abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78220972

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten
    Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
  • Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
    pi_78220989
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
    op
    af
    pi_78220997
    po.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_78221004
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:57 schreef MissBliss het volgende:
    po.
    Ziggy
    pi_78221007
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

af
    we wilden je nogal liefst meevragen maar vergeet het nu maar
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    pi_78221010
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sms meneer
    Ik?
    pi_78221014

We ownen iig die vreemdgaande golfert wel op de BBC
      zaterdag 20 februari 2010 @ 09:58:54 #8
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_78221020
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

ik ook erg benieuwd naar de programmas mbt hypo-aftrek en km heffing enz.
    En vooral ook naar de van GW wat zal die weer verzinnen
    Haha ja idd
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
    Balkie z'n zaterdag is wel weer goed, hij mag met Tiger Woods op voorpagina van CNN.

[ afbeelding ]

Das dan ook ongeveer het enige waar hij trots op kan zijn, geen enkel kabinet van hem is succesvol geweest Hoe slaap je dan 's nachts, vraag ik me af..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 09:59:41 #9
    163650 Greys
    pi_78221029
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:37 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ben jij vreemd gewapperd? Ik dacht dat wij een stevige wapper samen hadden en dat wij elkaar konden vertrouwen. En nu lees ik dat je vreemd wappert en de foto's stiekem weer verwijderd.
    Ja maar... maar.... daar kwam heul geen gewapper aan te pas.
    Wapperen doe ik alleen met jou, dat wéét je toch?
    quote:
    Ik heb vanmorgen in plaats van ochtendgymnastiek en joggen ( hoe krijg ik het uit mijn toetsenbord) een half uur gewapperd in de tuin. Alle buren hebben het gezien en vonden dat ik heel goed kon wapperen. Sommige hebben geapplaudisseerd
    Degenen die applaudisseerden dachten vast 'goh, die is wel héél blij dat het kabinet gevallen is'
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221037
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik?
    Had bijna Greys tel tegen mijn neus met smsjes van jou
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:00:46 #11
    163650 Greys
    pi_78221044
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik?
    Je had toch gesmst of ik Ml-etje nog gesignaleerd had?

Mogguh.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221052
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Je had toch gesmst of ik Ml-etje nog gesignaleerd had?

Mogguh.
    Ohja
    pi_78221054
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 09:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar... maar.... daar kwam heul geen gewapper aan te pas.
    Wapperen doe ik alleen met jou, dat wéét je toch?
    [..]

Degenen die applaudisseerden dachten vast 'goh, die is wel héél blij dat het kabinet gevallen is'
    Greys enne ik heb je niet zien wapperen hoor
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:01:54 #14
    163650 Greys
    pi_78221058
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Had bijna Greys tel tegen mijn neus met smsjes van jou
    Smsje.
    Geen smsjes
    Daarvoor hadden we het te druk met onze tasjes op de grond
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221067
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ohja
    Mogguh
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:02:38 #16
    163650 Greys
    pi_78221070
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Greys enne ik heb je niet zien wapperen hoor
    Ik wapperde met een onzichtbaar vlaggetje aan de rand van de dansvloer
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221075
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Smsje.
    Geen smsjes
    Daarvoor hadden we het te druk met onze tasjes op de grond
    Pff ja
    pi_78221083
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wapperde met een onzichtbaar vlaggetje aan de rand van de dansvloer
    Ooooooh ik zal wel zorgen dat je een zichtbare krijgt
    pi_78221109
    quote:
    Het kabinet-Balkenende I was het Nederlandse kabinet dat op 22 juli 2002 aantrad en 86 dagen later, op 16 oktober 2002, viel
    quote:
    Het kabinet-Balkenende II was het Nederlandse kabinet dat aantrad op 27 mei 2003. Op 30 juni 2006 bood premier Balkenende het ontslag van het kabinet aan na een kabinetscrisis over het functioneren van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) waardoor dit kabinet demissionair werd
    quote:
    Het kabinet-Balkenende III was een Nederlands kabinet van CDA en VVD met als premier Jan Peter Balkenende. Balkenende III was een rompkabinet, gevormd na de val van het kabinet-Balkenende II en het opstappen van de drie D66-leden (twee ministers en een staatssecretaris) uit dat kabinet. Beëdiging 7 juli 2006, Demissionair 22 november 2006, Ontslagdatum 22 februari 2007.
    quote:
    Het kabinet-Balkenende IV is het huidige (demissionaire) Nederlandse kabinet, bestaande uit de politieke partijen CDA, PvdA en ChristenUnie. Het kabinet staat onder leiding van premier Jan Peter Balkenende en werd beëdigd op 22 februari 2007, na de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november 2006 en de daaropvolgende kabinetsformatie. Op 20 februari 2010 viel het kabinet naar aanleiding van de besluitvorming over de militaire missie in Uruzgan.
    In nog geen 8 jaar 4 kabinetten, das 1 per 2 jaar
    En geen één tot een goed eind kunnen brengen. En toch stemmen er straks weer honderdduizenden van die fossielen op die man
    'Want dat hoort nou eenmaal zo'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2010 10:07:13 ]
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:05:55 #20
    163650 Greys
    pi_78221112
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Pff ja
    Hihihi. Dat was toch ook geen gezicht.
    Ik heb er altijd een hekel aan, van die tasjes op een hoopje op de grond.
    En nu deed ik het zelf

Ik weet nog niet helemaal wat ik nou van die val van dat kabinet moet vinden eigenlijk
    Nou ja, eigenlijk moeten ze zich gewoon de ogen uit hun kop schamen.
    Wat een afgang. De zoveelste keer.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:08:04 #21
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_78221140
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

In nog geen 10 jaar 4 kabinetten, das 1 per 2,5 jaar
    En geen één tot een goed eind kunnen brengen. En toch stemmen er straks weer honderdduizenden van die fossielen op die man
    'Want dat hoort nou eenmaal zo'
    Jeuzes..... Ernstig als je het zo op een rijtje ziet.
    Echt he
    Dat is het probleem ook inderdaad; veelal stemmen gelovigen meer dan ongelovigen, en dan krijg je zo'n verkiezingsuitslag Als iedereen nou gewoon ff gaat stemmen dan is het tenminste een echte weerspiegeling van de maatschappij! Ja, en ik weet dat mensen dan ook op geertje gaan stemmen, maar dat soort partijen houd je nou eenmaal. Zie ook SGP.
    pi_78221157
    Nou ik heb eerlijk gezegd meer begrip en respect voor mensen die uit overtuiging en een goeie afweging op Wilders gaan stemmen dan van die mensen die zich er totaal niet in verdiepen maar 'van huis uit' of omdat het 'zo moet' maar op het CDA/CU gaan stemmen. Zonder een flauw benul te hebben waar ze nou eigenlijk voor staan (naast het christelijke)
    pi_78221158
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihi. Dat was toch ook geen gezicht.
    Ik heb er altijd een hekel aan, van die tasjes op een hoopje op de grond.
    En nu deed ik het zelf

Ik weet nog niet helemaal wat ik nou van die val van dat kabinet moet vinden eigenlijk
    Nou ja, eigenlijk moeten ze zich gewoon de ogen uit hun kop schamen.
    Wat een afgang. De zoveelste keer.
    Dat is de reden dat ik er geen meeneem

Tsja hoop dat ze eens met wat nieuws komen wat hetgeen ze tot nog toe voorstelden was alleen maar duur, duurder duurst.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:09:43 #24
    163650 Greys
    pi_78221165
    Meesterlijke compilatie net van Balkenende uitspraken en vallen bij de Olympische Winterspelen.
    Allerlei vallen tussendoor en eindigen met een skiër die vallend over de streep gaat met commentaar 'Ja, zo kan je ook eindigen' en Balkenende die dan met een uitgestrekt smoelwerk 'Dank u' zegt
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221174
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
    Nou ik heb eerlijk gezegd meer begrip en respect voor mensen die uit overtuiging en een goeie afweging op Wilders gaan stemmen dan van die mensen die zich er totaal niet in verdiepen maar 'van huis uit' of omdat het 'zo moet' maar op het CDA/CU gaan stemmen. Zonder een flauw benul te hebben waar ze nou eigenlijk voor staan (naast het christelijke)
    mee eens.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:10:33 #26
    163650 Greys
    pi_78221180
    Ik vraag me af of Wilders wel WIL regeren?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221220
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
    Dan smelt dat hele imago als sneeuw voor de zon, net als toen bij de LPF, daarom snap ik ook niet dat mensen zo bang zijn voor hem. Het word sowieso weer een kabinet met 3 partijen, en de kans is dus vrij groot dat vanwege zijn extreme ideeën hij niet eens zal passen in een coalitie, of flink moet afzwakken.

Maar goed, ik hoop op íets rechtser nu. Niet Wilders-rechts of 'Alle allochtonen eruit'-rechts. Maar gewoon, geen bakkies thee meer drinken, snoepreisjes, duizend excuses en altijd de schuld van een ander-rechts

Iedereen is welkom, maar schop je rotzooi of weiger je je aan te passen (als in; je verdiepen in onze taal en cultuur, een eigen identiteit houden is altijd prima natuurlijk) dan mag je weer vertrekken imho
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:13:35 #28
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_78221229
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
    Is ook waar. Daarmee blijf ik het jammer vinden dat sommige mensen zich totaal niet interesseren voor politiek, dat vind ik moeilijk te begrijpen, ik vind het echt mateloos interessant
    pi_78221232
    quote:
    Want? (sorry mijn poltitiek inzicht gaat niet verder dan de krant en hun blaadjes op dit moment).
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:17:38 #30
    163650 Greys
    pi_78221303
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan smelt dat hele imago als sneeuw voor de zon, net als toen bij de LPF, daarom snap ik ook niet dat mensen zo bang zijn voor hem. Het word sowieso weer een kabinet met 3 partijen, en de kans is dus vrij groot dat vanwege zijn extreme ideeën hij niet eens zal passen in een coalitie, of flink moet afzwakken.
    Ik denk dat ie ook veel meer op zijn plaats is (vanuit hem geredeneerd) in de oppositie.
    quote:
    Maar goed, ik hoop op íets rechtser nu. Niet Wilders-rechts of 'Alle allochtonen eruit'-rechts. Maar gewoon, geen bakkies thee meer drinken, snoepreisjes, duizend excuses en altijd de schuld van een ander-rechts
    Ho, nu praat je net als die mensen waar je het net over had, die maar wat roepen en niet luisteren
    Want hij roept heel wat idiote dingen, maar is geenszins van plan 'alle allochtonen eruit te mieteren'.
    quote:
    Iedereen is welkom, maar schop je rotzooi of weiger je je aan te passen (als in; je verdiepen in onze taal en cultuur, een eigen identiteit houden is altijd prima natuurlijk) dan mag je weer vertrekken imho
    Dat moet ook weer niet al te streng, net wat je zegt, eigen identiteit behouden graag. Daar is iedereen bij gebaat. Australië bijvoorbeeld is echt superstreng, als je daar binnen een jaar of twee na vestiging geen bepaald bedrag aan inkomen genereert word je er zonder pardon weer uit gemikt. Dat gaat mij wat ver.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221307
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Want? (sorry mijn poltitiek inzicht gaat niet verder dan de krant en hun blaadjes op dit moment).
    Oppositie is ideaal voor zo iemand. Je kan een ander helemaal affikken zonder zelf vieze handen te krijgen. Regeren betekent bijna altijd zetelverlies, omdat je nou eenmaal ook minder populaire beslissingen en maatregelen moet nemen. Zeker nu, met crisis en bezuinigen voor de deur.

Ik hoop iig op wat minder christelijk nu, minder getorn aan koopzondagen, abortussen, euthanasie, softdrugs homohuwelijk, dat soort verworvenheden waar we imho trots op kunnen zijn
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:19:05 #32
    163650 Greys
    pi_78221335
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Want hij weet zelf donders goed dat hij het merendeel van zijn stemmers te danken heeft aan het feit dat hij het goed doet in de oppositie zit. Schoppen tegen de gevestigde orde
    Als hij zou gaan regeren dan zal blijken wat hij er van terecht brengt. En daar heeft hij nog twee andere partijen bij nodig. Gaat niet werken, dus dan kon zijn populariteit nogal eens snel dalen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221354
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
    Ho, nu praat je net als die mensen waar je het net over had, die maar wat roepen en niet luisteren
    Want hij roept heel wat idiote dingen, maar is geenszins van plan 'alle allochtonen eruit te mieteren'.
    Daarom staat er ook 'of' en geen 'en'
    quote:
    Dat moet ook weer niet al te streng, net wat je zegt, eigen identiteit behouden graag. Daar is iedereen bij gebaat. Australië bijvoorbeeld is echt superstreng, als je daar binnen een jaar of twee na vestiging geen bepaald bedrag aan inkomen genereert word je er zonder pardon weer uit gemikt. Dat gaat mij wat ver.
    Neuh precies, maar je moet wel gewoon moeite doen de taal te leren en te snappen wat hier normaal is. En sorry, maar als je Westerse landen haat, vrouwen maar achterlijke wezens vind en onderdanig moeten zijn, en liever gister dan vandaag kerken hier in de fik ziet vliegen dan snap ik niet waarom je hier wél komt wonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2010 10:20:56 ]
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:21:10 #34
    163650 Greys
    pi_78221377
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ohja

* Greys haren uit ogen wrijft
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:22:06 #35
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221398
    quote:
    Jawel.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_78221402
    Ga jullie even niet quoten .
    M.i. moet Wilders dan inderdaad afzwakken maar ik hoop dan wel dat hij inderdaad het snoepreisjes gebeuren en de reljeugd eens aanpakt (al dan niet allochtoon).
    Je kan mij nog steeds niet uitleggen waarom allochtone mensen "gratis" dingen mogen terwijl er genoeg medemensen zijn die het heel krap hebben.

Zo eens uit bed en dan maken
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:23:01 #37
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221426
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wth, alsof dit zo'n links kabinet was CDA is rechts genoeg.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:23:16 #38
    163650 Greys
    pi_78221432
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jawel.
    Hij wilde het nooit. Nu wel idd lees ik.
    Ik vind het niet slim

Maar het wordt gewoon weer Balkenende V hoor, weet het zo goed als zeker.
    En dan is het wachten op de volgende blamage.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_78221445
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Generaal pardon en meer van dat soort ongein?
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:24:12 #40
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221452
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Want hij weet zelf donders goed dat hij het merendeel van zijn stemmers te danken heeft aan het feit dat hij het goed doet in de oppositie zit. Schoppen tegen de gevestigde orde
    Als hij zou gaan regeren dan zal blijken wat hij er van terecht brengt. En daar heeft hij nog twee andere partijen bij nodig. Gaat niet werken, dus dan kon zijn populariteit nogal eens snel dalen.
    Ik denk dat de Wilders stemmers dat niet eens zo gaan inzien hoor. De mensen die nu al niet op Wilders stemmen zullen dat wel zien, maar de rest, ik vraag het mij af. Net zoals Balkenende/CDA nu weer veel stemmen zal gaan krijgen.
    pi_78221456
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Neuh precies, maar je moet wel gewoon moeite doen de taal te leren en te snappen wat hier normaal is. En sorry, maar als je Westerse landen haat, vrouwen maar achterlijke wezens vind en onderdanig moeten zijn, en liever gister dan vandaag kerken hier in de fik ziet vliegen dan snap ik niet waarom je hier wél komt wonen.
    Ben bang dat je ze de kost niet wilt geven, flink studeren en ondertussen spugen op NL vrouwen en bij voorkeur je studie ergens anders benutten. Maar het kan ook anders hoor, absoluut! Genoeg buitenlandse studenten die prima meedraaien en waar ik vergeet en vergat dat ze buitenlands waren
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:24:43 #42
    163650 Greys
    pi_78221461
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

... vind jij.
    Er zijn er zat die er klaarblijkelijk anders over denken
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:25:37 #43
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221474
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Generaal pardon en meer van dat soort ongein?
    CDA en PvdA zijn niet bepaald links te noemen. En guess what, ik ga GL stemmen
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:26:05 #44
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221481
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

... vind jij.
    Er zijn er zat die er klaarblijkelijk anders over denken
    Ja, ik vind dat het CDA niet links is.
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:26:54 #45
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221497
    Trouwens, ik ben ook niet voor thee drinken, dat dat even duidelijk is
    pi_78221508
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Komen ze niet met nieuwe programma's dan?
    Of ben jij gewoon al overtuigd?
    pi_78221523
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Again, vind jij...

Het is geen vaststaand feit ofzo. Jij kan het niet links vinden, een ander vind het wel weer links (of iig niet rechts genoeg, hoe je het noemen wil).
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:14 #48
    163650 Greys
    pi_78221526
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat het CDA niet links is.
    Ben ik ook wel met je eens
    Alleen gezien de peilingen zijn er veel mensen die het tóch nog te links vinden.
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
    Trouwens, ik ben ook niet voor thee drinken, dat dat even duidelijk is
    Ik wel.
    Zoethoutthee

Maar inderdaad anti zoethouD-thee
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:49 #49
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221543
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Komen ze niet met nieuwe programma's dan?
    Of ben jij gewoon al overtuigd?
    Ik geloof nooit dat een partij programma zoveel zal veranderen. Ik ben het ook echt niet 100% met GL eens, maar andere partijen hebben voor mij ondertussen echt afgedaan, en een programma gaat daar weinig aan veranderen.
      zaterdag 20 februari 2010 @ 10:29:16 #50
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_78221552
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Again, vind jij...

Het is geen vaststaand feit ofzo. Jij kan het niet links vinden, een ander vind het wel weer links (of iig niet rechts genoeg, hoe je het noemen wil).
    Jaha, ik zei daarna toch ook IK VIND. Mên.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')