Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is een vergelijkbaar huis Indeling is iets anders, maar zelfde oppervlak, kijk hoe klein! Check die keuken en badkamer
Ik heb voor datzelfde geld een huis met tuin, grote slaapkamer en badkamer en ruime woonkamer. En nog een extra kamer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Lapo:
[..]
Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En MB wil een huis waar ze kan bewegen beebies kan krijgen enzo
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Lapo:
[..]
Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.
quote:het bruisende en hippe Oud West
Maar ik woon ook nog in de Randstadquote:
Niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik schrik wel van de huizenprijzen zeg, ook al weet ik dat A'dam duur is.Da's een pak meer dan mijn huis (3 slaapkamers, inpandige garage en tuin). Hoe kun je daar als starter ooit iets kopen zeg?
Waren we kwijt dan?quote:
Nope. Datum past niet bij mijn leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan jullie ook naar de film?
Ja, ik heb in elk geval kaartjes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alleen kan ik hem niet zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijnalapo:
[..]
![]()
Verder gaat F_R verhuizen, al ben ik er niet over uit of ze er nu blij mee is en heeft niemand zin om te koken.
En Zwabbert heeft mijn ava mooier gemaakt.
[..]
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!![]()
Ik schrik wel van de huizenprijzen zeg, ook al weet ik dat A'dam duur is.Da's een pak meer dan mijn huis (3 slaapkamers, inpandige garage en tuin). Hoe kun je daar als starter ooit iets kopen zeg?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waren we kwijt dan?![]()
[..]
Nope. Datum past niet bij mijn leven.
Ja, dat wil ik ook dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb voor datzelfde geld een huis met tuin, grote slaapkamer en badkamer en ruime woonkamer. En nog een extra kamer.
Het heeft zn voor- en zn nadelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel een knus huisje en een hele gave ligging![]()
Maar idd wat krapjes voor 2 personen en een evt. beebie.
En die prijs! Daar heb je hier in de buurt een mooie 2 onder 1 kap of hoekwoning voor met royale tuin![]()
Maar hier heb je dan weer geen Vondelpark
Ik heb geen idee, ik ben gewoon bij Re ingetrokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijnalapo:
[..]![]()
Verder gaat F_R verhuizen, al ben ik er niet over uit of ze er nu blij mee is en heeft niemand zin om te koken.
En Zwabbert heeft mijn ava mooier gemaakt.
[..]
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!![]()
Die van ons ook, zelfs in guldens nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar MB, je woont dan wel in
[..]![]()
![]()
Overigens was ons huis goedkoperTuin, open haard, drie slaapkamers, badkamer met bad, grote zolder waar nog een kamer van te maken is. Maar ja, Bleiswijk he
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb in elk geval kaartjes!
Nu nog even vroeger vrij regelen maandag
heb je de mooie header niet gezien ?quote:
Ja, daarom wil ik hier ook niet weg! Het is idd best hip en bruisendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar MB, je woont dan wel in
[..][afbeelding]
Overigens was ons huis goedkoperTuin, open haard, drie slaapkamers, badkamer met bad, grote zolder waar nog een kamer van te maken is. Maar ja, Bleiswijk he
![]()
YEAH.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
laat me raden, die heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de mooie header niet gezien ?
Ohhhhja, had de koppeling even niet gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de mooie header niet gezien ?
Dan mail me het bestandje effe. Zet ik hem ook op fok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen kan ik hem niet zien, maar heb zelf geen verstand van webicons, heb zelf alles op fok staan
Regelen misschien wel, hoe vroeg is vroeg? En moet ik dan niet eerst kaartjes winnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je vroeg vrij maandag of kan je vroeg vrij regelen?
Ja, vier zalen in Nederland helemaal vol met alleen FOK!-ersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhja, had de koppeling even niet gemaakt.
Zit die hele zaal dan vol fokkers, ja?
Maar als je ooit gaat verkopen zal er geen hip en bruisend in de advertentie staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van ons ook, zelfs in guldens nog![]()
En dan 4 slaapkamers, badkamer, grote zolder met vast trap en een ruime tuin![]()
Friesland FTW
Half zes begint het. In Rotterdam. Dus dan moet je wel vrij vroeg wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Regelen misschien wel, hoe vroeg is vroeg? En moet ik dan niet eerst kaartjes winnen?
Oh myquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vier zalen in Nederland helemaal vol met alleen FOK!-ers
Geweldig!
Je kan hem natuurlijk ook gewoon even opslaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mail me het bestandje effe. Zet ik hem ook op fok.
"op slechts een uur rijden van het hippe en bruisende Amsterdam West"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je ooit gaat verkopen zal er geen hip en bruisend in de advertentie staan.
Sterker nog, Fiets heeft zo ongeveer heel die actie geregeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat me raden, die heb jij gemaakt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mail me het bestandje effe. Zet ik hem ook op fok.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"op slechts een uur rijden van het hippe en bruisende Amsterdam West"
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Half zes begint het. In Rotterdam. Dus dan moet je wel vrij vroeg weg
En nee. Want ik heb kaartjes
nehh heb alleen de tekst een beetje gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat me raden, die heb jij gemaakt?
JAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vier zalen in Nederland helemaal vol met alleen FOK!-ers
Geweldig!
Rotterdam Centrumquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, mag ik met jou meeeee?![]()
![]()
Oh, dat valt nog wel mee hoor! Moet ik dus een uur of vijf/kwart over vijf bij die bios zijn. Waar is dat? Dat kan ik wel regelen!
Fuck bescheidenheid Fiets!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nehh heb alleen de tekst een beetje gedaanmaar de rest.....
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"op slechts een uur rijden van het hippe en bruisende Amsterdam West"
Schouwbrugplein! zaal 3quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam Centrum
Geloof ikToch, Fiets? Schouwburgplein toch?
Riiiight!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je rechter muisknop op het plaatje klikken en dan opslaan![]()
(afbeelding opslaan als / save image as )
check:quote:
Zo gaaf! Jammer dat ik er niet bij kan zijn. In Eindhoven City, that is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA![]()
geen gedeeld publiek. sowieeso meer dan 50% is geregistreerd op FOK!![]()
De rest zijn vrienden van of family
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check:
[ afbeelding ]
TVP dus...
jammer idd!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo gaaf! Jammer dat ik er niet bij kan zijn. In Eindhoven City, that is.
ZEG!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check:
[ afbeelding ]
TVP dus...
quote:
ja, had je m gezien voor Fiets m verwijderde???quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZEG!
Hufter!!!!
Ik had de ava van Cat veranderd!
ja, nou moet ik je niet meer...quote:
Ik had hem gezien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, had je m gezien voor Fiets m verwijderde???
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbersSenesta ElisaB
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
*Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
Dat moet Tombola voor je kunnen regelen.quote:
Nou, hij staat nu in mijn photobucket...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had hem gezien.![]()
Fiets!![]()
![]()
Nu kom ik echt niet meer op jouw feestje!![]()
Als het goed is staat mijn verse ava nu in Fok. Zwabbert, zie je hem nu wel?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Cat, je nieuwe ava staat toch goed in de OP nu?
Of kijk ik nou scheel
Ik mis de film ook. Gaan we samen zitten bokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef Strega het volgende:
Nou, lekker, mis ik ook nog de film.
Heb ik eindelijk mobiel internet, gaan jullie allemaal naar de film.
Boeh, live ain't fair. Jammer genoeg werken mij smilies niet.
uhuhquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had hem gezien.![]()
Fiets!![]()
![]()
Nu kom ik echt niet meer op jouw feestje!![]()
Als het goed is staat mijn verse ava nu in Fok. Zwabbert, zie je hem nu wel?
Ik denk dat Greys bedoelt dat ie in de op van dit topic ook goed staatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Heb ik anders gesuggereerd?
Tombola heeft hem voor me aangepast.
Ik mot hem alleen niet van Fiets.![]()
quote:
De OP heeft nog de oude versie inderdaad. Als we in dit tempo doorgaan zal dat euvel binnen een uurtje wel opgelost zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys bedoelt dat ie in de op van dit topic ook goed staat
Maar dat is de oude versie...
Nee sorry, ik begreep het verkeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Heb ik anders gesuggereerd?
Tombola heeft hem voor me aangepast.
Ik mot hem alleen niet van Fiets.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:37 schreef Strega het volgende:
Nou, lekker, mis ik ook nog de film.
Heb ik eindelijk mobiel internet, gaan jullie allemaal naar de film.
Boeh, live ain't fair. Jammer genoeg werken mij smilies niet.
Ze deedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, ik begreep het verkeerd
Je deednaar Fiets terwijl je ava juist goed stond.
Ik had niet door dat je het van hém niet wilde
* Greys neemt nog maar een slok malibucola
kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze deednaar Fiets omdat hij mijn geplaatste op verwijderd had...
wat een schatje. het lijkt of ze een heel dun staartje heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..](ik hoop dat je wel smileys kan zien
)
Kijk, ik had nog een foto van Ziggy dr achterkantje na het wassen. Let op, ze is hier al wat fluffyer dan direct na het wassen. Dat staartje
[ afbeelding ]
Het is sterker dan jezelf?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:43 schreef Greys het volgende:
Strega! Jij lekkere dongel!![]()
MB, is Ziggy nog schoon gebleven deze keer?
En met de jelly en microvezeldoek was ze dus sneller droog?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik check het regelmatig nu![]()
Ze ruikt nog naar aardbeitjes
Greys, kom hier met die fles malibu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ging echt snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En met de jelly en microvezeldoek was ze dus sneller droog? [afbeelding]
Strawberry Ziggy
Niet te vaak aan dr bipsebaps (hoi Ing) ruiken hoor, dat staat gek
Dat heeft ze ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat een schatje. het lijkt of ze een heel dun staartje heeft
Ja, kan ze wel zien! Arme Ziggy, hoe gaat het verder met Zig?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef MissBliss het volgende:
)
Kijk, ik had nog een foto van Ziggy dr achterkantje na het wassen. Let op, ze is hier al wat fluffyer dan direct na het wassen. Dat staartje
[ afbeelding ]
Ga je wat leuks doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is sterker dan jezelf?
Ik moet nu eigenlijk snel badderen en omkleden enzo, maar ik weet niet wat ik aan moet
PANIEKKKKKKKKKKKKKKKKK!
/wijf
Het gaat best okequote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, kan ze wel zien! Arme Ziggy, hoe gaat het verder met Zig?
Pagan had me al op de hoogte gehouden.
Hier mopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Greys, kom hier met die fles malibu.
Ik zit hier momenteel op het punt dat ik ga twijfelen of ik m'n flesje homeopatische druppels traumheel in één keer naar binnen zal slaan i.p.v. 3 x daags 15 druppels.
Vrijdagmiddagborrel. Dus ik ben al wat laatquote:
Ja, ik hoop toch zo dat ze wat is aangekomen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat best okeZe eet best goed de laatste tijd (op vandaag na natuurlijk [ afbeelding ], krijg er niks in) en zondag kunnen we zien of ze aangekomen is of niet, dan neem ik de weegschaal van mn moeder mee naar hier! Ik ben benieuwd
oh god, dat spul, daar kan je echt een fles van wegdrinken zonder iets te merkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier mopDeze had ik gisteren, aanrader
[ afbeelding ]
[..]
Vrijdagmiddagborrel. Dus ik ben al wat laat![]()
Fashionably late
Neem jij nog maar een lekker slokje meid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ratje is ze daar zeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:41 schreef MissBliss het volgende:
)
[ afbeelding ]
Lush heeft het in zich om sterk te ruiken ja. Dus als ik iets opstuur ruikt dat vaak hevig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef Strega het volgende:
Cat, nog even over het vorige tpic, jouw post (tnt enzo) ruikt toch altijd naar Lush?
Ik kreeg gisteren heerlijke karma van lieve Nokkie, m'n hele kamer ruikt er naar. Heb het in envelop op m'nkastje liggen, beter dan die poep, pis en kotslucht van m'n buurvrouw. Die heeft echt een fetish. Ze zou zelfs Q op het gebied van stront nog wat kunnen leren.
Ziet er lekker uit, ik vind malibu ook zolekker in hete choco, drink het zelden (veel suiker) maar wel lekkur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier mopDeze had ik gisteren, aanrader
[ afbeelding ]
[..]
Vrijdagmiddagborrel. Dus ik ben al wat laat![]()
Fashionably late
Vier slokken bedoel jequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, dat spul, daar kan je echt een fles van wegdrinken zonder iets te merken
In huis denk in iedere kamer een brandertje, heerlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem jij nog maar een lekker slokje meid.![]()
[..]
Wat een ratje is ze daar zeg.![]()
Maar ik herken het wel van per ongeluk in bad gevallen katten.
![]()
Fijn dat ze nu wel lekker ruikt.![]()
[..]
Lush heeft het in zich om sterk te ruiken ja. Dus als ik iets opstuur ruikt dat vaak hevig.![]()
Slim plan om de karma op je nachtkastje te leggen. Dat maskeert vaak de hevigste luchten.
Zoals die van de buurvrouw. * ril*
Jammer dat open vuur vast geen goed plan is in het zkh, anders had ik je wat wax melts opgestuurd. Heb je een brandertje, dan stuur ik je wat Karma melts voor als je thuis bent.
quote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Strega het volgende:
[..]
In huis denk in iedere kamer een brandertje, heerlijk!
de waarheid als een koe. ikzelf doe brokjes The Soft Touch in de afvalemmer van de badkamer om de stank te verminderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Lush heeft het in zich om sterk te ruiken ja. Dus als ik iets opstuur ruikt dat vaak hevig.![]()
Slim plan om de karma op je nachtkastje te leggen. Dat maskeert vaak de hevigste luchten.
Zoals die van de buurvrouw. * ril*
Jammer dat open vuur vast geen goed plan is in het zkh, anders had ik je wat wax melts opgestuurd. Heb je een brandertje, dan stuur ik je wat Karma melts voor als je thuis bent.
Ik drink zó weinig dat ik echt al heel snel giechelig wordquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer richting zwabber zn alcoholtolerantie neig
Hoe is het met m'n lieve Zwabbert?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, dat spul, daar kan je echt een fles van wegdrinken zonder iets te merken
Oh nou, dat valt weer mee danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink zó weinig dat ik echt al heel snel giechelig word
Maar als ik echt ga stappen en dansen en ik neem wodka redbull dan drink ik rustig zes longdrinks en merk ik amper wat
het varieert een beetje, maar een krat bier op een avond kan meestal zonder problemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer richting zwabber zn alcoholtolerantie neig
Ik ging met carnaval al met 5 sneeuwwitjes (lees: meer 7-up als bier) op m'n kop staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink zó weinig dat ik echt al heel snel giechelig word
Maar als ik echt ga stappen en dansen en ik neem wodka redbull dan drink ik rustig zes longdrinks en merk ik amper wat
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:04 schreef Bamba het volgende:
Weekend
![]()
Was daarnet Robin z'n la aan het opruimen, kom ik z'n eerste pakje wat hij direct na z'n geboort heeft aangehad tegenEn nu rammelen m'n eierstokken heul erg
![]()
Ik denk dat 1 fles wijn ongeveer mijn limiet is, daarna ga ik raar doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het varieert een beetje, maar een krat bier op een avond kan meestal zonder problemen
(als in, normaal blijven lopen / fietsen / praten )
mja, tegenwoordig drink ik echt nog maar twee biertjes in de week ofzo, en dan een lekkere trappist ofzo, of guinness![]()
en de laatste tijd ook steeds meer interesse in whisky
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij zitten hier nu dingen te verzinnen zodat we niet hoeven te koken. Hij is nu met z'n moeder aan 't bellen![]()
Nou, ben hier vandaag zeer bezig geweest over bacillen, bacterieën enz. in het ziekenhuis, thuis betere genezing, blabla enz. no go.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mis de film ook. Gaan we samen zitten bokken.![]()
Maar voor nu, heb je ons weer terug! Hoest met je? En met je buurvrouw?
PS: de film is pas over ruim een week, dan hoop ik dat je allang weer uit het ziekenhuis bent.
Whehe, ik denk dat wel iets voor m'n vriend isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alles stopt met rammelen als je er genoeg kit tussen spuit
wat is er gebeurd? in ieder geval beterschap !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ben hier vandaag zeer bezig geweest over bacillen, bacterieën enz. in het ziekenhuis, thuis betere genezing, blabla enz. no go.
Ben bang dat ik hier nog wel een week lig ieg.
Lig hhier alweer 2 en halve week, mag niet van bed, alleen gelukkig wel op de pot en op een stoel met wieltjes onder de douche. Ik mag het been zelfs nog niet laten afhangen.
check, school gaat primaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe is het met m'n lieve Zwabbert?
Medicatie beetje goed?
Op tijd naar bed?
School goed? Vroeg oma
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ben hier vandaag zeer bezig geweest over bacillen, bacterieën enz. in het ziekenhuis, thuis betere genezing, blabla enz. no go.
Ben bang dat ik hier nog wel een week lig ieg.
Lig hhier alweer 2 en halve week, mag niet van bed, alleen gelukkig wel op de pot en op een stoel met wieltjes onder de douche. Ik mag het been zelfs nog niet laten afhangen.
Ja, die zijn heerlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.Wat brand je normaal?
Ken je wax melts? Ik vind die dingen briljant.
Hier nog een wijndrinkster, en soms een whiskyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dat valt weer mee danWodka Red Bull is lekker
Maar zo duur bij het uitgaan!
Ik drink eigenlijk alleen wijn.
bij een goocheltruuc met de vrouw in de kist, heeft de goochelaar haar enkels eraf gezaagd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:17 schreef sararaats het volgende:
waarom is Strega in het ziekenhuis? ik heb het volgens mij niet meegekregen.
ik ben nog steeds een fervente duivenhater
En dat deed een beetje pijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij een goocheltruuc met de vrouw in de kist, heeft de goochelaar haar enkels eraf gezaagd.
serieus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij een goocheltruuc met de vrouw in de kist, heeft de goochelaar haar enkels eraf gezaagd.
Nou ja, het moet wel, maar ik begin een beetje door m'n positiviteit heen te raken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, school gaat primaben nu klaar met nederlands en engels lessen, begin maart examens
![]()
medicatie gaat voorlopig ook goed, ben er nog niet over uit of het echt helpt, maar de rare bijwerkingen zijn in ieder geval weg
edit: woeps, ik postte al voor ik klaar was![]()
op tijd naar bed gaat ook redelijk, maar dankzij een leenboek van oh-oh heb ik het gister een beetje erg laat gemaakt![]()
op tijd uit bed gaat nog lastig, maar komt wel goed.
gaat prima![]()
hou je het nog een beetje vol daar?![]()
Zwabber! Doe net zo gemeen tegen dat meiske!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara, Strega heeft een hele hoop ijzerwerk in haar enkel gekregen omdat die niet wilde meewerken.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoe ist met jou meissie? Gaan de suikers goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
wat ronduit klote dat het nog niet zo wilt gaan
. Gelukkig heb je in ieder geval genoeg leesvoer gekregen, maar het blijft balen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel, maar ik begin een beetje door m'n positiviteit heen te raken.
De zeer onprettige buur vrouw werkt ook niet echt mee, gisteravond deed ze de exorcist door de gordijnen heen, bijna bij mij op bed. Mijn tolerantie drempel is eigenlijk wel bereikt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber! Doe net zo gemeen tegen dat meiske!
uhuh, Strega heeft erg tegengestribbeld, maar na 3x te zijn ontsnapt uit de TBS inrichting, hebben ze een gps ontvanger geimplanteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara, Strega heeft een hele hoop ijzerwerk in haar enkel gekregen omdat die niet wilde meewerken.🐙
Dat weet ik toch nog net wel. Maar ik vroeg me af wat ik me voor moet stellen bij een exorcist buurvrouw.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onprettig gedrag op zijn minst
tis een film
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber! Doe net zo gemeen tegen dat meiske!
kijk, dat is een eerlijk antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara, Strega heeft een hele hoop ijzerwerk in haar enkel gekregen omdat die niet wilde meewerken.
Werewolf
Derde operatie aan een enkel, de enkel is nu gefixeerd. De operatie wonden genezen niet. (in het kort)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:17 schreef sararaats het volgende:
euhm, groene kots misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog net wel. Maar ik vroeg me af wat ik me voor moet stellen bij een exorcist buurvrouw.
Duiven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:17 schreef sararaats het volgende:
auwiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Derde operatie aan een enkel, de enkel is nu gefixeerd. De operatie wonden genezen niet. (in het kort)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je rechter muisknop op het plaatje klikken en dan opslaan![]()
(afbeelding opslaan als / save image ass )
Ik heb ter ere van dit gesprek net een watermelon melt opgezet. Lekker zoet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, die zijn heerlijk!
Ik brand normaal heel veel verscillends, naar gelang de situatie.
Salie, patchoulie blaadjes(heerlijk, haal ik ui Duitsland), geurolie,
Als het maar niet syntetisch is.
Totally over de top overgeven. Meters ver, ze had volgens mij de vinger in haar keel gestoken.quote:
Die kan haar hoofd 360 graden ronddraaien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog net wel. Maar ik vroeg me af wat ik me voor moet stellen bij een exorcist buurvrouw.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Totally over de top overgeven. Meters ver, ze had volgens mij de vinger in haar keel gestoken.
Ah, the husband is er ook weer bij.quote:
Alle bedden zijn bezet. De verpeging brengt me wel standaard oordopjes voor de nacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Er is geen mogelijkheid een andere kamer te krijgen? Of buurvrouw heel snel het ziekenhuis uit te werken?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
als in roekoe roekoe
Hoe komt dat zo?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Totally over de top overgeven. Meters ver, ze had volgens mij de vinger in haar keel gestoken.
Hé alweer thuis dus!quote:
en met een typische binnenkomerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, the husband is er ook weer bij.
ze scheten heel m'n raam vol. althans, dat was voor ik plaatjes met spijkers had.quote:
Da's wel fijn, als ze je raakt hoef je je oren iig niet uit te peuteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Alle bedden zijn bezet. De verpeging brengt me wel standaard oordopjes voor de nacht.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n opklemding voor kinderwagens aan je bed vastmaken
Nee, etherische olie bedoel ik, geen namaak, of van die syntetische kaarsen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ter ere van dit gesprek net een watermelon melt opgezet. Lekker zoet.![]()
Maar ik heb ook meer aardse geuren. En kruidig. Van alles eigenlijk en inmiddels 8 dozen vol. (100 geurtjes)![]()
Wat versta je onder synthetisch? Mijn leveranciers gebruiken sojaolie meen ik maar wat ze er aan geurtjes ingooien, geen idee.
En ze maken ook Lushie geuren. KarmaSnowcake
Jungle
The Olive Branch
![]()
![]()
Aha, ik gebruik geen olie, ik smelt vaste wasblokjes. Veel makkelijker in gebruik vind ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, etherische olie bedoel ik, geen namaak, of van die syntetische kaarsen.
De kraam afd. is te ver weg, ik hou de gordijnen tussen onze bedden gewoon dicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n opklemding voor kinderwagens aan je bed vastmaken
iiiiiiiieeeeeeeh. heeft ze een vals gebit?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef Strega het volgende:
[..]
De kraam afd. is te ver weg, ik hou de gordijnen tussen onze bedden gewoon dicht.
Ze heeft in die 2 en halve week dat ik hier ben nog geen keer haar tanden gepoetst.
Ja, die zijn idd lekker en handig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha, ik gebruik geen olie, ik smelt vaste wasblokjes. Veel makkelijker in gebruik vind ik.
Nee, want ik hoorde de narcose mensen vragen, heeft u een prothese of kunstgebit=quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
iiiiiiiieeeeeeeh. heeft ze een vals gebit?
Suikers gaan redelijk eigenlijk. Veel beter als pak weg een half jaar geleden in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe ist met jou meissie? Gaan de suikers goed?
Ach, die eierstokken, het gaat lente worden!!!
En inderdaad, door jullie aan leesvoer, Lush en rituals, gelukspoppetjes enz. geen gebrek, en nu ook nog een netbook dat werkt! Ik tel ook m'n zegeningen wel hoor! Maar tegen jullie kan ik me gelukkig af en toe laten gaan!
Ze blijven lief héquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Net kwam Naartjie naast me staan te klagen. Beest had net eten gehad dus daar zat het probleem niet. Hij mieuwt wat door en opeens bedenk ik me dat Yoko mijn slaapkamer was opgeglipt, zich niet liet vangen en dat ik daarom een kwartier geleden haar daar in het donker had laten zitten. Mijn plan was om poes met spijt na een minuut of 5 te bevrijden, maar dat was ik dus enigszins vergeten.![]()
Ik leef nu in de heerlijke illusie dat Naartjie me kwam waarschuwen dat zijn vriendinnetje was opgesloten.Het feit dat hij binnen een minuut in haar kont beet en over de vloer rolde negeer ik maar even.
neem dan meteen een bubblequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Met uiteraard ook de voorflap dicht.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Heugelijke mededeling
Ik weet wat ik aan doe!Nog een heugelijke mededeling!
Ik heb het al aan ook!
Iets minder heugelijke mededeling
![]()
Mijn haar zit k*t!
En het regent buiten!
En het is best een stuk lopen van de parkeergarage naar de borrel
/wijf
als het er niet beter van wordt, heb je in iedergeval een excuusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Mijn haar zit k*t!
En het regent buiten!
Ja maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het er niet beter van wordt, heb je in iedergeval een excuus
Zolang het maar niet binnen regent!quote:
Doe jezelf een lol, drink nu een blikje (of 3), laat je ernaar toe rijden en je maakt je nergens meer druk over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik niet![]()
Ik moet toch een beetje shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinen daar?![]()
Niet als een verzopen kat binnen komen druipen?
nee want dat is echt kut. ik heb ooit regen in de slaapkamer gehad door een verkeerd liggende dakpan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet binnen regent!
Daar hebben ze parapluus voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik niet![]()
Ik moet toch een beetje shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinen daar?![]()
Niet als een verzopen kat binnen komen druipen?
Ik geloof niet dat er iemand is die mij daarheen wil rijdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol, drink nu een blikje (of 3), laat je ernaar toe rijden en je maakt je nergens meer druk over.
Volgens mij gaat dat best lukken als een zekere hysterica aan de borrel zit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iemand is die mij daarheen wil rijden
Maar dat maakt niet uit, ik geef de Smart de sporen zometeen
Neem wel een plu mee, komt wel goed.
Tot later
En lief zijn zonder mij!
ja mevrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iemand is die mij daarheen wil rijden
Maar dat maakt niet uit, ik geef de Smart de sporen zometeen
Neem wel een plu mee, komt wel goed.
Tot later
En lief zijn zonder mij!
hmm das minderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee want dat is echt kut. ik heb ooit regen in de slaapkamer gehad door een verkeerd liggende dakpan.
ik lag op dat moment nog rustig te slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm das minder
ik heb ooit regen binnen gehad omdat ik mijn slaapkamerraam open had staan, en het 's nachts ging regenen...
en ik slaap onder mijn raam![]()
ik werd zeiknat wakker, alles was echt doorweekt
My Goodness, My Guinness!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehehe
*psshhhhhh* na een lekkere Westmalle Tripel, nu aan de Guinness
*pakt Zwabber zijn cocos haarspul af*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*trekt aan haren van Cat, precies als Greys de deur dichtdoet
Wat lieffff!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Enfermera: je vlop ligt klaar! Morgen gaat hij op de bus.
Ben alleen vergeten er gebruiksaanwijzingen bij te doen.
NOOOOOOOOOOO, NOT MY SECRET POWERS AAAAARRRRGHHHHHHH!!!!!!gggrrbblllllll....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt Zwabber zijn cocos haarspul af*
Cat!, had nog even op de buitenkant geschreven dat ze eerst de vlop open moet maken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat lieffff!![]()
Heb je serieus een gebruiksaanwijzing nodig?![]()
Zo ja, mag je 'm aanpassen op blond-niveau.![]()
![]()
![]()
Als je toch in A'dam bent moet je eens een glas gaan pakken in De Wildeman.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb hier echt een assortiment aan bieren liggen
Westmalle Tripel, Guiness, normale Hertog Jan pils, Hertog Weizener, Hertog Jan Karakter, Hertog Jan Grand Prestige, La Chouffe, Brand pils, en ik geloof dat de gulpener Korenwolf net op is.
Maar de echt speciale bieren kan ik niet zovaak inkopen, omdat ik daar speciaal daarvoor naar Amsterdam moetDaar haal ik dan bieren van bijv brouwerij de Molen, die worden per 1000 flesjes gebrouwen, echt nog met de hand dus, flesjes worden ook met kroonkurk en was dichtgemaakt, blijft 25 jaar goed
![]()
maar ook biertjes als de Delirium Tremens haal ik daar, en ik probeer graag nieuwe dingen
dit winkeltje
het is een superklein winkeltje, maar ze hebben er echt heeeel erg veel lekkers
Je hebt ook zulke kattenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOO, NOT MY SECRET POWERS AAAAARRRRGHHHHHHH!!!!!!gggrrbblllllll....
[ afbeelding ]
het viel me vandaag trouwens op dat mijn haar echt glad is, ook zonder spul er in nu
Moet de vlop open?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cat!, had nog even op de buitenkant geschreven dat ze eerst de vlop open moet maken!
nu zijn de rapen gaar natuurlijk
Heeft niks met blond te mken maar Lush houdt ervan produkten net iets anders vom te geven. Kom goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat lieffff!![]()
Heb je serieus een gebruiksaanwijzing nodig?![]()
Zo ja, mag je 'm aanpassen op blond-niveau.![]()
![]()
![]()
Ooh! Dat kan ik nog wel even doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cat!, had nog even op de buitenkant geschreven dat ze eerst de vlop open moet maken!
nu zijn de rapen gaar natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOO, NOT MY SECRET POWERS AAAAARRRRGHHHHHHH!!!!!!gggrrbblllllll....
[ afbeelding ]
het viel me vandaag trouwens op dat mijn haar echt glad is, ook zonder spul er in nu
oh geweldigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt ook zulke katten-->
http://www.dumpert.nl/mediabase/836021/fea7598b/haarwaskat.html
xD
je weet wat een vlop is he? het is een doorzichtige bal, ter grootte van een tennisbal, met een groene klodder erin en als je hem op een stopcontact aansluit gaat hij paars gloeien!quote:[..]
Moet de vlop open?Waar komt de vlop trouwens in? Je hebt toch van die mannetjes die 'm afleveren?
![]()
ziet er goed uit!, die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je toch in A'dam bent moet je eens een glas gaan pakken in De Wildeman.
17 bieren van de tap, portie gerookte ossenworst erbij, meer heeft een mens haast niet nodig. Als je buiten zit en vreemde vogels ziet rondlopen, er tegenover zit The Cuckoo's Nest, dus dat verklaart een hoop.
Hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft niks met blond te mken maar Lush houdt ervan produkten net iets anders vom te geven. Kom goed.![]()
[..]
Ooh! Dat kan ik nog wel even doen!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh geweldig
[..]
je weet wat een vlop is he? het is een doorzichtige bal, ter grootte van een tennisbal, met een groene klodder erin en als je hem op een stopcontact aansluit gaat hij paars gloeien!
als de postbode je een papieren rechthoek durft te geven, moet je em slaan, hij belazert je !
Damnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik zal blijven fokken!
[ afbeelding ]
WoW? ik ken het alleen maar van horen zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn
Die LAN party's met god hoe heet dat spel ook alweer....
Mn man heeft het ook nog een tijdje gespeeld. Gelukkig niet zo heel lang en intensief![]()
Oh kan wel. Ik herinner het me echt niet meer XDquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
WoW? ik ken het alleen maar van horen zeggen.
True. Maar ik herkende 't spel op dat scherm wat je ziet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn honderden spellen die op LAN parties worden gespeeld hoor
WOW is voornamelijk echt op internet, niet op netwerk
oei oei toch *knuffel*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Nooooooooooooooo
Ziggy had net weer een 'ongelukje' in de bakAl die moeite voor niks
dunne poep als in diarree?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:24 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar daarna gaat ze erin zitten. En ze heeft een beetje dunne poep, dus dat plakt lekker.
Mja, geen harde keutels iig (zoals het was) tis vrij dun, maar niet echt diarree.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
En rosebiertjes lust ik ook, maar daar ga ik echt als een bouwvakker van boeren.
En ik kan het op een gegeven moment net zo goed op de wc laten serveren; boven erin loopt er zo weer uit
Gewoon lekkere flatsiesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, geen harde keutels iig (zoals het was) tis vrij dun, maar niet echt diarree.
[/lekkere details]
Irritant hequote:
Bier koop je niet, dat huur je.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
En rosebiertjes lust ik ook, maar daar ga ik echt als een bouwvakker van boeren.
En ik kan het op een gegeven moment net zo goed op de wc laten serveren; boven erin loopt er zo weer uit
Betaal je er ook meer rioolheffing voor?quote:
Ik zit as we speak aan de witte wijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Irritant he![]()
Ik had naar Kreta wat blikjes meegenomen voor de eerste avond (we kwamen laat aan).
Nou, ik heb vooral de badkamer gezien ipv het balkon.![]()
Ik ben nu wel een beetje van de witte wijn af, maar dat komt van de zomer wel weer.
Of een lekker koud roseetje
Hier aan de rode wijn nu...en de prosecco staat al koud in de koelkast voor de zomerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit as we speak aan de witte wijnEn van de zomer ga ik vooral voor de Prosecco
quote:
JOEEEHOEEEEEEquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Waar is iedereen trouwens?
We liggen toch niet te tukken he?
quote:
Ik ben er pas net weer, vandaar de rustquote:
Ik ben er nog maar er gebeuren vanavond opeens allemaal spannende dingen op Farmville.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Waar was je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er pas net weer, vandaar de rust
Neehoor, zit ondertussen nova te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het zal wel weer met een sisser aflopen...en de jongens nog een extra jaartje op uitzendingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, zit ondertussen nova te kijkenBen benieuwd of het kabinet nog gaat vallen. Ga iig half 12 naar bed.
Nee hoor, ik ben heel goed in van 2 walletjes eten.quote:
Even eten halen bij m'n schoonmoederquote:
Ze zijn zeker een flurry halen samenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys al uitgevrijdagmiddagborreld?
En waar is Ll? Ik vind het verdacht heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hm. Ik hoop het niet. Hoop echt dat we daar weggaan... Mja, das mijn mening. Ben iig benieuwd naar de afloop van het kabinet xD Vallen doen ze wel volgensmij, maar wat daarna?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zal wel weer met een sisser aflopen...en de jongens nog een extra jaartje op uitzending
terug opbouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop het niet. Hoop echt dat we daar weggaan... Mja, das mijn mening. Ben iig benieuwd naar de afloop van het kabinet xD Vallen doen ze wel volgensmij, maar wat daarna?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:05 schreef Pagan het volgende:
Strega zegt![]()
Halverwege het tiepen van een zin kreeg ze een BSOD*
*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
terug!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, maar of ze nou demissionair doorgaan of niet, welke partijen dan, voor hoe lang, wat de eventueel verkiezingsuitslag wordt... Benieuwd benieuwdquote:
Je hebt een aardige schoonmoeder neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even eten halen bij m'n schoonmoederMaar dat was wel gezellig, ze heeft een open haard dus dat zit altijd wel fijn
Goed geshaked met klontjes erinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zijn zeker een flurry halen samen
ik ken niet zoveel van de Nederlandse politiek maar als het Kabinet valt moet het wel erg zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar of ze nou demissionair doorgaan of niet, welke partijen dan, voor hoe lang, wat de eventueel verkiezingsuitslag wordt... Benieuwd benieuwdMja, we zien het wel
Hahaha, ja over het algemeen wel. Soms zeurt ze een beetje, maar ach. Dan ga ik gewoon met de oogjes dicht op de bank liggen soezen, hihihi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt een aardige schoonmoeder neem ik aan?
[..]
Goed geshaked met klontjes erin![]()
Cat, hier is het gekkenuurtje ook weer begonnen
Van mij hadden ze er uberhaupt niet heen hoeven gaan; zodra de hakken gelicht zijn staat er wel weer een ander gestoord figuur aan de macht daarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop het niet. Hoop echt dat we daar weggaan... Mja, das mijn mening. Ben iig benieuwd naar de afloop van het kabinet xD Vallen doen ze wel volgensmij, maar wat daarna?
Alsof ze het erom doen he?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt een aardige schoonmoeder neem ik aan?
[..]
Goed geshaked met klontjes erin![]()
Cat, hier is het gekkenuurtje ook weer begonnen
Net doen of je het niet hebt verstaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ja over het algemeen wel. Soms zeurt ze een beetje, maar ach. Dan ga ik gewoon met de oogjes dicht op de bank liggen soezen, hihihi.
Ja, met klontjes ja? Mogen ze lekker samen doen dan![]()
Exaaaaactly. Werkt over het algemeen primaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net doen of je het niet hebt verstaan
Ll schijnt soms tegen de ramen omhoog te werpen en zelfs je hoofd schijnt niet veilig te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof ze het erom doen he?![]()
Ach, zolang die McShake niet door de auto spuit maak ik me geen zorgen.
Nou, dat gebeurde vorige week dus wel toen Ll die beker door een dicht raam probeerde te gooienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof ze het erom doen he?![]()
Ach, zolang die McShake niet door de auto spuit maak ik me geen zorgen.
Hier niet; dan herhaalt ze het nog een keer en dan extra hardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Exaaaaactly. Werkt over het algemeen prima
Neem die jongen dan ook niet meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurde vorige week dus wel toen Ll die beker door een dicht raam probeerde te gooien![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys al uitgevrijdagmiddagborreld?
En waar is Ll? Ik vind het verdacht heur
Maar gelukkig ben jij er welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]En Ml is daar ook toch???
En oh-oh is bij vrienden... En Qwea bij POL...
Oh, ik heb zo'n collegaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier niet; dan herhaalt ze het nog een keer en dan extra hard
Ohja, goede reden ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
We moeten trouwens weer naar DTH, m'n KoS is bijna op
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb zo'n collegaVandaag ging dat zo:
Goodbye is vrolijk aan het werk![]()
Collega murmelt over het systeem dat traag is
Goodbye werkt vrolijk door
De klaagzang over het systeem begint![]()
Goodbye:
uhuh
ja
hmm
vervelend ja
ja stom he, begrijp ik ook niet
ja
uhuh
dat zou ik ook even doen ja
En toen ging ze thee halen
Het grappige is: geen enkel kabinet van Balkenende was succesvolquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ken niet zoveel van de Nederlandse politiek maar als het Kabinet valt moet het wel erg zijn.
Precies...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij hadden ze er uberhaupt niet heen hoeven gaan; zodra de hakken gelicht zijn staat er wel weer een ander gestoord figuur aan de macht daar
oooooooooooooooofquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
We moeten trouwens weer naar DTH, m'n KoS is bijna op
quote:
En Catquote:
Mijn poesjes mogen gezien wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oooooooooooooooof
ik kom poesjes kijken...
Tis nog geen half 12quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Enfermera het volgende:
En ik ga wegLekker slapen!
![]()
Trusten allemaal
![]()
CAT! Ga je mee naar het hoge noorden?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn poesjes mogen gezien worden
Kijk! 2 van mijn poesjes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn poesjes mogen gezien worden
Er staat al een halve afspraak! Met poesjes en Ing en zolder en bed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT! Ga je mee naar het hoge noorden?
Count me in!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er staat al een halve afspraak! Met poesjes en Ing en zolder en bed.![]()
Alleen nog een datum prikken.
Road trip.quote:
Ik lees zelfs geen oh en aw voor mijn foto's.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
zeg, is iedereen nu al aan het loggen?
Ik wel, want geen muis en met de mousepad van de laptop krijg ik een OP niet voor elkaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
zeg, is iedereen nu al aan het loggen?
Ja he? En vast net zo lief.quote:
*lapoval opzet*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wel, want geen muis en met de mousepad van de laptop krijg ik een OP niet voor elkaar
Ik heb gequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees zelfs geen oh en aw voor mijn foto's.
wat een schatjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! 2 van mijn poesjes!
Uitgespeeld.![]()
[ afbeelding ]
En dan ga je maar in het tentje liggen.![]()
[ afbeelding ]
(let niet op de relax joggingbroek.)
Dan wordt het een creatieve OP; ik activeer altijd van alles met die mousepad....quote:
quote:
quote:
Ja? Vertel es?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan wordt het een creatieve OP; ik activeer altijd van alles met die mousepad....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |