ik ben erbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef MissMSX het volgende:
Zie ik nou een Ming Kee meet aankomen?
Het valt te proberen he?![]()
Echt het proberen waardquote:
Het sfeertje vind ik al briljantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:44 schreef CaLeX het volgende:
Ik vind Ming Kee niet zo heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.....
Zitten een stuk betere restaurantjes in die straat
De Wantan soep bij Sing Keequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het sfeertje vind ik al briljant
Die rits andere restaurants staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje. Welke raad je aan?
Oew, ziet er goed uit. Ga ik binnenkort zeker proberen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De Wantan soep bij Sing Kee![]()
klik
en Cheung Wing bevalt altijd erg goed. Zit iets verder in de straat, moet je met een roltrap omhoog.
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Je lacht je rot somsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kpd , ik heb nog nooit de neiging gehad om daar toegang voor te willen.
Dat er geen slager meer zit in de Keizerstraat is echt een doodzonde! Tis zo k.u.t. als je uit je werkt komt en nog even snel wat moet kopen en dan verplicht aan het vlees van de Appie moetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ah ja, er zijn zaken die ik goed vond zomaar verdwenen, de shoarmawinkel in de keizerstraat met die gele buitengevel, de surinaamse Brada's in eveneens keizerstraat, de chinees op stevinstraat (vond ik stuk beter dan die ik keizerstraat), de slager in de keizerstraat voor een broodje bal oa.
Nee, dit topic. Maar het was een storing en er zijn aantal topicjes over verschenen en Glowmouse heeft het opgelost of zoiets.quote:
Ah, niets van gemerktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, dit topic. Maar het was een storing en er zijn aantal topicjes over verschenen en Glowmouse heeft het opgelost of zoiets.
Als het een Den Haag-meet is gaat-ie ws nooit doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |