abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:00:52 #151
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_97334430
Hup Groningen! :)

Als jullie het vanavond goed doen zie ik het rooskleurig in voor zondag! ^^

*O*
pi_97358709
Ongelofelijk wat een dikke schande van Groningen, wat een afgang tegen een club als Ado zeg!!!
Luciano was altijd erg goede keeper maar is dit jaar 1 groot drama, matavz bringt niet wat hij zou moeten bringen(alhoewel ten onrechte heel erg opgehemeld altijd).

Huistra bakt er sinds winterstop ook geen ene bal van zeg, 5-1 verliezen van Ado mag als Groninger coach echt nooit van je leven gebeuren. En serieus??? Ado in europa? wat voor modderfiguur wil je als Nederland wel niet slaan zeg.

Knvb ingrijpen!!! Play-offs schiet je geen bal mee op, krijg je een ploeg als Ado in Europa daar wacht je echt niet op en anders bv Heracles. Nou sorry hoor maar dat slaat echt 10x nergens op
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:58:08 #153
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_97358838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef bianconeri het volgende:
Knvb ingrijpen!!! Play-offs schiet je geen bal mee op, krijg je een ploeg als Ado in Europa daar wacht je echt niet op en anders bv Heracles. Nou sorry hoor maar dat slaat echt 10x nergens op
Stel je niet zo aan. Play offs zijn alleen maar terecht als de juiste wint? :N
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:58:47 #154
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_97358879
En: schandalig wat het team laat zien. Gadverdamme!
pi_97358937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk wat een dikke schande van Groningen, wat een afgang tegen een club als Ado zeg!!!
Luciano was altijd erg goede keeper maar is dit jaar 1 groot drama, matavz bringt niet wat hij zou moeten bringen(alhoewel ten onrechte heel erg opgehemeld altijd).

Huistra bakt er sinds winterstop ook geen ene bal van zeg, 5-1 verliezen van Ado mag als Groninger coach echt nooit van je leven gebeuren. En serieus??? Ado in europa? wat voor modderfiguur wil je als Nederland wel niet slaan zeg.

Knvb ingrijpen!!! Play-offs schiet je geen bal mee op, krijg je een ploeg als Ado in Europa daar wacht je echt niet op en anders bv Heracles. Nou sorry hoor maar dat slaat echt 10x nergens op
Ga je druk maken om Groningen zeg, tegen Heracles waren ze ook al niet goed. Dus waarom zouden ze Europa meer verdienen?.
pi_97359130
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Play offs zijn alleen maar terecht als de juiste wint? :N
Play offs zijn sowieso niet juist, Ado heeft helemaal geen recht op zo'n positie in Europa.
Zijn gewoon overduidelijk hele seizoen op vanavond na de mindere geweest van Groningen(Groningen won telkens van Ado, eindigde ook hoger).

Bedoeling van Play offs was om niveau gewoon wat omhoog te halen, zodat Nl wellicht wat in Europa kon brengen. Maar ja kwaliteit in Nederland is er alleen maar op achteruit gegaan laatste jaren, en als je dan ploegen krijgt als Ado en Heracles die voor Europa vechten(waarvan Ado dus ook gewoon Europa in gaat) dan moet je je toch achter de oren gaan krabben hoor!
pi_97359233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ga je druk maken om Groningen zeg, tegen Heracles waren ze ook al niet goed. Dus waarom zouden ze Europa meer verdienen?.
Ja daar maak ik me wel degelijk druk om!! Voor zo'n resultaat moet je je toch gaan doodschamen?

Tegen Heracles was Groningen gewoon de betere ploeg, dus wat?
Het hele jaar is Groningen sowieso al beter dan Ado, mensen zeggen toch altijd niet voor niets dat degene die bovenaan staat terecht kampioen is? Groningen stond toch gewoon terecht boven Ado, was gewoon veel betere ploeg.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:04:32 #158
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97359255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Play offs zijn sowieso niet juist, Ado heeft helemaal geen recht op zo'n positie in Europa.
Zijn gewoon overduidelijk hele seizoen op vanavond na de mindere geweest van Groningen(Groningen won telkens van Ado, eindigde ook hoger).

Bedoeling van Play offs was om niveau gewoon wat omhoog te halen, zodat Nl wellicht wat in Europa kon brengen. Maar ja kwaliteit in Nederland is er alleen maar op achteruit gegaan laatste jaren, en als je dan ploegen krijgt als Ado en Heracles die voor Europa vechten(waarvan Ado dus ook gewoon Europa in gaat) dan moet je je toch achter de oren gaan krabben hoor!
Ado heeft gewoon een heel goed seizoen gedraaid, lang 4e gestaan en alle toppers verslagen. Scheelde dit seizoen heel weinig met groningen, Wat een rancune weer.

Overigens vind ik het ook een raar systeem hoor, daar niet van. Maar het maakt de competitie wel een stuk leuker.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97359278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja daar maak ik me wel degelijk druk om!! Voor zo'n resultaat moet je je toch gaan doodschamen?

Tegen Heracles was Groningen gewoon de betere ploeg, dus wat?
Het hele jaar is Groningen sowieso al beter dan Ado, mensen zeggen toch altijd niet voor niets dat degene die bovenaan staat terecht kampioen is? Groningen stond toch gewoon terecht boven Ado, was gewoon veel betere ploeg.
Tegen Heracles was Groningen thuis iets beter ja, maar uit ook niet. Ik begrijp je frustratie hoor dat zou ik ook zijn als mijn ploeg zo slecht speelde, maar ik ben het niet eens dat Groningen het na zo'n prestatie meer verdiend.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:05:05 #160
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97359292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja daar maak ik me wel degelijk druk om!! Voor zo'n resultaat moet je je toch gaan doodschamen?

Tegen Heracles was Groningen gewoon de betere ploeg, dus wat?
Het hele jaar is Groningen sowieso al beter dan Ado, mensen zeggen toch altijd niet voor niets dat degene die bovenaan staat terecht kampioen is? Groningen stond toch gewoon terecht boven Ado, was gewoon veel betere ploeg.
En Ado heeft gewoon terecht gewonnen en was vanavond de veel beter ploeg, terecht toch?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:05:57 #161
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97359360
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk wat een dikke schande van Groningen, wat een afgang
Het is dat je het zelf ook zegt. Ze waren inderdaad ontzettend kansloos :{
AFC AJAX
pi_97359361
Nou, FC Groningen gaat potten breken in Europa..
Na de winterstop nauwelijks nog iets gepresteerd, terwijl Ado toch wat constanter was. En nu op het juiste moment gewoon keihard toeslaan.

Ik had het jullie van harte gegund hoor, helemaal om jullie vrienden iets zuidwestelijker de gek aan te steken.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:28:34 #163
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_97367462
4-0 dan maar?

I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_97370080
Wanvertoning van Groningen maar het is ook wel duidelijk dat dat play-off systeem niet werkt. Spelers zijn opgebrand en publiek zit er niet op te wachten.
pi_97373353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 04:35 schreef Yuhina het volgende:
Wanvertoning van Groningen maar het is ook wel duidelijk dat dat play-off systeem niet werkt. Spelers zijn opgebrand en publiek zit er niet op te wachten.
Ik heb 11 spelers gezien die helemaal niet opgebrand waren, makkelijk praten natuurlijk achteraf dat dat play-off systeem niet werkt als je grandioos onderuit gaat.
pi_97374171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ga je druk maken om Groningen zeg, tegen Heracles waren ze ook al niet goed. Dus waarom zouden ze Europa meer verdienen?.
Dat dus. Als je zo tegen Ado speelt ben je Europa ook niet waard.

Vandaag dus geen battieboys uit de Eusterpaaark die lopen te paraderen met hun FCG sjaaltjes :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:44:59 #167
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_97374233
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Vandaag dus geen battieboys uit de Eusterpaaark die lopen te paraderen met hun FCG sjaaltjes :')
_O- :D
.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:46:49 #168
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_97376472
Nu mag ook wel even gezegd worden dat Groningen gisteren 5 basisspelers moest missen.... waaronder de topscoorder.

En Ado een bijna fitte selectie had.

Desondanks ben ik diep teleurgesteld ;(
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:40:55 #169
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97378735
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:46 schreef horned_reaper het volgende:
Nu mag ook wel even gezegd worden dat Groningen gisteren 5 basisspelers moest missen.... waaronder de topscoorder.

En Ado een bijna fitte selectie had.

Desondanks ben ik diep teleurgesteld ;(
5 wisselspelers :? Andersson uitgezonderd (Matavz een pijntje of gepasseerd?) kende ik ze allemaal, dat wil dus zeggen dat ze veelvuldig in actie zijn gekomen dit seizoen.
AFC AJAX
pi_97378909
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef msnk het volgende:

[..]

5 wisselspelers :? Andersson uitgezonderd (Matavz een pijntje of gepasseerd?) kende ik ze allemaal, dat wil dus zeggen dat ze veelvuldig in actie zijn gekomen dit seizoen.
Jij... kent... Andersson.. niet?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:00:33 #171
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97379467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Kerol het volgende:

[..]

Jij... kent... Andersson.. niet?
Ik ken wel een Andersson maar ik weet niet of dat deze is. Beetje een heel erg veel voorkomende naam. Maar ik kan mij geen Andersson bij Grunn voor de geest halen nee ;)
AFC AJAX
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:06:53 #172
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97379655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Nou, FC Groningen gaat potten breken in Europa..
Na de winterstop nauwelijks nog iets gepresteerd, terwijl Ado toch wat constanter was. En nu op het juiste moment gewoon keihard toeslaan.

Ik had het jullie van harte gegund hoor, helemaal om jullie vrienden iets zuidwestelijker de gek aan te steken.
Maar goed, Groningen heeft net een nieuwe sponsor en kan redelijk werken aan de selectie na de zomer. Bij Ado gaan zo'n beetje alle basisspelers weg waarschijnlijk :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97380981
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik ken wel een Andersson maar ik weet niet of dat deze is. Beetje een heel erg veel voorkomende naam. Maar ik kan mij geen Andersson bij Grunn voor de geest halen nee ;)
Tja dan heb je niet zoveel verstand van voetbal denk ik :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:11:47 #174
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97382104
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef Kerol het volgende:

[..]

Tja dan heb je niet zoveel verstand van voetbal denk ik :P
Ik leid hieruit af dat jij alle Mohameds uit de Iraakse competitie kunt onderscheiden ^O^?

Maar het is goed om te weten dat een succesupportertje vindt dat ik weinig verstand heb van voetbal, thanks for sharing :7
AFC AJAX
pi_97396890
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:11 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik leid hieruit af dat jij alle Mohameds uit de Iraakse competitie kunt onderscheiden ^O^?

Maar het is goed om te weten dat een succesupportertje vindt dat ik weinig verstand heb van voetbal, thanks for sharing :7
Dat laatste zinnetje slaat natuurlijk nergens op, dat toont je zwakte wel aan. Maar een Andersson moet je opzich wel kennen denk ik als je de Eredivisie een beetje volgt. En alle Mohameds uit Irak? Dat gaat natuurlijk nergens over, dit is de Nederlandse competitie die wij beiden volgen alleen jij net iets minder gezien je kennis. ;)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')