quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat een reactie zeg...
Je grondrechten vergelijken met het ontwerp van een iphone
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga douchen nu!Pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:
Ik vind alleen dat er nu een dorp, een pastoor en een prins aangegrepen worden die totaal niets met de actievoerder te maken hebben. Pak een probleem aan in je eigen gemeente waar je raadslid van bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zeker of ik het zo eens ben met de actie, of dat het een goed idee is, maar ik heb er wel respect voor dat iemand voor zijn opkomt voor zijn overtuigingen en een verschil wil maken.
Argh, NSFWquote:
Ja maar dat heeft niet echt met het punt te maken wat ik wilde maken. Los van deze actie zelf, vind ik het bewonderenswaardig dat iemand ook zijn eigen reputatie op het spel zet om op te komen voor zijn overtuigingen. Hoe onhandig het misschien ook wordt gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat er nu een dorp, een pastoor en een prins aangegrepen worden die totaal niets met de actievoerder te maken hebben. Pak een probleem aan in je eigen gemeente waar je raadslid van bent.
Als die Prins zegt: dank je wel TMM, dat je dit voor me doet, dan trek ik al mijn woorden terug.
Maar om daar te gaan staan totdat de pastoor excuses aanbied.... ik vind niet eens dat ie die excuses zou moeten maken.
Ik denk niet dat het in die volgorde is gegaan: Ik ga dit doen, ondanks dat ik ergens raadslid van ben en wat voor schade ik mezelf kan toebrengen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niet echt met het punt te maken wat ik wilde maken. Los van deze actie zelf, vind ik het bewonderenswaardig dat iemand ook zijn eigen reputatie op het spel zet om op te komen voor zijn overtuigingen. Hoe onhandig het misschien ook wordt gedaan.
Hardly.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Harvey Milk, and I am here to recruit you!.
ik heb inderdaad al een steunbetuiging van Gijs gelezen, maar het gaat mij niet om de Prins, het gaat mij om het feit dat homoseksueelen die ter comunie gaan, de hostie geweigerd kan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat er nu een dorp, een pastoor en een prins aangegrepen worden die totaal niets met de actievoerder te maken hebben. Pak een probleem aan in je eigen gemeente waar je raadslid van bent.
Als die Prins zegt: dank je wel TMM, dat je dit voor me doet, dan trek ik al mijn woorden terug.
Maar om daar te gaan staan totdat de pastoor excuses aanbied.... ik vind niet eens dat ie die excuses zou moeten maken.
maar die pastoor heeft dan vast weer geen zwembad waar de verloofde van Harvey in kan plassenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Harvey Milk, and I am here to recruit you!.
dat is wel een hele fijne steun in je rugquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
OK DAN
DOORBRAAK
ik krijg net een telefoontje van de pastoor in Nuenen, die liet me weten volledig achter de actie te staan, zoals de meeste parochie's kan ik in mijn parochie gewoon ter comunie.
Amen.
Heb je die persoonlijk eentje gekregen ja? is hij er zondag ook bij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb inderdaad al een steunbetuiging van Gijs gelezen,
Zolang de leider van die stroming nog tegen homosexualiteit is blijven er altijd pastoors die het zullenw eigeren.quote:maar het gaat mij niet om de Prins, het gaat mij om het feit dat homoseksueelen die ter comunie gaan, de hostie geweigerd kan worden.
Ik kom er alleen maar met bruiloften en begrafenissen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Vlarp het volgende:
Weet je, als ik nu al dit gezeik weer lees, volg en hoor dan geeft me dat alleen maar meer het gevoel dat ik de goede keuze heb gemaakt door het geloof, en de kerk af te zweren.
Volgens mij verwar je geloof, religie en kerk.quote:Als iets als het geloof nog dit soort idiote, hoogoplopende ruzies kan veroorzaken terwijl datzelfde geloof roept "Voor God is iedereen gelijk, en iedereen mag bij hem komen" dan is dat alleen maar een teken dat al die geloven onderhevig zijn aan de interpretatie van mensen die het gewoonweg niet snappen, of die het niet willen snappen.
Geef mij dan maar de ongelovigen (moet ik ze atheïsten noemen?) die goed leven, mensen met respect behandelen en daadwerkelijk iedereen in hun waarde laten, ongeacht overtuigingen, seksuele voorkeur etc.
Ach mijn haar zit ook voor geen ene meter, ik heb pukkels van Roel's te vette birthdayparty-eten en ik ben nog vernmoeid van carnavalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Vlarp het volgende:
En nu ga ik naar de kapper... als ik morgen Ang3l zie dan moet ik natuurlijk wel op m'n mooist zijn![]()
Succes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo en nu maar eens babbelen met de burgemeester van Reusel
Oh, bij dat salonnetje nét over de grens?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me morgen waarschijnlijk kaal laten scheren door de kapper
Hebben we het dan over de Patattengrens of de Bratwurstgrens?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, bij dat salonnetje nét over de grens?
en wat doe je dan met het haar op je hoofd ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me morgen waarschijnlijk kaal laten scheren door de kapper
ik vond toendertijd de 9 dagen van de gier wel een mooie drama seriequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we het dan over de Patattengrens of de Bratwurstgrens?
(Ik weet niet waar die gier cirkelt)
Ik hoef voor mijn kapper niet de grens overquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, bij dat salonnetje nét over de grens?
Daar laat ik vlechtjes in zettenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat doe je dan met het haar op je hoofd ?
Ja ik dacht aan de Bratwurstgrens maar dat was een stom "grapje" dus vergeet dat maar meteen dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we het dan over de Patattengrens of de Bratwurstgrens?
(Ik weet niet waar die gier cirkelt)
Nou ja, als je je káál laat scheren dan ga je wel een grens over, moet ik zeggen. Misschien ook voor de kapster, dat is dan háár grens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef voor mijn kapper niet de grens over
Ik had ze laatst stijl en hoorde meteen van mensen "O, ZO zit het leuk!"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan de Bratwurstgrens maar dat was een stom "grapje" dus vergeet dat maar meteen dan.![]()
*ahum*
Zeg maar je krullen laat je staan toch??
is dat niet lastig met rondcirkelen boven een prooi ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar laat ik vlechtjes in zetten
Dankjewel voor de correctiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij verwar je geloof, religie en kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |