je moet nog een kwatierquote:
whehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh die koude eend is begonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
jij bent toch ook lekker?dat zei ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hmm, ik noemde alleen een naamquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh die koude eend is begonnen
prettig weekendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
nou dan sluit ik nu definitief af, kunnen jullie ongestoord geilen![]()
tot zaterdag LLquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
nou dan sluit ik nu definitief af, kunnen jullie ongestoord geilen![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, ik noemde alleen een naamDat de rest meteen los gaat om te ejaculeren
En jij hebt de PI niet gezien he, icm met de vraag hoe het geïnterpreteerd zou moeten worden....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij hebt nog niet in een terreinwagen gereden he?
komt ie danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef sararaats het volgende:
laat die lekkere wijven maar komen !!!!!
* sararaats is er klaar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt ie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
komt ie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
komt ie dandat zijn fucking nonnen. wintersportbabes wil ik !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
dat googlde ik net en ik kreeg niet bepaald babes naar vorenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat zijn fucking nonnen. wintersportbabes wil ik !!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]wahahaha ownedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed ik ga naar mijn ouders toe
oftewel tot straksLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Vonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Meid, ga naar de SC van US of B&H.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef sararaats het volgende:
kortom, lekkere wijven zoals Arielle Kebbel
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef sararaats het volgende:
kortom, lekkere wijven zoals Arielle Kebbel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |