Ik ook. Ik vind het echt heel erg jammer dat ze eruit is. Toch ben ik niet kritiekloos, van haar zou ik graag een cd opzetten, maar die handbeweging tijdens het optreden begon me wel te irriterenquote:
Joh! Ze oordelen naar aanleiding van een optreden. Niet naar wat iemand in het verleden gedaan heeft. Dat zou ook niet eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef UltraR het volgende:
Viel me ook op dat ze weinig met de kritiek deed. Maar kom op, het nummer was nu eenmaal niet zo rauw.
Als Stacey de moeite had genomen haar cd te beluisteren had ze gehoord dat ze wel degelijk over een rauw randje beschikt als het nummer daar aanleiding toe geeft.
Het gaat erom wat iemand kan inderdaad... maar ook wat diegene op dat moment laat zien en wat hij of zij met kritiek/commentaar doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Het gaat om wat iemand kan. Dat gezeur om een rauw randje bij een nummer wat zich daar nauwelijks voor leent. En Maaike trekt wat andere kleren aan en mag daarom door.
Bovendien gaat het om talent, om de kans om winnares te worden. En die kans was met Romy oneindig veel groter dan met Maaike en Danielle.
Nou als het gaat om wat iemand kan, dan kan ze blijkbaar niet voldoende....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Het gaat om wat iemand kan. Dat gezeur om een rauw randje bij een nummer wat zich daar nauwelijks voor leent. En Maaike trekt wat andere kleren aan en mag daarom door.
Bovendien gaat het om talent, om de kans om winnares te worden. En die kans was met Romy oneindig veel groter dan met Maaike en Danielle.
De reden dat ze niet doorgaat is dat Stacey zich in haar eer aangetast voelde "ze doet niets met mijn advies."quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat erom wat iemand kan inderdaad... maar ook wat diegene op dat moment laat zien en wat hij of zij met kritiek/commentaar doet.
Het "voordeel" van een cd is dat je bepaalde valse tonen kunt weg halen... dus hoe eerlijk is het dan om naar aanleiding van een cd een oordeel te geven?
Kijk, ik vind Romy ook ontzettend goed. Maar je moet nu niet doen alsof Maaike alleen op "wat andere kleren aandoen" door is. Die meid kan ook lekker zingen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
De reden dat ze niet doorgaat is dat Stacey zich in haar eer aangetast voelde "ze doet niets met mijn advies."
Terwijl dat advies onzinnig was, ze zong het toch gewoon prachtig? En Maaike doet wat andere kleren aan en gaat daarom door. Het slaat gewoon nergens op.
Ongelooflijke waste of talent, en dat noemt zich talentscout.
Sorry maar nu zit je echt te kramen! Ik snap dat je teleurgesteld bent maar let's be realistic here.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
De reden dat ze niet doorgaat is dat Stacey zich in haar eer aangetast voelde "ze doet niets met mijn advies."
Terwijl dat advies onzinnig was, ze zong het toch gewoon prachtig? En Maaike doet wat andere kleren aan en gaat daarom door. Het slaat gewoon nergens op.
Ongelooflijke waste of talent, en dat noemt zich talentscout.
Absoluut waar, maar dat was niet de reden die Stacey gaf.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kijk, ik vind Romy ook ontzettend goed. Maar je moet nu niet doen alsof Maaike alleen op "wat andere kleren aandoen" door is. Die meid kan ook lekker zingen hoor.
Precies. Als er dan toch iemand zou moeten afvallen dan had het Sumera moeten zijn. Die meid is straks gewoon niet geliefd bij het publiek. Mensen houden niet van rare zenuwpeesjes. Daardoor ging Anja Wessels er ook redelijk vlot uit ondanks dat ze de beste zangeres van het hele clubje was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Kijk, ik vind Romy ook ontzettend goed. Maar je moet nu niet doen alsof Maaike alleen op "wat andere kleren aandoen" door is. Die meid kan ook lekker zingen hoor.
maaike probeert ook niet de rockchick uit te hangen du ser hoeft geen rauw randje aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar dat was niet de reden die Stacey gaf.
Heel de tijd dat gezeur over 'braaf' zingen. Ze zingt gewoon spatzuiver en ontzettend goed, maar omdat ze Stacey haar gezeur negeert vliegt ze eruit. Wat is er nou mis met mooi zingen? Bij Maaike zit er ook geen rauw randje aan, maar daar is het geen probleem.
Dat is dus mijn punt, waarom moet alles en iedereen zo nodig veranderen? Het is nooit goed zoals het is, hoe mooi je ook zingt, er moet altijd iets anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Sorry maar nu zit je echt te kramen! Ik snap dat je teleurgesteld bent maar let's be realistic here.
Maaike heeft méér gedaan dan wat leuke schoentjes en een ander kapseltje. Of je het nou leuk vind of niet, iedereen kan zien dat ze haad uiterste best deed om een performance neer te zetten. Wat mij betreft is dat haar ook goed gelukt! En Romy is absoluut mooi, een talent, ze kan zingen, noem maar op maar ze is niet veel veranderd, in ieder geval stukken minder dan Maaike....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |