álles is mis met uggsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef Lance1977 het volgende:
Oneens, er is niets mis met UGGS. Het probleem is de mensen in de UGGS!![]()
Kijk naar die fag man in het plaatje.. als men geen gevoel voor mode heeft kan je de mode de schuld geven maar.. if it looks like shit and dresses like shit, probably it is a piece of shit.![]()
Toevoeging: UGGS i.c.m. mannen is sowieso not-done.
Neem dit topic vooral niet al te serieus, ik denk dat zeikerds zoals jij misschien wel verboden zouden moeten wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef Pagan het volgende:
Ga in de politiek, daar is het gebruikelijk om zoveel mogelijk dingen te verplichten dan wel verbieden.![]()
Vertel ons eens hoe volgens jou de wereld er idealiter uit zou zien. En vraag je dan eens af of je zelf nog wel in dat ideaalbeeld past.
Duidelijk een UGGS drager.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef Pagan het volgende:
Ga in de politiek, daar is het gebruikelijk om zoveel mogelijk dingen te verplichten dan wel verbieden.![]()
Vertel ons eens hoe volgens jou de wereld er idealiter uit zou zien. En vraag je dan eens af of je zelf nog wel in dat ideaalbeeld past.
autodrop is lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Duidelijk een UGGS drager.
Mijn ideale wereld, ff kijken hoor... verbod op: UGGS, nike petjes, lelijke jassen, muggen en wespen, roltrappen, ov chipkaart en sieneke!'
Edit: oh ja en autodrop!
en maar zeiken over betutteling ofnietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Mijn ideale wereld, ff kijken hoor... verbod op: UGGS, nike petjes, lelijke jassen, muggen en wespen, roltrappen, ov chipkaart en sieneke!'
Ik en UGGS no way, maargoed..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Really? Think again!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef Gray het volgende:
Hmmm, ik spot een nieuwe trend: Uggs-topics!
Misschien moet ik er ook eentje openen. Dan hoor ik er ook bij!![]()
Uggs kunnen best, voor mannen en vrouwen. Maar niet bij iederen man en niet bij iedere vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |