Voelt toch wat knusser zo, net alsof je de enige kijker bentquote:
Dat heb ik gemist. Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil die 50/50 nogeens zien
Denk dat Bos denkt: we have nothing to fear but fear itself.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:59 schreef scanman1 het volgende:
Slecht nieuws, want een nieuw kabinet vormen gaat zo goed als onmogelijk worden. We krijgen in dit land wat België vorig jaar overkwam. Let maar op. Dit wordt een ramp. Niemand kan met de PVV regeren, het CDA wil niet meer met de PvdA... en dan wordt het vormen van een nieuw kabinet bijzonder moeilijk.
Er zijn mensen 10 minuten te vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef Louis22 het volgende:
De topics lopen een stuk langzamer vol nu, zeg.
Groetjes aan die mensen als ze dit vannochtend lezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn mensen 10 minuten te vroeg gaan slapen
Ik ga straks een topic voor ze makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Groetjes aan die mensen als ze dit vannochtend lezen.
Ach hij mag het vast nogmaals proberenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef Ritmo het volgende:
Wat kut lijkt me dit, als je zoveel uur hebt vergadert en nu nog zo'n persconferentie moet doen. Heb serieus wel een beetje medelijden met Balkenende.
Geschiedenis? Ik ben 23 en heb geloof ik al 5 keer een kabinet live zien vallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef Blinker het volgende:
Ik ben blij dat ik toch nog even ben gebleven
We hebben geschiedenis meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |