Ja, iedereen weet toch dat reclameborden van rechts voorrang hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten verkiezingsborden conform het verkeersreglement zijn. Dat hoor je nou nooit van alle borden aan de lantaarnpalen.
Ik heb geen idee..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef ND90 het volgende:
Vandaag zag ik toen ik een overheerlijk broodje "Bufkes bal" zat te eten (in het centrum), een opvallend, mooie, blonde, sexy geklede dame. Ze liep met een koffertje steeds op en neer achter de It's. Toen ik beter keek zag ik dat ze gefilmd werd door een hele camera ploeg.
Iemand dit ook gezien of iemand die er meer van weet?
Yep!..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
En zijn we allemaal al massaal naar de stembus geweest?
In de vlonder was het zo te zien nog niet echt druk rond 12:15u.
Nog niet, ik zit nu in Eindhoven, (in een gebouw dat fungeert als stembureau overigensquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
En zijn we allemaal al massaal naar de stembus geweest?
In de vlonder was het zo te zien nog niet echt druk rond 12:15u.
Hihi..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nog niet, ik zit nu in Eindhoven, (in een gebouw dat fungeert als stembureau overigens) dus dat doe ik vanavond wel als ik weer in Swalmen ben. Vanmorgen lukte me dat niet, ik ben 's morgens zo'n strak tijdsschema dat ik nog niet eens extra tijd heb om me aan mijn kont te krabben
Mede dankzij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op mezelf haha.
VVD overigens veruit de grootste partij van Roermond.(11 van de 31 zetels!!!)
Niet gunstig voor de politiek in Roermond imo. Zal de komende jaren wel weer winkelcentrum na winkelcentrum gebouwd worden. Helaas zal er de komende jaren weer geen ' sociale' woningbouw (starterswoningen etc) gebouwd worden
Kwestie van vraag en aanbod.. Wat wil je dan? Winkeliers met het mes op de keel dwingen om een winkel te beginnen/open te houden terwijl je weet dat het verliesgevend is? Kijk, ik snap het idee wel, maar geen een winkelier is zo gek om daarin te trappen. Blijkbaar is de vraag gewoon niet groot genoeg...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Economisch gezien gaat Roermond er inderdaad op vooruit.
Maar...
De Kernen (waar een stad toch ondersteuning van nodig heeft) zijn dood aan het bloeden.
Criminialiteit is nog steeds enorm hoog in Roermond met name de Donderberg. Winkels in Swalmen en Herten moeten noodgedwongen sluiten omdat iedereen inkopen doet bij de grotere centra, Hierdoor gaat ook de leefbaarheid in de dorpen/wijken achteruit. Trekt weer criminaliteit aan etc...
Vraag is er wel, maar er valt niet op te vechten tegen het retailpark, waar je vanuit Swalmen ook in No-time bent.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod.. Wat wil je dan? Winkeliers met het mes op de keel dwingen om een winkel te beginnen/open te houden terwijl je weet dat het verliesgevend is? Kijk, ik snap het idee wel, maar geen een winkelier is zo gek om daarin te trappen. Blijkbaar is de vraag gewoon niet groot genoeg...
Ja, dat bedoel ik ook, dus eigenlijk is die vraag niet groot genoeg om het bedrijfsrisico te lopen. Maar ik hoorde dat die leegstaande winkels in Swalmen ook een fortuin aan huur per maand moeten opbrengen, nee, dan gaat er sowieso niemand in zitten. Maar ik ben ook in een 5 a 10 minuten in het retailpark, dat is toch net zo makkelijk en lekker lang open (dan heb ik het bijv. over de AH XL)quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Vraag is er wel, maar er valt niet op te vechten tegen het retailpark, waar je vanuit Swalmen ook in No-time bent.
Ja hoor, van mij mag dat..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:53 schreef limbolandjgirl het volgende:
Mag ik mij hier ook melden?![]()
Ik woon niet zo ver van Roermond af. (Ech..)
bron L1.nlquote:meer Limburgse plaatsen op Google Streetview
Maastricht, Heerlen, Geleen en Roermond zijn vanaf donderdag digitaal te bezoeken via Google streetview. Ook de Kasteeltuinen in Arcen en Mondo Verde zijn vanaf straatniveau te bekijken.
Met streetview kun je zo ver inzoomen, dat het lijkt alsof je zelf in een straat staat. Dan is het mogelijk om 360 graden om je heen te kijken. De beelden zijn gemaakt met een camera die 360 graden kan draaien. Die heeft op ooghoogte foto's gemaakt van de hele omgeving. Die foto's zijn achter elkaar geplakt, zodat het lijkt alsof je door de stad wandelt.
WTF is T4telecomquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef sinadO het volgende:
Wat is er nou ineens met die T4Telecom, weet niemand dat?
2 Man 1 gedachtequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF is T4telecomKlinkt als zo'n buitenlandse witwasbelwinkel..
Kom jij wel eens buiten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF is T4telecomKlinkt als zo'n buitenlandse witwasbelwinkel..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:15 schreef sinadO het volgende:
Hoe kun je nou niet weten wat T4Telecom is.
quote:L1nws Grote brand bij kledingzaak in Roermond
In Roermond woedt een grote brand bij kledingzaak Mexx, in het centrum van de stad, aan de Steenweg. De brand brak even voor zeven uur donderdagavond uit, tijdens koopavond. Verschillende korpsen uit de regio zijn opgeroepen om te komen blussen. Meer details over de brand zijn nog niet bekend.
quote:Deel binnenstad Roermond ontruimd
In Roermond zijn alle winkels en woningen in de Steenweg ontruimd. Tot de sluiting en ontruiming van de winkels werd overgegaan omdat er een gaslucht werd geroken en omdat er problemen zijn met de stroomvoorziening.
Verschillende korpsen uit de regio zijn opgeroepen om hulp te bieden.
L1nws
Dus nu is er niets meer te krijgen in de stad?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:19 schreef limbolandjgirl het volgende:
Jaaa!![]()
Ik ben er vandaag nog ff gaan winkelen
Ja, je moet nog ff wachten, binnenkort komen er op de Varkensmarkt 6 (nu nog een modezaak) een nieuwe friettent en NYPizza bij, nog meer vreten!..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus nu is er niets meer te krijgen in de stad?
Gadverdamme, pizzaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, je moet nog ff wachten, binnenkort komen er op de Varkensmarkt 6 (nu nog een modezaak) een nieuwe friettent en NYPizza bij, nog meer vreten!..
Ja!..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gadverdamme, pizzaFriet daarentegen
![]()
Varkensmarkt? Dat is toch daar tussen de Bakker Bart en de Markt?
Ow ja, inderdaadquote:
Ja, die mogen er zeker nog wel eens bij komen. Vind de horeca in Roermond at the moment niet zo spannend meer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef Tism het volgende:
Ik ben tegen nog meer vreetschuren in Roermond..![]()
Doe mij maar een paar goede kroegen..
Jij bent redacteur bij 't Sjietbergske???quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja, inderdaadNou ja, als ze daar lekkerdere friet maken
Ik vind die friet van BoWa niet zo geweldig
Naäpersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Jij bent redacteur bij 't Sjietbergske???
(Voor degene die niet weten wat dat is, pagina in Dagblad de Limburger waar alles voor en over Roermond gesproken wordt (met natuurlijk een vette knipoog). Men wou naar aanleiding van die nieuwe friture een onofficiele friettest doen.
Watte? Heeft bowa of werkt bowa bij een friture in Roermond? Welke dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja, inderdaadNou ja, als ze daar lekkerdere friet maken
Ik vind die friet van BoWa niet zo geweldig
Daar had een kettingbotsing plaatsgevonden met 6 auto's, waarschijnlijk is het bij het voorsorteren misgelopen..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Iemand een idee wat er om half vijf aan de hand was op kruispunt Oranjelaan/Jagerstraat/Florasingel.
2 brandweerwagen, ambulance en politie. Vanaf kantoor leek het of er iemand aangereden was op oversteekplaats. Was echter niemand op de grond te bekennen, en leek alsof men bezig was om auto open te knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |