2 Man 1 gedachtequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF is T4telecomKlinkt als zo'n buitenlandse witwasbelwinkel..
Kom jij wel eens buiten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF is T4telecomKlinkt als zo'n buitenlandse witwasbelwinkel..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:15 schreef sinadO het volgende:
Hoe kun je nou niet weten wat T4Telecom is.
quote:L1nws Grote brand bij kledingzaak in Roermond
In Roermond woedt een grote brand bij kledingzaak Mexx, in het centrum van de stad, aan de Steenweg. De brand brak even voor zeven uur donderdagavond uit, tijdens koopavond. Verschillende korpsen uit de regio zijn opgeroepen om te komen blussen. Meer details over de brand zijn nog niet bekend.
quote:Deel binnenstad Roermond ontruimd
In Roermond zijn alle winkels en woningen in de Steenweg ontruimd. Tot de sluiting en ontruiming van de winkels werd overgegaan omdat er een gaslucht werd geroken en omdat er problemen zijn met de stroomvoorziening.
Verschillende korpsen uit de regio zijn opgeroepen om hulp te bieden.
L1nws
Dus nu is er niets meer te krijgen in de stad?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef limbolandjgirl het volgende:
Jaaa!![]()
Ik ben er vandaag nog ff gaan winkelen
Ja, je moet nog ff wachten, binnenkort komen er op de Varkensmarkt 6 (nu nog een modezaak) een nieuwe friettent en NYPizza bij, nog meer vreten!..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus nu is er niets meer te krijgen in de stad?
Gadverdamme, pizzaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, je moet nog ff wachten, binnenkort komen er op de Varkensmarkt 6 (nu nog een modezaak) een nieuwe friettent en NYPizza bij, nog meer vreten!..
Ja!..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gadverdamme, pizzaFriet daarentegen
![]()
Varkensmarkt? Dat is toch daar tussen de Bakker Bart en de Markt?
Ow ja, inderdaadquote:
Ja, die mogen er zeker nog wel eens bij komen. Vind de horeca in Roermond at the moment niet zo spannend meer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef Tism het volgende:
Ik ben tegen nog meer vreetschuren in Roermond..![]()
Doe mij maar een paar goede kroegen..
Jij bent redacteur bij 't Sjietbergske???quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja, inderdaadNou ja, als ze daar lekkerdere friet maken
Ik vind die friet van BoWa niet zo geweldig
Naäpersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Jij bent redacteur bij 't Sjietbergske???
(Voor degene die niet weten wat dat is, pagina in Dagblad de Limburger waar alles voor en over Roermond gesproken wordt (met natuurlijk een vette knipoog). Men wou naar aanleiding van die nieuwe friture een onofficiele friettest doen.
Watte? Heeft bowa of werkt bowa bij een friture in Roermond? Welke dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja, inderdaadNou ja, als ze daar lekkerdere friet maken
Ik vind die friet van BoWa niet zo geweldig
Daar had een kettingbotsing plaatsgevonden met 6 auto's, waarschijnlijk is het bij het voorsorteren misgelopen..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Iemand een idee wat er om half vijf aan de hand was op kruispunt Oranjelaan/Jagerstraat/Florasingel.
2 brandweerwagen, ambulance en politie. Vanaf kantoor leek het of er iemand aangereden was op oversteekplaats. Was echter niemand op de grond te bekennen, en leek alsof men bezig was om auto open te knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |