Zal wel pauze zijn aangezien Verhage twitterd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt er nog vergaderd?
Al die stukken worden de hele dag al herhaald op Politiek 24quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand het stukje met 'ik glunder niet' nog ergens?
bertkuiper: "@MaximeVerhagen moet u niet vergaderen?"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Verkeerde context is alleen vervelend, want die 'We zijn druk bezig' was een reactie op @teunstaal @PieterOmtzigt en @bertkuiper
Ja, dat werd 2 a 3 uur geleden ook gezegdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Toad het volgende:
Joost Vullings, Radio1: kabinet is nog niet bezig met inhoudelijke discussie, maar is bezig met napraten over TK-debat gisteravond. er wordt ook gekeken of er nog vertrouwen is etc.
Ik verwacht dat ze nu wel een standpunt aan willen nemen. Daarom moet dat debat nog even geanalyseerd worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Toad het volgende:
Joost Vullings, Radio1: kabinet is nog niet bezig met inhoudelijke discussie, maar is bezig met napraten over TK-debat gisteravond. er wordt ook gekeken of er nog vertrouwen is etc.
met?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef JortK het volgende:
Nu is het klaar!
Je moeder?quote:
Van de trap iddquote:
Fuuuuuu!quote:
Bert leest glunderend meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een hilariteit in dit topique. Ik hoop dat ze het zelf grappig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |