Nog net op tijd terug voor de volgende vraag:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Chen het volgende:
Beginalvast de nieuwe vraag, punt is voor Flitspaal, hij had de laatste 4 goed, sorry wyccie. Ben even uit de roulatie geweest, is nu de bedoeling dat de puntentelling opnieuw begint, of is het tegenwoordig normaal om meerdere topics samen te tellen?
SamuelofSEK +1quote:
Maggie Qquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:26 schreef lamers het volgende:
Hoe heet deze schoonheid en 3 films
[ afbeelding ]
truequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef lamers het volgende:
Voor Need For Speed deed ze alleen de stem dus die keur ik niet goed. Voor een andere titel denk aan Bruce Willes, Kevin Smith en Justin Long.
SamuelofSEK +1quote:
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jeff Bridges en John Goodman
The Big Lebowski
Arachnophobia
The Flintstones
In the Electric Mist
Death Sentence
Crazy Heart
Iron Man
Starman
Arlington Road
Tideland
Eloitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef Patch het volgende:
Hoe heet de draak in "Pete's Dragon" / "Peter en de Draak"?
Die spelling kan ik niet goed rekenen...quote:
Dus ik had het wel goed?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Die spelling kan ik niet goed rekenen...
en nog 2 extra letters....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:29 schreef lamers het volgende:
Ik denk dat ie bedoeld dat de i voor de o moet staan
Eelliote?quote:
Alleen de laatste letter nog verander...quote:
Dubbel L is goedquote:
Patch +1quote:
quote:
Elliott?quote:
Kiek hum punten scoren !quote:
Impact point?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Beetje gestolen puntje, ik zou echt geen idee hebben gehad
Titel
[ afbeelding ]
Tja, dat is toch iets anders haha.quote:
bierjoost+ 1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef bierjoost het volgende:
Die film van die game.
Death or Alive?
Neejoh, ik had hem toch van jou gejat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef bierjoost het volgende:
Ik moet toch weg. Dus pak jij die punten en stel maar een nieuwe vraag!
The lookout?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Neejoh, ik had hem toch van jou gejat.
Alleen de spelling verbeterd.
Ik wil wel een nieuwe vraag doen, maar jij mag de punten houden
De titel
[ afbeelding ]
Nee helaas.quote:
Sommige vragenstellers hechten daar wat meer waarde aan dan anderen. Ik val onder die tweede categoriequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
De spelling is toch Dead en niet Death?
Ik wil niet moeilijk doen of zo, maar als we toch over 1 letter verschil praten bij Elliott...![]()
quote:
Beide fout.quote:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke antwoord precies goed geschreven moet worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
De spelling is toch Dead en niet Death?
Ik wil niet moeilijk doen of zo, maar als we toch over 1 letter verschil praten bij Elliott...![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weten jullie hem wel! Moet wel
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef onderjas het volgende:
Lock, stock and two smoking barrels zou het wel niet zijn hé?
Nee en nee...quote:
Ik wacht nog een half uurtje, en als niemand het nog weet zal ik een tip geven.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh nu ik dat plaatje zie never mind mijn antwoordik ken het niet
ehh.. is dat die gast uit 2012?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef Dopekoe het volgende:
Zegt mij ook niets eigenlijk
Lijkt me tijd voor een opstartertje
5 films met Chiwetel Ejiofor
[ afbeelding ]
Children of menquote:Op maandag 22 februari 2010 11:21 schreef Dopekoe het volgende:
Hij speelt nog in een film over 4 broers
En hij is ook betrokken bij kinderen van de mensheid
quote:
quote:
Dat is allemaal correct.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Gillingham het volgende:
Blue Velvet
Dune
Twin Peaks: Fire Walk With Me
The Doors?
Daar was ik me niet van bewust. Ik moet toegeven dat ik hem een hele tijd geleden ook al eens gevraagd heb.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De nieuwe vraag heb ik de laatste tijd wel heel vaak al gezien
The Natural (1984) maakt samen met Bullitt (1968) vijf. Duvall klopt uiteraard ook, ik had niet eens door dat de naam nog genoemd moest worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Chen het volgende:
The natural van Barry Levinson mid jaren 80 denk ik zo?, en we hebben het uiteraard over Robert Duvall, was nog niet genoemd volgens mij.
Nee. In deze film zit onder andere:quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef lamers het volgende:
Alhoewel hij er vrij jong uit ziet. The Savages?
+1 Gillinghamquote:Op maandag 22 februari 2010 18:17 schreef Gillingham het volgende:
Happiness
Ik heb het goede antwoord gegeven.quote:
Dat is goed.quote:
Ik weet ook niet 100% zeker of het antwoord van Victorinox goed is, maar ik dacht wel hetzelfde.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef Chen het volgende:
Ik kom op dit moment wellicht wat dom over, maar volg er echt even helemaal niks van? Kan iemand het mij uitleggen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Elf
Winter Passing
Blades of Glory
Stranger Than Fiction
Anchorman
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Elf
Winter Passing
Blades of Glory
Stranger Than Fiction
Anchorman
Land of the Lost
Old School
Curious Georges
Bewitched
Step brothers
victorinox +1quote:
nee, het is wel iets met Gay erin.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gayniggers from Outer Space ? al kan ik me niet herinneren dat daar kleur in zat...
SaintOfKillers+1quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef lamers het volgende:
Wolfman
Anthony Hopkins
Benicio Del Torro
Emily Blunt
Hugo Weaving
Chen +132 SamuelofSEKquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef Chen het volgende:
Up in the Air
George Clooney
Jason Reitman
Jason Bateman
J.K. Simmons
allemaal fout.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
kung fu panda
bruce almighty
blades of glory
Monsters vs Aliens?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef Chen het volgende:
Denk aan een animatiefilm met Seth Rogen
Een bijbelse komedefilm
Een sportfilm met Will Ferrel
En een komedie film met Isla Fisher (de verloofde van Borat)
Confession of a shopaholic?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef Chen het volgende:
In een film over een shopverslaafde.
Een basketbalfilm.
Een film over een fictieve zanglegende.
Een film over 2 vrienden van Indiaase en Aziatische komaf, die op tour naar Amsterdam zijn.
Een erg slechte film over een school met Jason Biggs.
Ja die klopt, zoek er dus nog één.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Confession of a shopaholic?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Hulkio het volgende:
How, lees nu net dat het een basketbal film is.
Kan aan mij liggen maar volgens mij is Harold en Kumar al goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:33 schreef Hulkio het volgende:
Vandaag jarig: Todd Field. Doe maar twee films van hem als regisseur en drie als acteur
Heb even gekeken en je hebt gelijk! Mijn welgemeende excuses en gaat u vooral verder!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij is Harold en Kumar al goed
Dankquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Heb even gekeken en je hebt gelijk! Mijn welgemeende excuses en gaat u vooral verder!
+1 Dopekoequote:Op woensdag 24 februari 2010 08:53 schreef Dopekoe het volgende:
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay
17 Again, The Whole Nine yards (matthew perry)quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dank
Doe mij maar van elk van de friends acteurs 2 films
De films van David Schwimmer maakte het compleetquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:19 schreef Chen het volgende:
[..]
17 Again, The Whole Nine yards (matthew perry)
Marley & Me, managment (jennifer aniston)
bedtime stories, scream (courtney cox)
ps i love you, hotel for dogs (lisa kudrow)
big nothing, run fatboyrun (reggiseur) (david schwimmer)
all the queens men, charlies angels (matt le blanc)
Dat zal die dikke dan wel zijn, met wie hij dan ook Run Fatboy Run maakte die ook in Shaun of the Dead zat. Maar ik kan niet op zijn naam komen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Chen het volgende:
Naast welke Engelse acteur speelt David Schwimmer in The Big Nothing?
Nope dat is Todd Phillips. Todd Field is wat serieuzer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat die regisseur van The Hangover?
Gillingham +1quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:59 schreef Gillingham het volgende:
Als regisseur:
- In the Bedroom
- Little Children
lamers +1quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef lamers het volgende:
Tommy Lee Jones, Javier Bardem, Josh Brolin, Woody Harrelson
geen idee
Ethan en Joel Coen
Roger Deakins
geen idee
Cormac McCarthy
En natuurlijk No Country for Old Men
Jepquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:56 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Nope, in Bad Boys is ze een hoertje.
quote:
Hoewel ik ook ooit in een ver verleden deze vraag heb gepost, is dat toch meer een tv-vraag dan een film-vraag. Tenzij je de volgende keer de namen en/of foto's van de desbetreffende mensen post.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dank
Doe mij maar van elk van de friends acteurs 2 films
quote:
Druivenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef Patch het volgende:
[..]
1 kleine fruitsoort
1 bepaald soort scheepsvoer
1 hondentractatie
Scheepsbeschuit en hondenkoekje is goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Druiven
Scheepsbeschuit
Hondenkoekje
SamuelofSEK + 1quote:
Dat staat op de bootquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord
[ afbeelding ]
Als je dat laatste plaatje als 1e had gedaan was het makkelijker geweestquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou dat was niet zo moeilijk toch?
Zeker weten iddquote:
Chen + 1quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Chen het volgende:
Alice in Wonderland
Sweeney Todd
Big Fish
Planet of the Apes
Charlie and the Chocolate factory
Mars Attacks
Hij heet Ricardo Darin. Mogelijk is Nueve Reinas nog iets bekender en hij doet ook mee in El secreto de sus ojos, die dit jaar mogelijk de buitenlandse film oscar kan gaan winnen.quote:
lamers+1quote:
+1 SaintOfKillersquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
An Education
Mulligan, Sarsgaard, Molina
The Lovely Bonesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |