aan de muziek die ze zingt te horen is dat wel haar stylequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze zo een soort rockchick lisa hordijk wordt als ze in de finale komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de muziek op haar hyves enzo al beluisterd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze zo een soort rockchick lisa hordijk wordt als ze in de finale komt.
Ik kreeg kippevel, volgens mij nog nooit gebeurd bij zo'n soort programma.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Silvieja het volgende:
Ze is knap, maar ze zong toch echt niet zo heel goed vandaag.
Ik vond haar juist helemaal niet schreeuwerig. Ze zong uitstekend. Absoluut mijn favoriet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Ik vond haar ook niet zo goed zingen vanavond. Een beetje schreeuwerig zelfs.
Ze doet me aan Lisa denken maar die vond ik dan wel veel beter
Ik snap ook niet waarom ze zo laag staatquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:34 schreef UltraR het volgende:
Gelukkig een hoop mensen met oog voor talent hier.
Help haar dan eens ff van het schandalig lage puntenaantal af hier: !- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
Je hoeft niet van andere mensen te verwachten dat ze precies zo denken als jij. Als iemand het niet met je eens is betekent het niet dat die persoon een minder valide mening heeft. Waarom zou ik niet van Romy kunnen zeggen dat ik haar minder vind en van bijvoorbeeld Daniëlle dat ik haar beter vind. Is een kwestie van smaak, niet van 'een oog voor talent'. Bovendien neem je het wel erg serieus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:34 schreef UltraR het volgende:
Help haar dan eens ff van het schandalig lage puntenaantal af hier: !- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
Donequote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:34 schreef UltraR het volgende:
leuk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef Triggershot het volgende:
Ik zal ervoor zorgen dat Romy in dit topic reageert.
Gaaf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef Triggershot het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet niet of je de cd van Lisa hebt gehoord, maar dat heeft heel weinig met rock te maken hoor. Dat is veel meer soul / blues-stijl.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Logisch, maar dat gebeurt dus (nog) niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:23 schreef UltraR het volgende:
Tuurlijk wel, als nog veel meer mensen constant +2 geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |