Ik ben altijd zo para dat ie niet aankomt of dat ik hem kwijtraak, maar ik ga er gewoon voor.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een echt kaartjeVoor 2 euro extra
Serieus? Oja verzendkosten, tis nog vroeg.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Dan maken ze de code ongeldig en krijg je een nieuwe, als het goed isquote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo para dat ie niet aankomt of dat ik hem kwijtraak, maar ik ga er gewoon voor.
ik ookquote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Wel? Dan hebben ze dus een database met alle kaartjes en van wie ze zijn?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan maken ze de code ongeldig en krijg je een nieuwe, als het goed is
Eh, ja, ik denk het.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wel? Dan hebben ze dus een database met alle kaartjes en van wie ze zijn?
En ook sensoren in het bier zodat ze weten wanneer je naar de wc gaat. Handig voor de milieu ploeg.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:48 schreef JackHerrer het volgende:
Er zit tegenwoordig ook een chip in het bandje zodat ze precies weten wie waar is tijdens het festival.
Daarom is de wortel ook vervangen door de Prolong, zodat alle gegevens verspreidt kunnen worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:54 schreef wormtrein het volgende:
Ze registreren ook het aantal biertjes dat je achterover slaat, gekoppeld aan je llowlife account
Security @ paard zijn echt gajes.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bewaking @ LL is 99% ge-wel-dig. Maar dit valt wel ff tegen.
Me tooquote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Veel security is gajes. Vaak tuig van vroeger en nu nog steeds op de vechtschool etc. Teveel hormoontjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Security @ paard zijn echt gajes.
Paard steekt er wat dat betreft tussen uit. Wel vaker nare dingen daar gezien.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb besloten dat ik The Subs en Daft Punk op Lowlands wil, verder maakt het me niet uit.
The Subs waren er vorig jaar ook, maar toen tijdens Snoop. Heb toen gekozen voor Snoop.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb besloten dat ik The Subs en Daft Punk op Lowlands wil, verder maakt het me niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |