Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is een vergelijkbaar huis Indeling is iets anders, maar zelfde oppervlak, kijk hoe klein! Check die keuken en badkamer
Ik heb voor datzelfde geld een huis met tuin, grote slaapkamer en badkamer en ruime woonkamer. En nog een extra kamer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Lapo:
[..]
Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En MB wil een huis waar ze kan bewegen beebies kan krijgen enzo
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Lapo:
[..]
Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.
quote:het bruisende en hippe Oud West
Maar ik woon ook nog in de Randstadquote:
Niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik schrik wel van de huizenprijzen zeg, ook al weet ik dat A'dam duur is.Da's een pak meer dan mijn huis (3 slaapkamers, inpandige garage en tuin). Hoe kun je daar als starter ooit iets kopen zeg?
Waren we kwijt dan?quote:
Nope. Datum past niet bij mijn leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan jullie ook naar de film?
Ja, ik heb in elk geval kaartjes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alleen kan ik hem niet zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijnalapo:
[..]
![]()
Verder gaat F_R verhuizen, al ben ik er niet over uit of ze er nu blij mee is en heeft niemand zin om te koken.
En Zwabbert heeft mijn ava mooier gemaakt.
[..]
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!![]()
Ik schrik wel van de huizenprijzen zeg, ook al weet ik dat A'dam duur is.Da's een pak meer dan mijn huis (3 slaapkamers, inpandige garage en tuin). Hoe kun je daar als starter ooit iets kopen zeg?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waren we kwijt dan?![]()
[..]
Nope. Datum past niet bij mijn leven.
Ja, dat wil ik ook dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb voor datzelfde geld een huis met tuin, grote slaapkamer en badkamer en ruime woonkamer. En nog een extra kamer.
Het heeft zn voor- en zn nadelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel een knus huisje en een hele gave ligging![]()
Maar idd wat krapjes voor 2 personen en een evt. beebie.
En die prijs! Daar heb je hier in de buurt een mooie 2 onder 1 kap of hoekwoning voor met royale tuin![]()
Maar hier heb je dan weer geen Vondelpark
Ik heb geen idee, ik ben gewoon bij Re ingetrokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijnalapo:
[..]![]()
Verder gaat F_R verhuizen, al ben ik er niet over uit of ze er nu blij mee is en heeft niemand zin om te koken.
En Zwabbert heeft mijn ava mooier gemaakt.
[..]
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!![]()
Die van ons ook, zelfs in guldens nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar MB, je woont dan wel in
[..]![]()
![]()
Overigens was ons huis goedkoperTuin, open haard, drie slaapkamers, badkamer met bad, grote zolder waar nog een kamer van te maken is. Maar ja, Bleiswijk he
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb in elk geval kaartjes!
Nu nog even vroeger vrij regelen maandag
heb je de mooie header niet gezien ?quote:
Ja, daarom wil ik hier ook niet weg! Het is idd best hip en bruisendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar MB, je woont dan wel in
[..][afbeelding]
Overigens was ons huis goedkoperTuin, open haard, drie slaapkamers, badkamer met bad, grote zolder waar nog een kamer van te maken is. Maar ja, Bleiswijk he
![]()
YEAH.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
laat me raden, die heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de mooie header niet gezien ?
Ohhhhja, had de koppeling even niet gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de mooie header niet gezien ?
Dan mail me het bestandje effe. Zet ik hem ook op fok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen kan ik hem niet zien, maar heb zelf geen verstand van webicons, heb zelf alles op fok staan
Regelen misschien wel, hoe vroeg is vroeg? En moet ik dan niet eerst kaartjes winnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je vroeg vrij maandag of kan je vroeg vrij regelen?
Ja, vier zalen in Nederland helemaal vol met alleen FOK!-ersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhja, had de koppeling even niet gemaakt.
Zit die hele zaal dan vol fokkers, ja?
Maar als je ooit gaat verkopen zal er geen hip en bruisend in de advertentie staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van ons ook, zelfs in guldens nog![]()
En dan 4 slaapkamers, badkamer, grote zolder met vast trap en een ruime tuin![]()
Friesland FTW
Half zes begint het. In Rotterdam. Dus dan moet je wel vrij vroeg wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Regelen misschien wel, hoe vroeg is vroeg? En moet ik dan niet eerst kaartjes winnen?
Oh myquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vier zalen in Nederland helemaal vol met alleen FOK!-ers
Geweldig!
Je kan hem natuurlijk ook gewoon even opslaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mail me het bestandje effe. Zet ik hem ook op fok.
"op slechts een uur rijden van het hippe en bruisende Amsterdam West"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je ooit gaat verkopen zal er geen hip en bruisend in de advertentie staan.
Sterker nog, Fiets heeft zo ongeveer heel die actie geregeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat me raden, die heb jij gemaakt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mail me het bestandje effe. Zet ik hem ook op fok.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"op slechts een uur rijden van het hippe en bruisende Amsterdam West"
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Half zes begint het. In Rotterdam. Dus dan moet je wel vrij vroeg weg
En nee. Want ik heb kaartjes
nehh heb alleen de tekst een beetje gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat me raden, die heb jij gemaakt?
JAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vier zalen in Nederland helemaal vol met alleen FOK!-ers
Geweldig!
Rotterdam Centrumquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, mag ik met jou meeeee?![]()
![]()
Oh, dat valt nog wel mee hoor! Moet ik dus een uur of vijf/kwart over vijf bij die bios zijn. Waar is dat? Dat kan ik wel regelen!
Fuck bescheidenheid Fiets!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nehh heb alleen de tekst een beetje gedaanmaar de rest.....
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"op slechts een uur rijden van het hippe en bruisende Amsterdam West"
Schouwbrugplein! zaal 3quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdam Centrum
Geloof ikToch, Fiets? Schouwburgplein toch?
Riiiight!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je rechter muisknop op het plaatje klikken en dan opslaan![]()
(afbeelding opslaan als / save image as )
check:quote:
Zo gaaf! Jammer dat ik er niet bij kan zijn. In Eindhoven City, that is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA![]()
geen gedeeld publiek. sowieeso meer dan 50% is geregistreerd op FOK!![]()
De rest zijn vrienden van of family
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |