Ik was bezig!!!!quote:
Ik bedoelde het LIEF stom wijfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik was bezig!!!!, naja had toch geen inspiratie voor titel ,haal m er maar af ,jongens!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Op Annie? Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Keihard op staan crosstrainen gisteren
Goed joh!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Keihard op staan crosstrainen gisteren
Maar natuurlijkquote:
quote:Deze video bevat inhuod van Vevo, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd
maakt toch helemaal niks uit.,toch? ik zat eik stiekem af te wachten of iemand t ff voor me deed hahahaha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Ik heb ook geen vijf minuten gewacht dus ik was eigenlijk te vroeg
Maar ik keek in je posthistory en zag geen door jou geopende SC staan dus ik dacht
dat je het misschien toevallig nog nooit had gedaan ofzo
Dus eigenlijk voelen wij elkaar perfect aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
maakt toch helemaal niks uit.,toch? ik zat eik stiekem af te wachten of iemand t ff voor me deed hahahaha.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef![]()
Ik probeer een youtube van MJ te posten en dan zegt ie
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal niet lang duren, wel leuk voor Teun....
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voelen wij elkaar perfect aan
nee dat snap ik, maar omdat ie t zon leuk plaatje vindt.maar ja mijn tijd komt snel want 3 Js gaan haar al snel verdringen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmen
Ik had dus liever die 3j's van je naar het ESF gestuurd. Wat ik er van gezien heb kunnen die live ook wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee dat snap ik, maar omdat ie t zon leuk plaatje vindt.maar ja mijn tijd komt snel want 3 Js gaan haar al snel verdringen.....Wedden??
Je zit het nu expres voor mij te verpesten hè? Terwijl ik net nog zo ruiterlijk zei dat ik met liefde een krat cola voor je koopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel mij winnaar, ook als ik een krat Jupiler bij je door de deur moet schuiven
Dat hou ik toch helemaal niet tegen? Integendeel, vind het een aardige gestequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl ik net nog zo ruiterlijk zei dat ik met liefde een krat cola voor je koop
Twitter!quote:GuidoHendriks
@MaximeVerhagen Zeg Maxime, had jij niks anders te doen dan te twitteren, misschien een kabinet omgooien? Daar zit we op te wachten!!
Heb ik zelf ook al gezegd hè.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ook geen vijf minuten gewacht dus ik was eigenlijk te vroeg
Jaja, ik reageer meestal terwijl ik bij lees en dan zie ik na mn reactie wel dat ik spuit elf benquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook al gezegd hè.
[..]
Gooi er gewoon nu een open, kijken of de moderatie op zit te letten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De volgende keer , ga ik t record 'topic openen' verbreken....
Oh Christ, is dat vandaag? Vandaar dat het zo rustig is hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Anniebab het volgende:
Maar eerst ga ik straks de huishoudbeurs onveilig maken...
Nee, Ian ,dat past niet bij mij.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooi er gewoon nu een open, kijken of de moderatie op zit te letten.
Nee, bij jou juist niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, Ian ,dat past niet bij mij.....Worden ze dan niet pissig??Als ik t wel zou doen..
Das al een week bezig..hahah dit is t laatste weekend ofzo,ff lekker naar Amsterdam...weer ns wat anders...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh Christ, is dat vandaag? Vandaar dat het zo rustig is hier.
Al die wijven lopen duizend-dingen-doekjes te kopen
WAT!? Duurt die onzin een WEEK!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das al een week bezig..hahah dit is t laatste weekend ofzo,ff lekker naar Amsterdam...weer ns wat anders...
Ohja, ik had nog 50 vrijkaartjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Anniebab het volgende:
veel plezierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef Anniebab het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, ik had nog 50 vrijkaartjes.Helemaal vergeten te melden hier
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |