quote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Pff moet dit nou in spoilers? Iedereen hier was nét nog bij de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Pff moet dit nou in spoilers? Iedereen hier was nét nog bij de film
Ja laatst ging er namelijk iemand klagen omdat ik een spoiler niet gespoilerdtagt had van een oud computerspel van 4 jaar terug dus om gezeik te voorkomen doe ik het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat dat alle fokkers in vodjes liepen en alleen user Solaris er goed uit zagquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Dynd het volgende:
Viel me wel op dat iedereen in vodjes liep maar Mila Kunis (Solaris) er helemaal modieus bij liep met glanzende haren.
Toen het complex net bestond was het helemaal tip top, allemaal design spul enzo, het is nu echt verpauperd, zonde.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt heel ergZat alleen maar naar die vlek te kijken. Vorige keer ook al in die zaal
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Ja laatst ging er namelijk iemand klagen omdat ik een spoiler niet gespoilerdtagt had van een oud computerspel van 4 jaar terug dus om gezeik te voorkomen doe ik het zo
Scherp opgemerkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt!Zaten wel meer toffe dingen in de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
jij was diegeen die zo laat binnenkwam en niks zag omdat er even geen beeld wasquote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat in Amsterdam helemaal vooraan aan de rechterkant.![]()
Ik heb zelfs geen ruimte meer, en lang ben ik niet. Maar kon mijn benen niet kwijt, want daar zat Moon, vond het ook zo lullig om haar steeds te schoppen.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen het complex net bestond was het helemaal tip top, allemaal design spul enzo, het is nu echt verpauperd, zonde.
En de ingang zat vroeger op een ander plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zaten wel meer toffe dingen in de film:Dat wist ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zaten wel meer toffe dingen in de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Goed dat je erom denkt! Even regelen!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
Volgende keer toch maar eens naamkaartjes gaan gebruiken en een officieel voorstelrondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O God, alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed dat je erom denkt! Even regelen!
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef n0ir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat ie toch wel enige medische behandeling kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
O God, alsjeblieft niet zeg.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ohja, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik wel om lachen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ohja, dat werkte ook chill in From Dusk Till DawnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval een scheermesje.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie toch wel enige medische behandeling kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |