerkleed zonnestralen te vangen.
En als ik de zuigert aanzet, vluchten ze altijd en da's zielig.
Ze liggen echt te genieten
Ik ga zo boodschappen doen, ik ga weer voor die kokosmeuk denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is op!![]()
Ik heb nog wel amarula.
Bucket womaaaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de bladeren van mn planten afgesopt.
Ik heb geen Lidl in de stad. Maar als ik naar het werk ga wandel ik er recht langs, toch nog maar wat flesjes halen dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen, ik ga weer voor die kokosmeuk denk ik
Hebbie alweer een nieuwe?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die had ik tot vanochtend 9.15
AaawwSpider is ook bang van de stofzuiger, Ziggy hoort hem niet eens
Waaaat! Geen LIDL!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen Lidl in de stad. Maar als ik naar het werk ga wandel ik er recht langs, toch nog maar wat flesjes halen dan.Is die cocosmeuk ook van de Lidl?
Nee, die ga ik zo kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie alweer een nieuwe?
Zonder stofzuiger is helemaal niets, en al helemaal niet met huisdieren icm zonnestralen door de ramen![]()
Ik ga toch maar es beginnen, Tom is alweer op strooptocht en Baileys zit lekker in de ren
Nee de cocosmeuk hebben ze bij de Appie en de Super de Boer o.a.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen Lidl in de stad. Maar als ik naar het werk ga wandel ik er recht langs, toch nog maar wat flesjes halen dan.Is die cocosmeuk ook van de Lidl?
Nou, ik maakte de vensterbanken leeg ivm de ramen die ik ging lappen, en toen zag ik al dat stof op die blaadjesquote:
Ah dat is niet leuk zeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. mama smste dat Vlekje dood in de serre ligt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de cocosmeuk hebben ze bij de Appie en de Super de Boer o.a.
Wel (veel) duurder dan de Lidl flesjes, maar ik drink er toch niet veel van
6 à 7 jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is niet leuk zeg!
Was Vlakje al oud?
Veel sterkte
Was ie ziek dan?quote:
dat weten we niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was ie ziek dan?
Dat is echt wel heel jong nog om zomaar dood te gaan toch
Wat een verdrietig nieuws.quote:
Wij hebben een Aldi.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaat! Geen LIDL!!!!!![]()
Die hebben wij zelfs
Ooooh!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de cocosmeuk hebben ze bij de Appie en de Super de Boer o.a.
Wel (veel) duurder dan de Lidl flesjes, maar ik drink er toch niet veel van
Die is leukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik haat carnaval, maar deze is nu op tv en ik lach me rot
geeft niks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
Goede timing zag ik![]()
Sorry Sararaats ik ben begonnen met lezen daar waar ik vanmorgen gestopt was.
Ik vind het wel grappig dat dat nu ineens echt landelijk een hit is!quote:
Het is een of ander italiaans nummer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Hoe heet het origineel nou ook alweer?
Felicidad?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is een of ander italiaans nummer.
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En had jij nou maar een goed werkende stofzuigert![]()
![]()
Ik zou stofzuigen net, maar er liggen 2 poesjes op de rug op het vloerkleed zonnestralen te vangen.
En als ik de zuigert aanzet, vluchten ze altijd en da's zielig.
Ze liggen echt te genieten
Jeetjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. mama smste dat Vlekje dood in de serre ligt.
Tsja jammer van dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend woord erbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat dat nu ineens echt landelijk een hit is!
Wij zingen dat al eeuwen hier![]()
Ik zat net hardop te gieren om deze :
Met tekst![]()
Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:36 schreef Enfermera het volgende:
Wel dus
Nou, kan ik makkelijk een JJH'tje maken.of niet?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Stofzuigpauze![]()
Wie heeft ooit bedacht dat een zwart vloerkleed leuk in ons interieur stond...![]()
Oh ja, dat was meneer I., mijn eigen binnenhuisarchitect![]()
Ik zit echt een uur op m'n knietjes om alle haar er uit te krijgen...en dat gewoon iedere week.
In het voorjaar gaan we ons hippe en bruisende lichtblauwe kleed laten reinigen en dan komt die er lekker weer in
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Stofzuigpauze![]()
Wie heeft ooit bedacht dat een zwart vloerkleed leuk in ons interieur stond...![]()
Ik zit echt een uur op m'n knietjes om alle haar er uit te krijgen...en dat gewoon iedere week.
In het voorjaar gaan we ons hippe en bruisende lichtblauwe kleed laten reinigen en dan komt die er lekker weer in
oh, das een gepimpte versie zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
voor Sararaats en family
[..]
Je hebt van die speciale stofzuigmonden die haren er beter uit halen toch?
Originele versie van Sjiek is mich dat:
Ook leuk!
Laminaat FTW!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Stofzuigpauze![]()
Hoe, wat, waar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:07 schreef sararaats het volgende:
er komt misschien een nieuwe poezel
nu nog niet. volgens mij is het niet het seizoen van kleine katjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar?
Zo snel al? Ze is vandaag pas gestorven.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben verkouben. En ruib nibs meer.![]()
Ik heb maar een extra sterke citroenmelt opgezet, misschien dat die de reukloosheid kan doorbreken.
Awww.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben verkouben. En ruib nibs meer.![]()
Ik heb maar een extra sterke citroenmelt opgezet, misschien dat die de reukloosheid kan doorbreken.
Ik heb het gegoogled hoor...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
Felicita ja, dat was het!
Sara, jullie moeten het natuurlijk helemaal zelf weten
Ik zou niet kunnen denken aan de volgende kat op de dag dat de ene dood zou gaan.
Maar da's vast voor iedereen anders.
Baby got back?quote:
Is het bij jullie ook zo koud?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Baby got back?
Ben ook alweer binnen.
Dat was wel weer genoeg frisse lucht voor vandaag![]()
Straks ff lekker badderen
ongeluk?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)on-centraal-ontruimd
Metro-ongeluk in A'dam wss
Ongeluk?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Valt mee hier!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zo koud?
hier net WEER sneeuw...
t blijft niet liggen gelukkig...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
inzetprocedure 1015 kan wel eens een ontsporing zijn
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef IHVK het volgende:
Twitter:
RT @EddieCollin: Breaking news: twee metro's zijn op elkaar gebotst bij station Wibautstraat. tientallen gewonden uit metro gehaald!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
bertbrussen RT @wortelmans: 2 metro's op elkaar bij station wibautstraat in amsterdam. Meerdere gewonden worden uit de metro gedragen. Updates volgen. @persmoment
Dat was een vreugdebubbel van McMossel zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt mee hier!
Lekker zonnetje vanmiddag, de vijverpomp op zonne-energie bubbelde zelfs
http://www.at5.nl/gespot/(...)o-s-bij-wibautstraatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
oh, ok...quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier was het vanmiddag zo zonnig dat de thermostaat 22 graden aan gaf in de woonkamer.
Wat dus inhield dat het in de rest van het huis stervenskoud was; aldus meneer I.
Ik had het snikheet van het stofzuigen en dweilen
Die heeft vannacht een nieuwe PC gebouwd en die moest opnieuw geinstalleerd en weet ik wat allemaal nog meer wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat was je liefhebbende echtgenoot aan het doen dan?
oh, ok...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft vannacht een nieuwe PC gebouwd en die moest opnieuw geinstalleerd en weet ik wat allemaal nog meer worden![]()
Dus die zat te verrekken op z'n PC-kamert
Eckte mannen bouwen hun eigen PC'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft vannacht een nieuwe PC gebouwd en die moest opnieuw geinstalleerd en weet ik wat allemaal nog meer worden![]()
Dus die zat te verrekken op z'n PC-kamert
moest hij dat aan mij vragen, hij krijgt een dreun die hij nooit meer vergeet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
Geheel offtopic () maar die twitteraar is zooooo triest he...
daar zat ik vroeger bij op school...
Die ging naar de kroeg en vroeg dan aan ongeveer elk meisje:
"Vind je het goed als ik mijn tong in je mond stop?"![]()
En dan gewoon zeggen; 'ja, ik krijg af en toe een klap maar het werkt soms wel, mooi toch?'
ja, daar zitten nog wel 3 metrostations tussenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
En er schijnt 2 á 3km afstand te zitten tussen CS en station Wibautstraat, dus rookontwikkeling op CS is wellicht wat anders
Hij heeft mij één keer "pop" genoemd...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
moest hij dat aan mij vragen, hij krijgt een dreun die hij nooit meer vergeet.
Ik heb m nog gezien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |