quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef TheZapster het volgende:
Modest Mouse![]()
![]()
![]()
Briljante clip ook bij dit nummer.
Thanksquote:
MVV ook alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef Timo20 het volgende:
Gewonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Thanks![]()
![]()
Zo komen we natuurlijk nooit van dat DUITSE imago af, als je scoort in de laatste minuut
Ach, het gaat uiteindelijk om de punten en die zijn binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef Timo20 het volgende:
Gewonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Thanks![]()
![]()
Zo komen we natuurlijk nooit van dat DUITSE imago af, als je scoort in de laatste minuut
Same here.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat is die 3FM-site verschrikkelijk zegIk word helemaal gek van al die blokken.
De uitvouw menu's ook.. Hanze.nl werkt daar ook al mee en ik heb er weinig meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat is die 3FM-site verschrikkelijk zegIk word helemaal gek van al die blokken.
Is het de leeftijd of is de site echt vreselijk? Er is veel te veel informatie, ik kan niet ff rustig de site bekijken zo, veel te onoverzichtelijk.Zelfs de site van KX vind ik nog beter dan ditquote:
Heb niet 't idee dat er veel gedaan wordt met de kritiek. Een achtergrondfoto... tsja.... Essentiëlere fouten zijn er haast niet. Als websitebouwer ZIE je toch dat dat het al veel te druk maakt??? En dan die tig blokken... En dat bewegende gebeuren (wat ook nog niet gelijk loopt...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is het de leeftijd of is de site echt vreselijk? Er is veel te veel informatie, ik kan niet ff rustig de site bekijken zo, veel te onoverzichtelijk.Zelfs de site van KX vind ik nog beter dan dit![]()
Ja hoorde `tquote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, het gaat uiteindelijk om de punten en die zijn binnen.
Oef, dat zijn wel 2 zware wedstrijden zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja hoorde `t![]()
[..]
Gelukkig wel![]()
Volgende 2 wedstrijden: ADO uit en Feyenoord thuis
![]()
Zeker als je bedenkt dat Sirolf hier maanden aan geklust heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb niet 't idee dat er veel gedaan wordt met de kritiek. Een achtergrondfoto... tsja.... Essentiëlere fouten zijn er haast niet. Als websitebouwer ZIE je toch dat dat het al veel te druk maakt??? En dan die tig blokken... En dat bewegende gebeuren (wat ook nog niet gelijk loopt....
Absoluut. Na de winter doen we `t goed in eigen huis, gelukkig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat zijn wel 2 zware wedstrijden zeg. Wel super belangrijk dat jullie nu de 3 punten hebben gepakt met het oog op de komende wedstrijden.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut. Na de winter doen we `t goed in eigen huis, gelukkig.
ADO wordt lastig, Feyenoord is een eitje![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]laatste zou mooi zijn
. Feyenoord doet het in mijn ogen iets te goed dit seizoen:P
Alsof die overweging niet gemaakt is...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb niet 't idee dat er veel gedaan wordt met de kritiek. Een achtergrondfoto... tsja.... Essentiëlere fouten zijn er haast niet. Als websitebouwer ZIE je toch dat dat het al veel te druk maakt??? En dan die tig blokken... En dat bewegende gebeuren (wat ook nog niet gelijk loopt....
Vrees met grote vrees dat de lampjes weer kampioen worden..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
AbsoluutAl zie ik natuurlijk liever Feyenoord dan Ajax kampioen worden. Maar ik hoop écht van harte dat Twente het wordt
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |