Dat wil natuurlijk niet zeggen dat elke antwoord precies goed geschreven moet worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
De spelling is toch Dead en niet Death?
Ik wil niet moeilijk doen of zo, maar als we toch over 1 letter verschil praten bij Elliott...![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weten jullie hem wel! Moet wel
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef onderjas het volgende:
Lock, stock and two smoking barrels zou het wel niet zijn hé?
Nee en nee...quote:
Ik wacht nog een half uurtje, en als niemand het nog weet zal ik een tip geven.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh nu ik dat plaatje zie never mind mijn antwoordik ken het niet
ehh.. is dat die gast uit 2012?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef Dopekoe het volgende:
Zegt mij ook niets eigenlijk
Lijkt me tijd voor een opstartertje
5 films met Chiwetel Ejiofor
[ afbeelding ]
Children of menquote:Op maandag 22 februari 2010 11:21 schreef Dopekoe het volgende:
Hij speelt nog in een film over 4 broers
En hij is ook betrokken bij kinderen van de mensheid
quote:
quote:
Dat is allemaal correct.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Gillingham het volgende:
Blue Velvet
Dune
Twin Peaks: Fire Walk With Me
The Doors?
Daar was ik me niet van bewust. Ik moet toegeven dat ik hem een hele tijd geleden ook al eens gevraagd heb.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De nieuwe vraag heb ik de laatste tijd wel heel vaak al gezien
The Natural (1984) maakt samen met Bullitt (1968) vijf. Duvall klopt uiteraard ook, ik had niet eens door dat de naam nog genoemd moest worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef Chen het volgende:
The natural van Barry Levinson mid jaren 80 denk ik zo?, en we hebben het uiteraard over Robert Duvall, was nog niet genoemd volgens mij.
Nee. In deze film zit onder andere:quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef lamers het volgende:
Alhoewel hij er vrij jong uit ziet. The Savages?
+1 Gillinghamquote:Op maandag 22 februari 2010 18:17 schreef Gillingham het volgende:
Happiness
Ik heb het goede antwoord gegeven.quote:
Dat is goed.quote:
Ik weet ook niet 100% zeker of het antwoord van Victorinox goed is, maar ik dacht wel hetzelfde.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef Chen het volgende:
Ik kom op dit moment wellicht wat dom over, maar volg er echt even helemaal niks van? Kan iemand het mij uitleggen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Elf
Winter Passing
Blades of Glory
Stranger Than Fiction
Anchorman
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Elf
Winter Passing
Blades of Glory
Stranger Than Fiction
Anchorman