denk het welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik suggereer ook geen oorzakelijk verband
Jeetje.. Ik ken haar eigenlijk niet.. maar ik wil jullie wel veel sterkte wensen, en beterschap.. Wat een rotsituatie zeg..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Rtificial het volgende:
Ben bang dat DE hier niets van weet, hoewel ze soms verbazingwekkend uit de hoek kan komen met weetjes.
Ik ken in ieder geval eerder genoemde namen volstrekt niet.
DE ligt inmiddels in d'r IC bedje, nog een beetje van de wereld door een roesje van eind van de middag. Ze voelt zich redelijk, maar heeft pijn doordat d'r buik opgezet is van vocht en lucht. Dat drukt natuurlijk flink op de ontstoken gebieden. Ze wordt gelukkig goed verzorgd, en de verpleging van vanavond leek erg vriendelijk.
Verder weinig nieuws, het gaat gewoon niet goed met d'r, serieus niet goed.
welk merk heb je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:47 schreef Aure het volgende:
Hoi
Ik probeer te fokken met mn mobiel maar ik kan van cul alleen de gesloten topics zien. Heul vreemd. Kon pas in dit topic komen via zoekfunctie
dat merk ken ik niet eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Blackberry 8900
Ik wil trouwens ook vlinders.
Wat een geavanceerde vibrators heb je toch tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Een forerunner is een mega-geavanceerd gps-snelheidsmeetding met hartslagmeter enzo. Echt heel eng met heel veel biepjes
En ik mag van mezelf pas echt ermee gaan spelen als mijn presentatie helemaal af is
Hij piept alleen maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een geavanceerde vibrators heb je toch tegenwoordig.
Doorsmeren dus maar.quote:
geef Bluezz eenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
Ik sla het live-verslag van de definitieve val van kabinet Balkenende-4 maar verder over.
Ga even schoonheidsslaapje doen om morgen enigszins uitgekreukeld als bejaarde op de CUL-meet te verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |