ik ben bang dat dit z'n laatste keer isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef venomsnake het volgende:
Begint een routine klusje voor JPB te worden dit.
Volgens mij had hij slechts een paar zinnen in z'n speech gewijzigdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef Type-R het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit z'n laatste keer is
Ik ben juist bang dat hij het nog een keer gaat proberen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ja, klopt idd, even het straatje schoonvegen, denkt Balkenende.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Schnappieter het volgende:
Bos en de PVDA worden helemaal zwartgemaakt in deze verklaring. Ben benieuwd naar de verklaring van Bos straks.
Dat zei Rick eerder ook al. Ergens wel medelijden met die vent, 4 kabinetten en geen 1 kunnen afmaken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat maakt het extra uitzonderlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geschiedenis? Ik ben 23 en heb geloof ik al 5 keer een kabinet live zien vallen.
Ik hoop 't voor hem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef Type-R het volgende:
[..]
Grotere prutser hebben we niet meegemaakt toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef Ritmo het volgende:
Wat kut lijkt me dit, als je zoveel uur hebt vergadert en nu nog zo'n persconferentie moet doen. Heb serieus wel een beetje medelijden met Balkenende.
Maarja, Bos zal natuurlijk wel het CDA en de CU alle schuld geven dus veel duidelijkheid krijgen we daar ook niet van.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt idd, even het straatje schoonvegen, denkt Balkenende.
misschien vond hij het wel fijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Bos voor de tweede keer in z'n reet geneukt door Balkenende
HULDE AAN BOS
Dat zien we dalijk wel weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef scanman1 het volgende:
Dit land gaat een moeilijke periode tegemoet. We worden het nieuwe Belgié....
Ik denk dat Bos meer recht heeft om te zeggen dat er afspraken die langer geleden zijn gemaakt niet geëerbiedigd dreigden te worden toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Maarja, Bos zal natuurlijk wel het CDA en de CU alle schuld geven dus veel duidelijkheid krijgen we daar ook niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |