Al zou Wilders gaan regeren, waar haalt hij de goeie politici vandaan dan? Mensen die echt minister kunnen zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als we gewoon allemaal op Wilders stemmen zijn coalities ook niet nodig..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:00 schreef Type-R het volgende:
WAAR WAS JIJ TOEN JIJ HOORDE DAT HET KABINET IS GEVALLEN?
op fok
Nou ja, qua landelijk beleid natuurlijk niet..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:00 schreef Blinker het volgende:
Ik weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn.
Ik weet in ieder geval dat er dingen gaan veranderen..
*PROEST*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eens Jan Peter, hoeveel kabinetten heb jij op je naam staan?
Met wie heb jij nou altijd al een coalitie willen vormen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt.. Maar dan krijgen we een nieuwe Kristalnacht, deportaties, gaskamers, dagboeken, wereldberoemde onderduikadressen..... enz enz... Daar zit geen mens op te wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als we gewoon allemaal op Wilders stemmen zijn coalities ook niet nodig..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Al zou Wilders gaan regeren, waar haalt hij de goeie politici vandaan dan? Mensen die echt minister kunnen zijn?
<- BNW is die kant op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt.. Maar dan krijgen we een nieuwe Kristalnacht, deportaties, gaskamers, dagboeken, wereldberoemde onderduikadressen..... enz enz... Daar zit geen mens op te wachten.
Dat soort types waren ook minister in Balkenende 1 namens de LPF, dat houd het dus nog geen 100 dagen vol.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |