quote:Ik heb hem:D
quote:Eej reageer eens man
quote:Lul reageer eens man
quote:Wil je 100 euro?
quote:Ik heb aids
quote:Hoi verekte koekwaus!
Recht op zijn neus BOTS!
quote:Jij hebt aids
Omdat ik niks terug stuur krijg ik de hele tijd nieuwe sms'jes van hem!quote:teringhomo Met je gorige vrijeklote dag
Die ander denkt dat ie een vriend heeft.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef slaapvaak het volgende:
*Verkapt ik heb een vriend topic.
Sinds vandaag heb ik weer een nieuwe Blox.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij kunt toch niks terugsturen vanwege die reeds verstuurde 1000 smsjes van je blox?
Hij heeft het al aan TS gegeven ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef W1ckeDxt het volgende:
Hij heeft toch Aids, dan stopt hij wel op een gegeven moment.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
Zie het maar zo je bent een populair persoon dus
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ah AP wat lief, ben je nu al over je ex heen door middel van een nieuw vriendje?
Dit valt me een beetje van je tegen B-S...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ah AP wat lief, ben je nu al over je ex heen door middel van een nieuw vriendje?
Het was toch lief bedoeld!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit valt me een beetje van je tegen B-S...![]()
[ afbeelding ]
Maar poppie et was alleen maar lief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit valt me een beetje van je tegen B-S...![]()
[ afbeelding ]
Je beweert dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar poppie et was alleen maar lief bedoeld hoor
Mm misschien zou ik dat inderdaad licht geïnsinueerd hebben, doch spel je beweerd met een d.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je beweert dat ik homo ben.![]()
En trouwens, je weet best dat het weer goed is tussen mij en mijn sma.![]()
Okay swa faka is cool bro!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm misschien zou ik dat inderdaad licht geïnsinueerd hebben, doch spel je beweerd met een d.
hihi weet ik ook wel dushi ;$ Daarom was maar fa2 tock no offense luv for me mattie( no homo )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hij spelde "beweert" goed, man.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm misschien zou ik dat inderdaad licht geïnsinueerd hebben, doch spel je beweerd met een d.
Je jat mijn grapquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |