abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78211033

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Meer zien? Check hier
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:25:25 #2
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_78224952
Carnaval
Maar die laatste foto... Er zijn er dus niet heel veel meer die carnaval vieren
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 21 februari 2010 @ 14:04:27 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78262495
1. Jammer dat dat ventje links er net niet op staat en ik zou iets van de bovenkant afcroppen.
Krijgt het een wat weidser effect.
2. Leuk zoekplaatje.
3. Leuke foto van een meisje wat met de vlokjes speelt. Jammer dat de vingertjes bewogen zijn.
4. Leuke foto, maar ik zou het meisje eruit gecropped hebben zodat je alleen dat meisje overhoudt en haar er helemaal uit kan belichten. Vind het nog wat te flets.
5. Leuk kiekje.
6. Ook deze vind ik wat te flets. De kleuren spatten er niet af.
7. Leuke foto.
8. Of crop dat vrouwtje er helemaal van af of zet haar er meer op.
Ik zou haar er vanaf croppen. Die man met z'n "kostuum" is wel grappig, maar ook weer te flets.
9. Te scherp gemaakt. Focus had op die 2 mensen moeten liggen met de rest wat vager zodat het eenzame wat meer naar voren komt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78262707
Thnx, Netsplitter
pi_78266648
Voor een heel groot deel sluit ik me aan bij 't commentaar van Netsplitter, maar iets anders wat me opviel is dat personen vaak vrij laag in de compositie lijken te staan.

Uit deze serie is #8 er het duidelijkste voorbeeld van. Boven die man zit nog wel wat ruimte (wat niet verkeerd is), maar aan de onderkant is het vrij kort afgesneden en zoals Netsplitter al aangaf staat het gezicht van de vrouw ernaast er maar voor de helft op. Zo'n doormidden gesneden gezicht vind ik er niet uitzien eerlijk gezegd, hoewel het voor de rest best een leuke foto had kunnen zijn.

Bij #4 uit deze serie heb ik een beetje 't zelfde gevoel; ik had iets meer van dat meisje willen zien, in plaats van de ruimte erboven. Het zelfde commentaar gaat op voor nog een aantal andere foto's die op je Flickr staan. Het lijkt een beetje alsof de gezichten van mensen nooit boven het midden van de foto uitkomen. Uit deze serie is alleen #7 daar een uitzondering op, en dat vind ik dan ook meteen weer een prettige foto.

Overigens vind ik #3 ook nog wel leuk, en #2 is grappig omdat je echt even goed moet kijken. #1 vind ik ook wel een aparte plaat. Al die feestelijk geklede mensen lopen er een beetje somber bij lijkt het wel; de grauwe kleuren van de besneeuwde stad erachter werken daar natuurlijk ook aan mee. Verder wat splitter zegt: vooral die balk aan de bovenkant stoort wel (had ik liever gewoon lucht gezien) en links inderdaad iets te krap.

#5 en #9 had ik weggelaten denk ik. Zeker 5 vind ik niet echt veelzeggend of zo...
  zondag 21 februari 2010 @ 23:59:57 #6
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_78287007
Leuke foto's..

maar Ansich is het carnaval hier in Nederland echt te triest voor woorden...

Zie ik liever dit http://www.hdclipsbr.com/
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:25:55 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78358966
Foto drie, zes en negen springen er voor mij uit. Die zijn netjes geschoten
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: