Ik vind het wel aangename 'bord op schoot' televisiequote:Two amateur cooks go head to head to see if they've got what it takes to create a restaurant in their own homes for one night only - and make a profit
op bbc site, maar ik kan de iplayer van de BBC nooit bekijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Windigo het volgende:
Is er ook een webstream van?
Nee, ze bieden het niet aan buiten Engelandquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
op bbc site, maar ik kan de iplayer van de BBC nooit bekijken
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef RobinOok het volgende:
Heeft de jury bij de eerste batch gewoon maar 2 mensen door laten gaan?
Wij spoelen dan altijd fijn doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef RobinOok het volgende:
Ik was even thee aan het zetten, dus volgens mij heb ik iets gemist. Heeft de jury bij de eerste batch gewoon maar 2 mensen door laten gaan? Of werd er iemand ziek of zo?
Normaal zijn die suffe beraadslagingen van de jury voor mij als een pauze, denk altijd "ik merk het wel wie er door is".
ik sla de restaurant-stage vaak over in deze voorrondes, het enige wat ik echt leuk vind tijdens de voorrondes zijn de 'wat gaan ze maken met de ingredienten' en 'twee gerechten naar eigen inzicht'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef RobinOok het volgende:
Normaal zijn die suffe beraadslagingen van de jury voor mij als een pauze, denk altijd "ik merk het wel wie er door is".
Half 9 Nederlandse tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Tijden in de OP kloppen niet. Het uitzendschema is de komende weken:
BBC1
Woensdag: 21:00-22:00 uur
Donderdag: 21:00-22:00 uur
Vrijdag: 20:30-20:55 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |