OMG jij bent echt ongelofelijk somsquote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de film op m`n iPhone![]()
Pathe
Ik wilde nog roepen; LINKSAF! toen je de bios uit liep, maar je was al te ver wegquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je d'r gezien?
Wat me wel opviel, een hoop gesmiespel en geen mens die het lef heeft op me af te stappen
Was je in Rotterdam? Heb je niet gezien als je daar wasquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je d'r gezien?
Wat me wel opviel, een hoop gesmiespel en geen mens die het lef heeft op me af te stappen
Nja, je ging naast mij en mijn meegebrachte vriend zitten dus ik had je wel gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je d'r gezien?
Ik vond de diversiteit erg leuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef NM. het volgende:
Het viel mij inderdaad ook op dat er echt veel verschillende leeftijdsgroepen waren. Leuk om te zien, achter de PC denk je soms toch dat iedere user op Fok! een debiele trol is.
Nou jaaaaaaaaaa! En dan zeg je niet ff watquote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nja, je ging naast mij en mijn meegebrachte vriend zitten dus ik had je wel gezien. Maar je moest je haasten en je had het heet, ik dacht dat je in rust de film wou kijken. Maar wel gemiespeld
.
Ja, we liepen gewoon blind de verkeerde kant opquote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde nog roepen; LINKSAF! toen je de bios uit liep, maar je was al te ver weg
Ik vind Imax in Pathe Arena anders prima hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef yvonne het volgende:
Nofi, maar ik ben geen fan van de Path'e zalen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Waar? Ik ben altijd inspiratieloos qua eettentjes in Rotterdam, dus brand losquote:Op maandag 1 maart 2010 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, we liepen gewoon blind de verkeerde kant opTis goed gekomen en daarna nog lekker wezen eten.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ohja maar ik wist ook niet zeker of jij het was want ik heb alleen maar een keer een jaar geleden een soort 'documentaire' over fok gezien waar je heel eventjes in zat. Kut nu voel ik me een autist.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaa! En dan zeg je niet ff wat
Vind het juist altijd leuk om met FOK!kers te kletsen.
Het was wel loeiheet in de bioscoop zeg!
En we hadden ons idd rot gehaast.
Maar ik ga de film zeker nog een keer kijken maar dan in Antwerpen op een mooi groot scherm en betrer geluid.
Nofi, maar ik ben geen fan van de Path'e zalen.
Ik staarde welquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan stap je niet op me af?
Ik vond de opkomst erg groot, zaal was goed gevuld en wat me erg opviel was dat FOK!kers in alle leeftijdsgroeperingen wel aanwezig waren.
Wel total anders dan op meetings, meetings is weer een ander publiek.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja die vlek ja, hadden ze wel even mogen schoonmaken je kon het vet goed zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ohja maar ik wist ook niet zeker of jij het was want ik heb alleen maar een keer een jaar geleden een soort 'documentaire' over fok gezien waar je heel eventjes in zat.
Ja er zat een vlek op het scherm![]()
Ohja wie was die knul die als enige KEIHARD moest lachen toen de kat werd geschoten in het begin.
Blaak en omgeving! Tig!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar? Ik ben altijd inspiratieloos qua eettentjes in Rotterdam, dus brand los
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Top, dankje tante!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ohja maar ik wist ook niet zeker of jij het was want ik heb alleen maar een keer een jaar geleden een soort 'documentaire' over fok gezien waar je heel eventjes in zat. Kut nu voel ik me een autist.
Ja er zat een vlek op het scherm![]()
Ohja wie was die knul die als enige KEIHARD moest lachen toen de kat werd geschoten in het begin.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]Pff moet dit nou in spoilers? Iedereen hier was nét nog bij de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt storend die vlek.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Ah ja die vlek ja, hadden ze wel even mogen schoonmaken je kon het vet goed zien.
Mocht bijna de film niet in omdat ik 1 minuut te laat zou zijn ofzo
Had ik wel gedaan hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je d'r gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |