Tuurlijk valt het niet uit elkaar... PvdA zal wel toegeven aan Balkie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:45 schreef Robbiej het volgende:
Hoe bedoel je, healing sessie? Je meent toch niet dat na deze poppenkast het boeltje niet uit elkaar valt toch?
Het hele kabinet persoonlijk onderuit schoppen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef BasEnAad het volgende:
Godsamme, moeten we naar Den Haag komen ofzo! We moeten jullie niet meer!
VAL!!!!
omdat het gewoon doorlooptquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
waarom heet dit topic spoeddebat, terwijl het spoeddebat allang over is
Idd, thnx 4 reminder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Benieuwd of er zometeen wat nieuw nieuws is, op RTL Nieuws
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Kwaliteit het volgende:
btw, is er geen wekelijks gesprek van de minister president vandaag? of heb ik het gemist???
Volgens mij is het gesprek met de MP altijd na Een Vandaag en meestal is het gesprek eerder opgenomen. Een enkele keer wordt het gesprek na NOVA uitgezonden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef Kwaliteit het volgende:
btw, is er geen wekelijks gesprek van de minister president vandaag? of heb ik het gemist???
nee hoor, in de middag met de pers altijd live op politiek 24 rond 15:00 of 16:00 uurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij is het gesprek met de MP altijd na Een Vandaag en meestal is het gesprek eerder opgenomen. Een enkele keer wordt het gesprek na NOVA uitgezonden.
Waarom haak je af, het is fucking ongeloofwaardig, dat hele kabinet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:02 schreef FTWO het volgende:
Ik haakte bij de dat gesprek tussen Wester en Wilders bij de eerste vraag: U gebruikte vaak het woord "ongeloofwaardig": Tekst Wilders...
De persconferentie is idd. altijd 's middags (na de ministerraad). Maar er is ook een gesprek met de MP (of diens plv.) dat wordt uitgezonden op tv.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
nee hoor, in de middag met de pers altijd live op politiek 24 rond 15:00 of 16:00 uur
Nicequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
politiek24
VRIJDAG LIVE: Chat nu met politiek redacteur Toof Brader over de spanning in Den Haag. Live op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bb
Bron?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:20 schreef Sphere het volgende:
*** UPDATE: De ministerraad is zojuist afgelopen. We weten het zo.
okquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef Robbiej het volgende:
@ Wise,
Nee maar die loopt vaak wat achter of werkt maar half.. kan ook niet doorklikken naar twitter want dan krijg ik weer een leuke firewall msg
Gelukkig maakt Geert zich ook met de dag belachelijkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef Kwaliteit het volgende:
geertwilderspvv
Kabinet nog steeds bezig. Zal gezellig zijn in Treveszaal. Buigen, barsten, uitstellen? Wat een circus. Hup naar Koningin en dan naar UWV!
Vertel mij wat. Al twee dagen lang ben ik aan het hopen op niks, blijkbaar. Maar kom op, dit houden ze toch niet nog een volledig jaar vol?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:30 schreef Dynd het volgende:
Ik had gisteren deze dag wat spectaculairder voorspelt.
klinkt alsof er een voorstel ligt...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef GuidooH het volgende:
fritswester
In kabinet schorsingen voor beraad in kleine kring
less than a minute ago from web
Hoop het niet, tenzij het voorstel is om het kabinet onderuit te schoppen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klinkt alsof er een voorstel ligt...
Men houdt heel erg aan dit topic vast op de 1 of andere manierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef ErikT het volgende:
Waarom zijn er nou 2 topics hierover? Deze had beter niet geopend kunnen worden, er is nu geen spoeddebat.
Je weet het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hoop het niet, tenzij het voorstel is om het kabinet onderuit te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |