Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:20 schreef Saviola het volgende:
Jup..
en een extra puntje voor de winnaar allicht
Zou ik wel een goed systeem voor de NHL vinden overigens. 3 punten voor winst, 2 voor OT winst, 1 voor OT verlies, 0 voor nederlaagquote:
Eens. Nu spelen teams vaak gewoon om de OT maar te halen voor dat puntje. En als je dat maar vaak genoeg doet blijf je nog in de race voor de play-offs ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zou ik wel een goed systeem voor de NHL vinden overigens. 3 punten voor winst, 2 voor OT winst, 1 voor OT verlies, 0 voor nederlaag
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zou ik wel een goed systeem voor de NHL vinden overigens. 3 punten voor winst, 2 voor OT winst, 1 voor OT verlies, 0 voor nederlaag
zeker ja, hopelijk doet Ned 1 hem ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:29 schreef sp3c het volgende:
leuke wedstrijd, volgende word ook leuk gok ik
moet een Nederlander schaatsen ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:32 schreef nyny83 het volgende:
Volgende wedstrijd zal ik (iig voor een deel) missen, wil toch wel schaatsen kijken.
Één Nederlander? Wel 4, op de mooiste afstand van allemaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
moet een Nederlander schaatsen ofzo?
lol!quote:
Dat dus. Kramer, Groothuis, Kuipers en Tuitert. Groothuis en Kramer kunnen wel eens bij de medailles in de buurt komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Één Nederlander? Wel 4, op de mooiste afstand van allemaal.
oh ik volg schaatsen totaal nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
screw that, ik ben fan van Letlandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |