alweer ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef automatic_ het volgende:
En ze gaan mijn auto weer een keertje overnieuw spuiten, want de laklaag + primer laten los
Jup, haha. De lak laat weer los, blijkbaar een foutje bij peugeot en dan de leverancierquote:
bij de schade van die glijpartij van je moeder, of gewoon in het algemeen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef automatic_ het volgende:
En ze gaan mijn auto weer een keertje overnieuw spuiten, want de laklaag + primer laten los
Dat eerstequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Guard het volgende:
[..]
bij de schade van die glijpartij van je moeder, of gewoon in het algemeen?
Fijn schadeherstelbedrijf danquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat eersteEr is toen een nieuwe bumper opgegaan en normaal zit daar al een prime-laag op, maar blijkbaar was dat niet (ofzo). Ach jaaaa! Ik hoor het weer wel als ik hem moet brengen.
Naja, het ligt i.m.o. meer aan peugeot dan aan die mensen... Maar goed; het is vergoeding & ik kan weer een leenauto op mijn lijstje zettenquote:
hehehe tis wat als je leiver in leenauto's rijdt dan in je eigenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het ligt i.m.o. meer aan peugeot dan aan die mensen... Maar goed; het is vergoeding & ik kan weer een leenauto op mijn lijstje zetten
Ik ben dan altijd weer extra blij met mijn eigen autoquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
hehehe tis wat als je leiver in leenauto's rijdt dan in je eigen
Daar weet jij het antwoord al wel op, denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Guard; ben jij al naar de film geweest?
"Ik ben nog niet geweest"quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar weet jij het antwoord al wel op, denk ik
Veel plezier!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ga over een uurtje naar Valentine's Day.
Ik verwacht een slechte, voorspelbare vrouwenfilmquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ga over een uurtje naar Valentine's Day.
Bummerquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
Politie net geweest.
Was niet mn fiets. Leek er echt heel veel op. Alleen toch 3 dingen dat ik zeker kon zeggen niet mijn fiets was:
- Buitenband had een normale fietsband profiel, ik had echt grof profiel.
- Handvaten aan stuur waren anders
- Geen beschadiging daar waar standaard heeft gezeten
Wat voor een wil je?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben hem ook helemaal zat. Volgend jaar maar kijken voor een andere![]()
Al is uit elkaar vallen wel een beetje overdreven, maar ik snap je wel
Daar ben ik nog niet over uit eigenlijk...quote:
een lekker hippe auto voor auto_quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit eigenlijk...
Ja, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
een lekker hippe auto voor auto_
Heftig ding jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeldStiekem vind ik die audi a1 wel schattig die straks op de markt komt
Audi... dure smaakquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeldStiekem vind ik die audi a1 wel schattig die straks op de markt komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |