Hehe. Als ik nou wel heel veel vakantie kon krijgen op mijn werk zou ik echt wel gaanquote:Op maandag 22 februari 2010 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Kaartje is weer binnen! Staat alweer ingelijst op mijn bureau!
George Baker!?!![]()
Kees van Hondt!![]()
Ik heb er nu alweer zin in!
@Albert86: Lowlands = vakantie prutser!![]()
Ik heb besloten om mijn studie nog even uit te stellen gewoon omdat het nu nog kan.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:44 schreef Albert86 het volgende:
Ga dit jaar weer nietMoet ook nog op vakantie kunnen :p Kan denk ik niet zoveel vrij krijgen van werk als ik ook nog 2,5 week in Italië zit. Misschien volgend jaar maar weer eens een keer naar LL.
In 2006, 2007 en 2008 geweest en ik wil er zeker nog een paar keer heenGroot feest elk jaar weer.
Maar Jezus, wat was het druk vorig jaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 07:52 schreef Gewoonik het volgende:
90 now is gewoon een must. totaal kansloze muziek die iedereen kent.
Ja, maar niet onmogelijk druk. Je kon nog prima door te tent lopen/hakken/polonaiseren.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar Jezus, wat was het druk vorig jaar.
Yeasayer staat 20 maart in paradiso voor 16,- geloof ik, daar zijn nog kaarten voor beschikbaar! ik ga daar ook heen, op LL zou ook wel tof zijn, al hoop ik meer op bands die ik nog niet heb gezien of niet eerder op LL waren, althans afgelopen jaren.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb het zelf eigenlijk wel een beetje geschoten met Patrick Watson. Ik hoop stiekem op Goldfrapp. En Yeasayer? Owen Pallett wellicht?
Omdat Daft Punk tof is en de laatste jaren niet geweest is?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom wil iedereen ieder jaar weer hetzelfde op LL zien? Daftpunk, Editors, Interpol enzo?
verzin eens wat nieuws
Als ze tegelijkertijd iets beters inplannenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Omdat Daft Punk tof is en de laatste jaren niet geweest is?
Wat is er beter?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als ze tegelijkertijd iets beters inplannen
George Baker!quote:
Muse is toch veel te groot voor LL nu?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef Mr.DD het volgende:
- The XX
- Muse
- Justice?
- Customs
- Broken Bells
- Vampire Weekend
- MGMT
- Mumford and Sons
- Kasabian
- DeWolff
- Spoon
- Wolfmother
- White Denim
- The Temper Trap
- We Are Scientists
![]()
En nog veel meer. Maar het is toch wel leuk
En ook nog ff schaven in ons LL-kamp. Willen allemaal van die wannabe's weer mee
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:45 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Muse is toch veel te groot voor LL nu?
Omdat ik niet alle jaren ben geweest?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom wil iedereen ieder jaar weer hetzelfde op LL zien? Daftpunk, Editors, Interpol enzo?
verzin eens wat nieuws
En dan moeten de trouwe bezoekers daar maar de dupe van worden!?!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ik niet alle jaren ben geweest?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:50 schreef zonisdegod het volgende:
en the temper trap was er vorig jaar nog
verdomt gemist vanwege een dilemma, Bon iver, of The temper trap, toch gegaan voor Bon Iver
en het optreden viel mij nogal tegen, na lowlands van een vriend uit andere kamp gehoord dat TTT de beste optreden was T_______T
dus ik hoop met je mee, The temper trap dit jaar weer!!
Je 1e zinnige post op dit forum!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:39 schreef FalleNk810i het volgende:
verzin eens wat nieuws
Ik heb The Good, the Bad & the Queen gemistquote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Merk je altijd achteraf. Ik had er geen idee van dat Kasabian er was en the Temper Trap al helemaal niet.
Maaaaarja.
Omdat ik nuchter ben gebleven heb ik alle acts die ik wilde zien wel gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef frame-saw het volgende:
Haha ik heb altijd zoveel gemist achteraf. Lijk ook altijd de verkeerde keuzes te maken
Maar dat kan mijn pret nooit bederven, ik vermaak me altijd wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |