Geef mensen dan een dubbele nationaliteit onder bepaalde voorwaarden? Ik heb het overigens niet alleen over mensen die de Nederlandse nationaliteit al hebben maar ook over degenen die hier al wel verblijven. Daar is niks mis mee, als je je maar gedraagt.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah, mensen met een dubbel paspoort zijn wel nederlanders, net zoals jij en ik. En die kun je staatsrechtelijk niet anders behandelen dan jou en ik, toch? En zeker niet met familie en al...en dan laat ik het godsdienstbashen even buiten beschouwing.
Zonder die oude discussie te willen herhalen: Het is niet altijd aan de betreffende Nederlander dat hij of zij ook een Marokkaanse staatsburgerschap erbij krijgt. Toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geef mensen dan een dubbele nationaliteit onder bepaalde voorwaarden? Ik heb het overigens niet alleen over mensen die de Nederlandse nationaliteit al hebben maar ook over degenen die hier al wel verblijven. Daar is niks mis mee, als je je maar gedraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |