Het gaat erom wat iemand kan inderdaad... maar ook wat diegene op dat moment laat zien en wat hij of zij met kritiek/commentaar doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Het gaat om wat iemand kan. Dat gezeur om een rauw randje bij een nummer wat zich daar nauwelijks voor leent. En Maaike trekt wat andere kleren aan en mag daarom door.
Bovendien gaat het om talent, om de kans om winnares te worden. En die kans was met Romy oneindig veel groter dan met Maaike en Danielle.
Nou als het gaat om wat iemand kan, dan kan ze blijkbaar niet voldoende....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Het gaat om wat iemand kan. Dat gezeur om een rauw randje bij een nummer wat zich daar nauwelijks voor leent. En Maaike trekt wat andere kleren aan en mag daarom door.
Bovendien gaat het om talent, om de kans om winnares te worden. En die kans was met Romy oneindig veel groter dan met Maaike en Danielle.
De reden dat ze niet doorgaat is dat Stacey zich in haar eer aangetast voelde "ze doet niets met mijn advies."quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat erom wat iemand kan inderdaad... maar ook wat diegene op dat moment laat zien en wat hij of zij met kritiek/commentaar doet.
Het "voordeel" van een cd is dat je bepaalde valse tonen kunt weg halen... dus hoe eerlijk is het dan om naar aanleiding van een cd een oordeel te geven?
Kijk, ik vind Romy ook ontzettend goed. Maar je moet nu niet doen alsof Maaike alleen op "wat andere kleren aandoen" door is. Die meid kan ook lekker zingen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
De reden dat ze niet doorgaat is dat Stacey zich in haar eer aangetast voelde "ze doet niets met mijn advies."
Terwijl dat advies onzinnig was, ze zong het toch gewoon prachtig? En Maaike doet wat andere kleren aan en gaat daarom door. Het slaat gewoon nergens op.
Ongelooflijke waste of talent, en dat noemt zich talentscout.
Sorry maar nu zit je echt te kramen! Ik snap dat je teleurgesteld bent maar let's be realistic here.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
De reden dat ze niet doorgaat is dat Stacey zich in haar eer aangetast voelde "ze doet niets met mijn advies."
Terwijl dat advies onzinnig was, ze zong het toch gewoon prachtig? En Maaike doet wat andere kleren aan en gaat daarom door. Het slaat gewoon nergens op.
Ongelooflijke waste of talent, en dat noemt zich talentscout.
Absoluut waar, maar dat was niet de reden die Stacey gaf.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kijk, ik vind Romy ook ontzettend goed. Maar je moet nu niet doen alsof Maaike alleen op "wat andere kleren aandoen" door is. Die meid kan ook lekker zingen hoor.
Precies. Als er dan toch iemand zou moeten afvallen dan had het Sumera moeten zijn. Die meid is straks gewoon niet geliefd bij het publiek. Mensen houden niet van rare zenuwpeesjes. Daardoor ging Anja Wessels er ook redelijk vlot uit ondanks dat ze de beste zangeres van het hele clubje was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kijk, ik vind Romy ook ontzettend goed. Maar je moet nu niet doen alsof Maaike alleen op "wat andere kleren aandoen" door is. Die meid kan ook lekker zingen hoor.
maaike probeert ook niet de rockchick uit te hangen du ser hoeft geen rauw randje aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar dat was niet de reden die Stacey gaf.
Heel de tijd dat gezeur over 'braaf' zingen. Ze zingt gewoon spatzuiver en ontzettend goed, maar omdat ze Stacey haar gezeur negeert vliegt ze eruit. Wat is er nou mis met mooi zingen? Bij Maaike zit er ook geen rauw randje aan, maar daar is het geen probleem.
Dat is dus mijn punt, waarom moet alles en iedereen zo nodig veranderen? Het is nooit goed zoals het is, hoe mooi je ook zingt, er moet altijd iets anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Sorry maar nu zit je echt te kramen! Ik snap dat je teleurgesteld bent maar let's be realistic here.
Maaike heeft méér gedaan dan wat leuke schoentjes en een ander kapseltje. Of je het nou leuk vind of niet, iedereen kan zien dat ze haad uiterste best deed om een performance neer te zetten. Wat mij betreft is dat haar ook goed gelukt! En Romy is absoluut mooi, een talent, ze kan zingen, noem maar op maar ze is niet veel veranderd, in ieder geval stukken minder dan Maaike....
Tja als je niet wilt veranderen moet je niet mee doen met dit soort programma's. Je weet toch van te voren dat ze je gaan kneden. Lame excuse dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt, waarom moet alles en iedereen zo nodig veranderen? Het is nooit goed zoals het is, hoe mooi je ook zingt, er moet altijd iets anders.
True.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
...Bij Maaike zit er ook geen rauw randje aan, maar daar is het geen probleem.
Ik ben echt fan van Sumera maar je hebt wel gelijk! Ze moet echt stoppen met stressen en huilen want het wordt irritant!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Precies. Als er dan toch iemand zou moeten afvallen dan had het Sumera moeten zijn. Die meid is straks gewoon niet geliefd bij het publiek. Mensen houden niet van rare zenuwpeesjes. Daardoor ging Anja Wessels er ook redelijk vlot uit ondanks dat ze de beste zangeres van het hele clubje was.
Big crap. Alsof nu alles al vastligt qua stijl. Ze zitten nog in de talentfase!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maaike probeert ook niet de rockchick uit te hangen du ser hoeft geen rauw randje aan.
Wil je rock zijn, moet je ook rock zingen.
Hó dat heb ik niet gezegd. Maar als zij haar eigen stijl vastlegt tja dan moet ze het ook waar maken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Big crap. Alsof nu alles al vastligt qua stijl. Ze zitten nog in de talentfase!
Het is een wedstrijd waarbij ze het maximale eruit proberen te halen. En de meningen verschillen over wat dat is. Nogmaals, ik vind het ook ontzettend jammer dat ze eruit is. Ik had haar graag gezien en gehoord in de liveshowsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar dat was niet de reden die Stacey gaf.
Heel de tijd dat gezeur over 'braaf' zingen. Ze zingt gewoon spatzuiver en ontzettend goed, maar omdat ze Stacey haar gezeur negeert vliegt ze eruit. Wat is er nou mis met mooi zingen? Bij Maaike zit er ook geen rauw randje aan, maar daar is het geen probleem.
Duidelijk. Vraag me af of Eric en Angela ook zitten te kijken vanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:56 schreef marcodej het volgende:
Ze had de potentie om te winnen, dit in tegenstelling tot een Danielle, die niet meer is dan 13 in een dozijn.
Tsja, volgens mij was dat meer het idee van de begeleiding, of niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:50 schreef RemCOW het volgende:
Ik snap niet dat Romy graag wat meer een rock-chick wil zijn (zoals Alanis Morrissete,), aangezien haar stem en uitstraling zich daar totaal niet voor leent. Waarom niet gewoon richten op wat je echt goed kan?
Hm ik dacht dat ze iets zei van 'ik wil graag meer een rock chick zijn, zoals Alanis Morisette'. (Iets wat Alanis imho trouwens absoluut niet is.)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij was dat meer het idee van de begeleiding, of niet?
Ik vond de vertolking van Alanis Morisette erg mooi, juist lief en integer i.p.v. dat gemaakte cool de hele tijd in mainstream pop — maar ja, dat zal wel vreemd zijnKom op, die kuif, iedereen ziet toch dat die stijl uit een potje komt en dat ze dat niet zelf is. Altijd dat middle of the road gelul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |