Stond bij de kassaquote:
FOK!ken is een nuttige hobby inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leer Juicy kennenDie gast zit zo vaak alleen in de bios dat hij in 1 oogopslag kan zien hoeveel plekken er vrij zijn waar hij aan kan schuiven.
lol ik zat vrijwel direct achter je dan, 1 plekje naar rechts, zat samen met een vriend, ik had een grijs vest aan met zwart shirt eronderquote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef wc-eend het volgende:
Waar zat je hoe zag je eruit, ik zat er ook.. ergens links halverwege/achter.. zat in me up
Ik zat op de 5e rij ofzo. stoel 11quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat in Amsterdam helemaal vooraan aan de rechterkant.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Haushofer het volgende:
Ik zag helemaal in het midden met een Fryslan-Boppe muts en een gebreide rendierentrui en ik zwaaide naar achteren toen ik stond in m'n stoel met m'n popcorn en cola en wie heeft mij gezien nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bedankt Fok! voor de mogelijkheid om dit mee te hebben mogen maken!"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Reuzelbek het volgende:
Mooie film, vooral de omgevingen. De regisseur heeft denk ik vele uurtjes Fallout 3 lopen spelen als inspiratie, wat natuurlijk helemaal niet erg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bedankt Fok! voor de mogelijkheid om dit mee te hebben mogen maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leer Juicy kennenDie gast zit zo vaak alleen in de bios dat hij in 1 oogopslag kan zien hoeveel plekken er vrij zijn waar hij aan kan schuiven.
Had dat dan in het echt tegen em gezegd!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Dynd het volgende:
Wie was degene die naast me zat en extreem stonk? Blond haar, kuifje en bril. Ga eens douchen, en was je kleren eens, damn.
En dan stap je niet op me af?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag Yvonne!
Ohja, en de film. Tsja. Was leuk om met z'n 4en te zien.
[..]
Ik hoorde je nog tegen hem praten.
Zeker! De kleuren zette de sfeer heel erg goed. Vond het prachtig gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef yvonne het volgende:
Te gekke film, toffe aktie.
Mooie kleuren waarin het gefilmd is zeg!
Heb je d'r gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef n0ir het volgende:
Was er nog iemand met z'n moeder gekomen? (behalve de dochter van Yvonnedan)
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Haushofer het volgende:
Ik zag helemaal in het midden met een Fryslan-Boppe muts en een gebreide rendierentrui en ik zwaaide naar achteren toen ik stond in m'n stoel met m'n popcorn en cola en wie heeft mij gezien nu?
Ik had erover gedacht maar heb gewoon een vriendin meegenomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef n0ir het volgende:
Was er nog iemand met z'n moeder gekomen? (behalve de dochter van Yvonnedan)
Ik zat tijdens de film op m`n iPhonequote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef NM. het volgende:
Het viel mij inderdaad ook op dat er echt veel verschillende leeftijdsgroepen waren. Leuk om te zien, achter de PC denk je soms toch dat iedere user op Fok! een debiele trol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |