Ik was bezig!!!!quote:
Ik bedoelde het LIEF stom wijfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik was bezig!!!!, naja had toch geen inspiratie voor titel ,haal m er maar af ,jongens!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Op Annie? Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Keihard op staan crosstrainen gisteren
Goed joh!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Keihard op staan crosstrainen gisteren
Maar natuurlijkquote:
quote:Deze video bevat inhuod van Vevo, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd
maakt toch helemaal niks uit.,toch? ik zat eik stiekem af te wachten of iemand t ff voor me deed hahahaha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Ik heb ook geen vijf minuten gewacht dus ik was eigenlijk te vroeg
Maar ik keek in je posthistory en zag geen door jou geopende SC staan dus ik dacht
dat je het misschien toevallig nog nooit had gedaan ofzo
Dus eigenlijk voelen wij elkaar perfect aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
maakt toch helemaal niks uit.,toch? ik zat eik stiekem af te wachten of iemand t ff voor me deed hahahaha.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef![]()
Ik probeer een youtube van MJ te posten en dan zegt ie
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal niet lang duren, wel leuk voor Teun....
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voelen wij elkaar perfect aan
nee dat snap ik, maar omdat ie t zon leuk plaatje vindt.maar ja mijn tijd komt snel want 3 Js gaan haar al snel verdringen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmen
Ik had dus liever die 3j's van je naar het ESF gestuurd. Wat ik er van gezien heb kunnen die live ook wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee dat snap ik, maar omdat ie t zon leuk plaatje vindt.maar ja mijn tijd komt snel want 3 Js gaan haar al snel verdringen.....Wedden??
Je zit het nu expres voor mij te verpesten hè? Terwijl ik net nog zo ruiterlijk zei dat ik met liefde een krat cola voor je koopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel mij winnaar, ook als ik een krat Jupiler bij je door de deur moet schuiven
Dat hou ik toch helemaal niet tegen? Integendeel, vind het een aardige gestequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl ik net nog zo ruiterlijk zei dat ik met liefde een krat cola voor je koop
Twitter!quote:GuidoHendriks
@MaximeVerhagen Zeg Maxime, had jij niks anders te doen dan te twitteren, misschien een kabinet omgooien? Daar zit we op te wachten!!
Heb ik zelf ook al gezegd hè.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ook geen vijf minuten gewacht dus ik was eigenlijk te vroeg
Jaja, ik reageer meestal terwijl ik bij lees en dan zie ik na mn reactie wel dat ik spuit elf benquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook al gezegd hè.
[..]
Gooi er gewoon nu een open, kijken of de moderatie op zit te letten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De volgende keer , ga ik t record 'topic openen' verbreken....
Oh Christ, is dat vandaag? Vandaar dat het zo rustig is hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Anniebab het volgende:
Maar eerst ga ik straks de huishoudbeurs onveilig maken...
Nee, Ian ,dat past niet bij mij.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooi er gewoon nu een open, kijken of de moderatie op zit te letten.
Nee, bij jou juist niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, Ian ,dat past niet bij mij.....Worden ze dan niet pissig??Als ik t wel zou doen..
Das al een week bezig..hahah dit is t laatste weekend ofzo,ff lekker naar Amsterdam...weer ns wat anders...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh Christ, is dat vandaag? Vandaar dat het zo rustig is hier.
Al die wijven lopen duizend-dingen-doekjes te kopen
WAT!? Duurt die onzin een WEEK!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das al een week bezig..hahah dit is t laatste weekend ofzo,ff lekker naar Amsterdam...weer ns wat anders...
Ohja, ik had nog 50 vrijkaartjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Anniebab het volgende:
veel plezierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Anniebab het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, ik had nog 50 vrijkaartjes.Helemaal vergeten te melden hier
Sorry
Ik moest lachen en spoog mijn peuk over het bureauquote:
o,hahah, ik denk dat de meesten wel een vrijkaartje hebben hoor, bij veel winkels en bedrijven werden ze weggegeven...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, ik had nog 50 vrijkaartjes.Helemaal vergeten te melden hier
Sorry
Maak het nou niet minder grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
o,hahah, ik denk dat de meesten wel een vrijkaartje hebben hoor, bij veel winkels en bedrijven werden ze weggegeven...
Ik wil alleen Mera geen schuldgevoel geven...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak het nou niet minder grappig
Wil je Rob Geus voor me op zijn bek slaan als je hem ziet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dank je..k heb nog een uurtje hoor..
Nee, ik geef m een klapzoen, en zeg dat jij een groot fan van m bent en dat je hem graag eens wil ontmoeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je Rob Geus voor me op zijn bek slaan als je hem ziet?
Ook goed, dan hoek ik 'm dan persoonlijk op zijn bakkes en dat komt dan nog harder aan omdat hij het dan niet verwacht. Verrekte mongol.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, ik geef m een klapzoen, en zeg dat jij een groot fan van m bent en dat je hem graag eens wil ontmoeten.
Godnondetering!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef Anniebab het volgende:
http://www.huishoudbeurs.nl/nl/nl/Pages/programme_day7.aspx
hij is er wel vanaaf!!!!
Jeeeeeeeej! Liesje afleiden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend!
We hebben vandaag de tentamenstof voor het tentamen op 5 Maart gekregen, en het is veel!
WTFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kijk! Liesje kijk!!11quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
We gaan helemaal niet Liesje afleiden.![]()
Ik moet echt nog zoveel doen voor 5 Maart en 19 Maart moeten alle opdrachten van het eerste jaar af zijn.
Ja! Shalalalalalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk! Liesje kijk!!11 [ afbeelding ]
LIESJEUEUEUEH ZULLEN WE SPELLETJES DOEN OP MSN!?1?!?!?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Shalalalalal
*Aan samenvatting begint.
Print deze smiley maar voor 'm uit:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef Anniebab het volgende:
Oeh, ik ben zenuwachtig!! Zou Rob Geus vrolijk van me worden???
!!!1!!!11 testquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Print deze smiley maar voor 'm uit:
[ afbeelding ]
Alsof je vrolijk kunt worden van 1000 vrouwen in één hokquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef Anniebab het volgende:
Oeh, ik ben zenuwachtig!! Zou Rob Geus vrolijk van me worden???
PEARLBITCH WEL!11! AAAAAAAAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof je vrolijk kunt worden van 1000 vrouwen in één hok
Wehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, dit is ong. de grootste blunder ooit gemaakt op FOK....k wil er niet over praten...
Ja, die dan wel weer (denk ik) Al lijkt mij die ook aardig wat mannelijke trekjes te hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PEARLBITCH WEL!11! AAAAAAAAHAHAHAHA!
rechtermuisknop op de afbeelding, eigenschappen, url selecteren, in post plakken, img tags zetten. TADDAAAAA11!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
...k dacht dit de code van die smiley was....
Een heel harige kut ook, hoor ik netquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die dan wel weer (denk ik) Al lijkt mij die ook aardig wat mannelijke trekjes te hebben
jij ook Teun, alleen je verbloemt ut....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die dan wel weer (denk ik) Al lijkt mij die ook aardig wat mannelijke trekjes te hebben
Als het even kon zat hij op de huishoudbeurs.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jij ook Teun, alleen je verbloemt ut....![]()
Auf jedsten, was er al mee bezigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:36 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
wheheh lekker in andere topics neerspammen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jij ook Teun, alleen je verbloemt ut....![]()
Op je ava kijk je anders ruig chagrijnigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik mannelijke trekjes? Hoe kom je daar nu bij
Een pluspunt dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een heel harige kut ook, hoor ik net
Ja, das war einmalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op je ava kijk je anders ruig chagrijnig
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Auf jedsten, was er al mee bezig[ afbeelding ]
Maar goed dat ik NU weg moet, want ik doe nu alles verkeerd....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik mannelijke trekjes? Hoe kom je daar nu bij
Vind je het heel vervelend als ik er niet voor thuis blijf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar goed dat ik NU weg moet, want ik doe nu alles verkeerd....![]()
Ik kom vanavond nog wel ff verslag uitbrengen aan jullie...
Veel plezier Annie en je weetzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Let maar op, 't gaat weer een trend worden
Veel plezier Annie, en koop niet teveel van die meuk daarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wheheheh daarom zeg ik t .....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind je het heel vervelend als ik er niet voor thuis blijf?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Veel plezier Annie en je weetzzzzzzzzzzzzz
[ afbeelding ]
Dus jij wil moeten flossen na het beffen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kaf scheidt zich hier van het koren
Stiekem kom ik nooit in Nijmegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
ik word er bijna hysterisch van...etenstijd
Flossen terwijl je beft is pas de shitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jij wil moeten flossen na het beffen?
wel!!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...met de trein vanuit Meraquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem kom ik nooit in Nijmegen
Jij wilt je bek stuk van de stoppels?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jij wil moeten flossen na het beffen?
Welke stoppels?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij wilt je bek stuk van de stoppels?
Te veel info over Liesjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Flossen terwijl je beft is pas de shit
Wat heb jij voor gare wijven lopen beffen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vindt al die ontstoken rode stoppels fraai om naar te kijken?
Er zat vermoedelijk van alles tussen, al naar gelang promillagequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat heb jij voor gare wijven lopen beffen?
Er is een verschil tussen een harige kut en een gewoon netjes bijgehouden hoeveelheid schaamhaar hè?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alsof je naar een baby zit te staren man![]()
Gatver
Lol, Teun de Beffert!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zat vermoedelijk van alles tussen, al naar gelang promillage
Wie zegt dat ik vindt dat het niet onderhouden hoeft te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een harige kut en een gewoon netjes bijgehouden hoeveelheid schaamhaar hè?
Nee, niet Liesjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh shit! Nou issie kwaad11!!1!!![]()
![]()
![]()
*rent
Nee, het ging over extreem harige kutten zoals die van Pearlbitch!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vindt dat het niet onderhouden hoeft te zijn
Ik vind kaal niks, noppes, nada, daar ging het over.
PB vinnik gewoon een leuke userts, net zoals TB. 't Zijn vrouwen naar mijn hart.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het ging over extreem harige kutten zoals die van Pearlbitch!
Dat heeft toch verder niets met de overbeharing te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
PB vinnik gewoon een leuke userts, net zoals TB. 't Zijn vrouwen naar mijn hart.
Ik denk dat ze wel pics laat zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zal Liesje blij zijn als ze dit leest
Teehee, ze gaat bijlezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel pics laat zien
Nee, waarom begin je er dan overquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft toch verder niets met de overbeharing te maken?
Om de SC minder toegankelijk te maken voor vrouwelijke users?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, waarom begin je er dan over
Ik ga Mera toch ook niet vragen hoe jouw ballen erbij hangenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus Liesje heeft een net bijgehouden kutje?
Daar is ook niks mis mee, met wat mitsen en maren, 't moet wel goed zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om de SC minder toegankelijk te maken voor vrouwelijke users?
Weet ik veel! Ik krijg net te horen dat ze een ranzige harige kut heeft en ik denk, ik deel het met jullie
Vervolgens begin jij te gillen dat daar niets mis mee is
Waarom doen we dat eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga Mera toch ook niet vragen hoe jouw ballen erbij hangen
Trots, Remlof, ze hangen er trots bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga Mera toch ook niet vragen hoe jouw ballen erbij hangen
Ja enorm!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zal Liesje blij zijn als ze dit leest
Joods schaamhaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, met wat mitsen en maren, 't moet wel goed zitten![]()
[ afbeelding ]
OH SNAP!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja enorm!
Nog bedankt dat je me even op vertelde waar het in de sc over ging.
Ik wíst het! Stommerd!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OH SNAP!
Eerste missie: "Liesje van haar huiswerk afleiden" GESLAAGD! [ afbeelding ]
Miehiehiehie!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wíst het! Stommerd!
Ik heb hoofdpijn dus het wordt toch niets nu. Powernaptijd
Streepje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat vind jij Lavenderr, kaal / streepje / wilde bebossing?
Schaamhaar is net als gras. Een vochtig gazonneke ziet er het beste uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat vind jij Lavenderr, kaal / streepje / wilde bebossing?
Zo'n V vind ik ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Streepje is te weinig, t mag best wel gezien worden
Toch zou ik even naar de dokter als het groen is en d'r beestjes in rond kruipenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schaamhaar is net als gras. Een vochtig gazonneke ziet er het beste uit.
Of mollen, dan is je hele gazon naar godquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch zou ik even naar de dokter als het groen is en d'r beestjes in rond kruipen
Of heb je seks met D.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of mollen, dan is je hele gazon naar god
Daar kwam Ian mee....ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuke, mét draaiorgel!!
Ik heb 'm ook maar gestolen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kwam Ian mee....ere wie ere toekomt
Hij is hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kwam Ian mee....ere wie ere toekomt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Laysa het volgende:
mn katten zijn hysterisch aan het doen![]()
heel mn vloerbedekking zo aan gort
You're on a rollquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het dankje. En die smiley is ook wel tof toch?
kijk nou !!!quote:
Ja, goed hè?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk nou !!!![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)mmer_1__.html?p=21,2
ik ga een cracker kaas tomaat eten![]()
Ik heb nog steeds een trauma van Nederland - Italië op het EK2000.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 penalty's genomen, 5 gemist. Lijkt Nederland wel.
Het gaat vast niet over schansspringenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 penalty's genomen, 5 gemist. Lijkt Nederland wel.
IJshockey Canada - Zwitserland, nu springen idd. Saaiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat vast niet over schansspringen
Frits W, zegt op zijn twitter, dat het kabinet gaat vallen,, volgens geenstijl.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan jullie ook mensen uitlachen zo, of wachten 'we' op een vallend kabinet?
Ah, toch OS dus, zat ik toch warmquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
IJshockey Canada - Zwitserland, nu springen idd. Saai
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Frits W, zegt op zijn twitter, dat het kabinet gaat vallen,, volgens geenstijl.
Too much infoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef Soury het volgende:Ah gezellig hier, ik schaamhaar me rot
Ik hoorde net uit onbetrouwbare bron dat er al dranghekken op het Binnenhof staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan jullie ook mensen uitlachen zo, of wachten 'we' op een vallend kabinet?
De info kwam van anderen NIET van mijquote:
Ik doelde eigenlijk op X Factor, maar op het binnenhof mensen uitlachen heeft ook wel ietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde net uit onbetrouwbare bron dat er al dranghekken op het Binnenhof staan
Ow, ik zag het jou posten, anderen nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De info kwam van anderen NIET van mij
Dan ben je een homoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik zag het jou posten, anderen niet
Mensen die X-factor kijken terwijl het kabinet valtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op X Factor, maar op het binnenhof mensen uitlachen heeft ook wel iets
Dat valt niet, dat zei ik tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die X-factor kijken terwijl het kabinet valt
Pas op Ik ben in een slechte bui..quote:
Zo heb ik je het liefstquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas op Ik ben in een slechte bui..![]()
Daarom ben ik hier
Volgens mij heb ik je gezien via via via hyves gedoe... Piet !!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb niemand gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gezien via via via hyves gedoe... Piet !!!!!!!!!!!!
Nee joh, dat was ik vast nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gezien via via via hyves gedoe... Piet !!!!!!!!!!!!
Zoveel mensen die Pietje Puk heten zijn er vast nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, dat was ik vast niet.
Ik heb een berg eraf gefilkkerd. Laysa, oh en Deisy ook enz. Ik doe er niks mee eigenlijk. Maar vage gasten zijn doei doei'(sorry maar het zijn geen vrienden). Tis soms wel grappig hoor.quote:
Haha ik ook , nou ja ik was mijn diepvries aan het uitspitten gister. Wist me god niet wat het was?? Dacht gehakt of swarma. Bleek macaroni te zijn.. Lekker heurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke ook![]()
en ik heb snel macoroni prutje gemaakt, fuck die 2 kg![]()
en eh Rem wat is Floshaar?
Je moet dat hele Hyves eraf flikkeren. En al helemaal niet denken dat je vrienden op internet vindt. Meer mafkezen dan normale mensen op internet (al zal men dat natuurlijk nooit toegeven).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een berg eraf gefilkkerd. Laysa, oh en Deisy ook enz. Ik doe er niks mee eigenlijk. Maar vage gasten zijn doei doei'(sorry maar het zijn geen vrienden). Tis soms wel grappig hoor.
Mafkezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet dat hele Hyves eraf flikkeren. En al helemaal niet denken dat je vrienden op internet vindt. Meer mafkezen dan normale mensen op internet (al zal men dat natuurlijk nooit toegeven).
Ja, allicht. Welke volwassen mensen gebruiken in vredesnaam na het typen van tekst van deze rare dingenquote:
Gelijk heb je wel maar via via kom kwam ik ook echt hele oude kennissen tegen. Dat was echt leuk !!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet dat hele Hyves eraf flikkeren. En al helemaal niet denken dat je vrienden op internet vindt. Meer mafkezen dan normale mensen op internet (al zal men dat natuurlijk nooit toegeven).
Ik spoor niet, ik ben geen treinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, allicht. Welke volwassen mensen gebruiken in vredesnaam na het typen van tekst van deze rare dingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan spoor je toch voor geen meter
ik ga niet vragen hoe of wat maar da's dan wel mooi...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja zelfs jaren oude familie problemen zijn via hyves weer opgelost.
hoe langer ik op Fok ben hoe meer ik in smilies denkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kom d'r maar eens mee aan bij je werkgever, met dit geneuzel![]()
![]()
![]()
![]()
Hij flikkert je gelijk op straat
Ik zei al dat het kut was, nu ook dit nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Soury het volgende:
Maar ja zelfs jaren oude familie problemen zijn via hyves weer opgelost.
Dat zeg jij !!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk moet je dat hele internet afschaffen, gewoon na werktijd met een pot bier op het bankje voor je huis gaan zitten en lekkere wijven nafluiten. Da's beter
Ik heb geen bankje voor het huis, dus ik blijf voorlopig nog maar onlinequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk moet je dat hele internet afschaffen, gewoon na werktijd met een pot bier op het bankje voor je huis gaan zitten en lekkere wijven nafluiten. Da's beter
't Gaat pas echt bizar worden als je op officiële documenten i.p.v. een handtekening een smiley gaat plaatsenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe langer ik op Fok ben hoe meer ik in smilies denk![]()
die denk ik er dan gewoon bij en dat is soms behoorlijk lastig
Ja ga jij maar lekker met een pot bier voor je huisje zitten met dit kouwe kutweerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou nee hoor.. Ik bemoei me er verder niet mee. Maar mijn zus heeft al een afspraak met een nicht die ze 15 jaar niet heeft gezien. En ze is er blij mee. Mooi toch .quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al dat het kut was, nu ook dit nog![]()
Moet je weer bij ze op visite en zo
Dat is het hele fucking punt. Zolang jij blijft internetten, ga je ook nooit een bankje krijgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen bankje voor het huis, dus ik blijf voorlopig nog maar online
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat pas echt bizar worden als je op officiële documenten i.p.v. een handtekening een smiley gaat plaatsen
Zoek jij maar uitvluchten om weer te kunnen internettenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ga jij maar lekker met een pot bier voor je huisje zitten met dit kouwe kutweer
Net al iedereen op Fok!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoek jij maar uitvluchten om weer te kunnen internetten
Aan de vaartquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb een bankje voor mijn huis aan de vaart !!! Jullie zijn welkom
Wij zijn geen vrienden, wij zijn van internet, zoek het ff lekker zelf uit op die kutbank van jequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
Staat er een terraskachel?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
Stoere vent ben jij ineens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrienden, wij zijn van internet, zoek het ff lekker zelf uit op die kutbank van je
Yep een hele grote, 's nachts is het nog leuker maar ik ben er niet zo vaak meer (slaaaaaap) Maar ik zat er vaak met mijn hond te zwaaien naar de schepenquote:
Verwend nestquote:
Hier zwaaien wij met de hand, wel zo diervriendelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep een hele grote, 's nachts is het nog leuker maar ik ben er niet zo vaak meer (slaaaaaap) Maar ik zat er vaak met mijn hond te zwaaien naar de schepen
Kan wel zijn, ik hou er gewoon niet van om in de kou te zitten. Ik wil weer een beetje normale temperatuur van boven de 15 graden.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier zwaaien wij met de hand, wel zo diervriendelijk
Als je me maar niet gaat uitnodigen op hyvesquote:
Ik heb geen hyvesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat uitnodigen op hyves
Al gedaanquote:
tenzij ik op Marktplaats naar een bankje ga zoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is het hele fucking punt. Zolang jij blijft internetten, ga je ook nooit een bankje krijgen
Ik las baantjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
tenzij ik op Marktplaats naar een bankje ga zoeken
Dus nu krijg ik nooit meer zo'n glitterplaatje van je?quote:
een glittermuisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus nu krijg ik nooit meer zo'n glitterplaatje van je?
Had je haar maar meer moeten "krabbelen" (of zoiets)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus nu krijg ik nooit meer zo'n glitterplaatje van je?
Jij draait graag in kringetjes D, maar jouw kringetje is een spiraal hèquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb ik toch geen tijd om op het bankje te zitten
Snap um nu pas !!! Ik heb wel een oppas hondje pup volgende week !!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier zwaaien wij met de hand, wel zo diervriendelijk
Walgelijkquote:
Ik draai helemaal niet graag, dat laat ik aan mensen over die er meer ervaring in hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij draait graag in kringetjes D, maar jouw kringetje is een spiraal hè
Een neerwaartsequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij draait graag in kringetjes D, maar jouw kringetje is een spiraal hè
oh wat een scheetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap um nu pas !!! Ik heb wel een oppas hondje pup volgende week !!
[ afbeelding ]
Hij wil nog niet wandelen de knurft... Kan ik dat weer es
Arme hond, Afijn, als je het toch doet, dat zwaaien, laat hem dan eens een keer los!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had ze vast kunnen waarderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Jammer dat Soury mijn hyvesvriendje niet meer is, andes had ik die gestuurd
Doe hem wel zijn riempje om als je ermee zwaait.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beestje is juist zo lelijk dat hij er schattig van wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een watte
Dat beest is oerlelijk, daar steekt zelfs JPB nog positief bij af.
Ik mag zeker nog geen grapjes maken hèquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe hem wel zijn riempje om als je ermee zwaait.
scheetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een watte
Dat beest is oerlelijk, daar steekt zelfs JPB nog positief bij af.
Huhquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik mag zeker nog geen grapjes maken hè
nee, die is rondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent in de war met een vicieuze cirkel
Voor mij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nooit tegelijk![]()
Balen voor je!![]()
Hij gaat nog op de kattebak !!! Wat een liefie he ??? Van mijn buren ..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme hond, Afijn, als je het toch doet, dat zwaaien, laat hem dan eens een keer los!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat beestje is juist zo lelijk dat hij er schattig van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |