quote:
Want?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:54 schreef Ritmo het volgende:
Mensen hier die zitten die getrouwd zijn en/of kinderen hebben.Dat je hier als student zit ok...
Ik heb kinderen en die maken mij morgen wakker met ontbijtje op bed, as usualquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:54 schreef Ritmo het volgende:
Mensen hier die zitten die getrouwd zijn en/of kinderen hebben.Dat je hier als student zit ok...
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:54 schreef Ritmo het volgende:
Mijn vent ligt in bed, en de kat begint ook al te snurken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:54 schreef Ritmo het volgende:
Maar wel z'n beste tijd gehad. Een jongere opvolger met een moderne muzieksmaak mag best.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja!Karakter, jeweet.
RTL jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Welke is nu het meest interessant dan? RTL 4 toch?
Amerifaaltjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
After deriding the Dutch mission to Afghanistan, the US now holds it up as an example.
[..]
Jazz.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar die is 60 en houdt van blues.
Blijkbaar zijn die paar militairen belangrijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:55 schreef DrDentz het volgende:
Cool Amerikanen houden zich bezig met verkiezingen in Nederland
Jazzquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar die is 60 en houdt van blues.
quote:
Ja, zoals altijd. Alleen RTL is objectief, NOS is staatsomroep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Welke is nu het meest interessant dan? RTL 4 toch?
Yo Vurnon, ik heb je rug als een backbone.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die zit alleen Fifa 2010 te spelen tegen z'n matties.
Dit soort dingen wil ik volgen en zorgen ervoor dat ik achterstallig werk inhaalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:54 schreef Ritmo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |