quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit gaat mij dus een kratje cola kosten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit gaat mij dus een kratje cola kosten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is het de eerste keer in HEEL veel jaar dat een ESF-nummer op 1 komt. Er is dus nog hoop.
dan zal die ouwe zak van een Piere Kartner ze alle 12 wel gekocht hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef APK het volgende:
Hoeveel exemplaren moet je tegenwoordig verkopen om op nummer 1 te komen?
Een stuk of 12?
Heb jij weer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG
Ja.quote:
Er mag best apart gejubeld geklaagdgedraaiorgeld worden over haar nummer 1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef creno het volgende:
Weer een shalalie/sieneke topic !
Ik had er hier ook al melding van gemaakt: Waarom onze inzending toch gaat scoren
Is het niet makkelijker dat alles over sieneke en shalalie in dit topic wordt gepost: [NED] #3 Sieneke met Pierre's Senielelalie
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er mag best apart gejubeld geklaagdgedraaiorgeld worden over haar nummer 1
Het is 'r gegund.
Krijgt ze in elk geval niet alleen bakken ellende over zich heen [ afbeelding ]
Haettua sivua ei löydy!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef creno het volgende:
[..]
daar heb je ook weer wel gelijk in.
(ga je ook nederland effe 12 punten geven ? http://www.kolumbus.fi/jarpen/)
oeps, dat haakje moet weg, dit is um: http://www.kolumbus.fi/jarpen/quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Haettua sivua ei löydy!
Cannot find the page!
Den sökta sidan kan ej hittas!
Er is alleen niet echt een alternatief, de Top 40 en de TROS Mega Top 50 zijn ook nogal willekeurig samengesteld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou ja nummer 1 hit, nummer 1 hit.
Volgens mij is het onderhand eerder bijzonder als je als Nederlandse artiest geen nummer 1 hit scoort in de Top 100. Vroeger was het wel een goede lijst de Top 100, enkel verkoop... maar anno 2010 heb je er niet veel meer aan als populariteitsmeting...
Klopt... de Top 40 is ook verre van perfect, maar het geeft in ieder geval een beter beeld van wat op dat moment populaire muziek is in Nederland (en niet alleen op het TROS muziekfeest). Maar de Top 40 is ook heel willekeurig idd. In het land der blinden...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is alleen niet echt een alternatief, de Top 40 en de TROS Mega Top 50 zijn ook nogal willekeurig samengesteld.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:40 schreef manny het volgende:
perfect kort statement: ik ben verliefd en daar voel ik me goed bij. Die pierre kan in 4 woorden zeggen waar prutsers als blof en borsato 5 liedjes voor nodig hebben.
keep it simple !
Had je iets beters verwacht van Vader Abraham?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoorde hem van de week op Radio Noord Holland...
Om te janken, echt om te janken dit...
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had je iets beters verwacht van Vader Abraham?
Ja, maar het moest natuurlijk TROS-proof zijn, hé? En dan valt Ellen Ten Damme af.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar zo'n versie als van Ellen ten Damme is toch wel een stuk beter te pruimen
ja helaas, ze heeft een te laag Tros Muziekfeest gehaltequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar het moest natuurlijk TROS-proof zijn, hé? En dan valt Ellen Ten Damme af.
Om de een of andere reden denken veel mensen dat de single top 100 alleen maar samengesteld wordt uit de verkoop van fysieke singletjes. De verkoop van losse nummers en van single-bundels bij de diverse downloadwinkels telt ook mee voor de single top 100. (Album-bundels tellen mee voor de album top 100, maar dat lijkt me logisch).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef Boldface het volgende:Maar de realiteit is: in Nederland worden nauwelijks nog singles verkocht. De Single Top 100 is een totaal nietszeggende lijst platen.
Ja maar als Jan Smit of Marco Borsato die nummer 1 haalt (of het nou Top 40 of Single top 100 is) dan wordt dat wel opgemerkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef Boldface het volgende:
Maar de realiteit is: in Nederland worden nauwelijks nog singles verkocht. De Single Top 100 is een totaal nietszeggende lijst platen.
Zoals Rusland ooit t.A.T.u. naar het songfestival stuurde, alleen maar om Rusland weer op de kaart te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
we zien t wel wat het word, elk jaar wel iemand die denkt te kunnen zingen.
Maar wat ik me wel is afvraag waarom doen ilse de lange, anouk enz niet mee? Die kunnen toch beter zingen dan die sieneke
Go Sien!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef creno het volgende:
Sieneke is ook de hoogste nieuwe binnekomer in de top40, ze komt op 12 binnen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef creno het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef creno het volgende:
Dat was vorige week al, deze week blijft ze staan op 12.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef creno het volgende:
klopt maar de site van 538 loopt telkens achter, daar staat deze week pas dat ze op 12 binnenkomt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was vorige week al, deze week blijft ze staan op 12.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |