Nederland 1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef maartena het volgende:
Ik zit nu ook te kijken.... kwam er pas in de 3e periode in.
Wie zendt het uit in NL?
Ah beter! Dan kun je in Nederland tenminste ook in HD kijken.quote:
Ze blijven gewoon bij de wedstrijd, geen reclames.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah beter! Dan kun je in Nederland tenminste ook in HD kijken.
Reclame tijd hier. Hoe doen ze dat in NL?
ik kijk via de streamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah beter! Dan kun je in Nederland tenminste ook in HD kijken.
Reclame tijd hier. Hoe doen ze dat in NL?
ahquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon bij de wedstrijd, geen reclames.
Ah.... hier komen ze, maar dat weet je denk ik ook wel van NHL, gewoon als de face-off begint weer terug.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef Saviola het volgende:
Ze blijven gewoon bij de wedstrijd, geen reclames.
Hm. Misschien omdat vervelende commercials gewoon langer aanvoelen dan..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef maartena het volgende:
Ik heb het idee dat de time outs ongeveer net zo lang duren.....
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:39 schreef Saviola het volgende:
Alhoewel, Geico commercials zijn altijd vet
Houdoequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef sp3c het volgende:
ja dat lijkt me wel ja
geen wekker, tot morgenavond
Nee nog niet, als ze van de Zweden verliezen, Canada wint na shootout van USA en Tsjechië of Rusland wint blijven ze op 6 punten steken terwijl USA, Canada, Zweden en Rus/Cze 7 of meer punten hebben.. Maar ja, zet daar je geld maar eens op inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef Saviola het volgende:
Duitsland weer niet gescoord, die krijgen het nog lastig![]()
1. Finland 6 (+9)
2. USA 6 (+7)
3. Tsjechië 6 (+5)
4. Zweden 6 (+4)
---------------------------
5. Canada 5 (+9)
6. Rusland 4 (+5)
7. Slovakije 2 (-1)
8. Zwitserland 1 (-3)
9. Wit-Rusland 0 (-6)
10. Duitsland 0 (-7)
11. Letland 0 (-9)
12. Noorwegen 0 (-13)
Finland is volgens mij al zeker van de kwartifinale doordat USA, Canada, Tsjechië en Rusland nog onderling tegen elkaar moeten.
In Duitsland is ijshockey wat grootser en wat professioneler opgezet dan in Nederland. Kijk maar eens de DEL en de Nederlandse Eredivisie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:09 schreef De_kromme het volgende:
En Finland-Duitsland begint net. Niemand aant kijken>? Fuck die crisis haha.
Duitsers nog niet gezien, dus ben benieuwd. En trouwens al die duitsers kunnen IJshockeyen moeten wij het zeker kunnen voor volgende OWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |