Iets anders is haast onmogelijk. PvdA of CDA komt in de regering. Dat moet wel. Sp en PVV zullen nooit regeren, want die zijn te extreem.... dus veel mogelijkheden blijven er niet over. Dit land gaat een tijd tegemoet zoals België vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Notorious het volgende:
[..]
Wat dacht je van helemaal geen CDA in de regering sinds CDA weer kon regeren is elk kabinet gevallen waar ze in zaten... waar zou dat nou aan liggen!
Laten we eerst de verkiezingen effe afwachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Iets anders is haast onmogelijk. PvdA of CDA komt in de regering. Dat moet wel. Sp en PVV zullen nooit regeren, want die zijn te extreem.... dus veel mogelijkheden blijven er niet over. Dit land gaat een tijd tegemoet zoals België vorig jaar.
Dat laatstequote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat D66 van de PvdA af kan snoepen. CDA 30 zetels, VVD 22 en D66 23 ofzo is toch niet heel onmogelijk? Al ben ik nu erg positief.
Het is te hopen dat al die partijtjes als GL, de PvdD en de SGP niet teveel zetels halen en de grotere partijen genoeg zetels halen voor een 3 partijen-kabinet.quote:
Dat is waar, maar ik geef je op een briefje dat de PVV nooit zal regeren. En ALS het CDA al toestemt in een kabinet met de PVV, dan is het om hetzelfde truukje uit te halen als destijds met de LPF. Gewoon om de mensen te laten zien dat de partij zéér onkundig is en in de politiek eigenlijk niets te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Laten we eerst de verkiezingen effe afwachten.
PvdA zal eindigen op 20+ zetels.... GL zal rond de 10 zetels eindigen.. en zoals altijd doet de SGP helemaal niet mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is te hopen dat al die partijtjes als GL, de PvdD en de SGP niet teveel zetels halen.
Die doen een beetje mee, en dat is wat ik bedoelde. Als de VVD en D66 groot kunnen worden is er beter een kabinet mogelijk dan met 10 splinterpartijtjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef scanman1 het volgende:
[..]
PvdA zal eindigen op 20+ zetels.... GL zal rond de 10 zetels eindigen.. en zoals altijd doet de SGP helemaal niet mee.
Ja, benieuwd, daarna ben ik weg. Had het toch niet verwacht eigenlijk. Had verwacht dat Balkenende water bij de wijn ging doen.quote:
SGP is misschien nog wel erger dan de PVV, hoewel dat erg moeilijk lijkt. Maar meer dan 2 of 3 zetels zat de SGP nooit halen, dus een te verwaarlozen partij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die doen een beetje mee, en dat is wat ik bedoelde. Als de VVD en D66 groot kunnen worden is er beter een kabinet mogelijk dan met 10 splinterpartijtjes.
Ik ga straks ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd, daarna ben ik weg. Had het toch niet verwacht eigenlijk. Had verwacht dat Balkenende water bij de wijn ging doen.
Of juist niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geef je op een briefje dat de PVV nooit zal regeren. En ALS het CDA al toestemt in een kabinet met de PVV, dan is het om hetzelfde truukje uit te halen als destijds met de LPF. Gewoon om de mensen te laten zien dat de partij zéér onkundig is en in de politiek eigenlijk niets te zoeken heeft.
Desnoods op die manier, als we maar eens klaar zijn met de erfenis van 9/11 en Fortuyn, hoewel het wel weer een aanfluiting zou zijn, want er zijn ook zeer ernstige zaken die de aandacht verdienen, zoals allerlei sociaal-economische vraagstukken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Louis22 het volgende:
Ik stel voor dat de PVV wint, regeert, faalt, de kiezers doet inzien dat het een faalhazenpartij is en dan voorgoed van het politieke toneel verdwijnt. Komen er weer 25 zetels vrij voor de andere partijen.
en voor ons fokkersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Ryan3 het volgende:
Bos 5 uur.
(Overigens petje af voor RTL4)
5 uurquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja het duurt wel erg lang zo. Schiet eens op Bos, dan kan ik naar bed.
Mijn clubje hoefde niets te doen gelukkig. De LPF heeft zichzelf volkomen om zeep geholpen door een wanstaltig optreden in de tweede kamerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef sumerian het volgende:
[..]
Of juist niet.
En gaat jouw clubje dan weer ingrijpen net als destijds met Fortuyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |