quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:48 schreef SiGNe het volgende:
Die oranje Dalek klopte niet m.i., geen primaire kleur
Wel toffe aflevering weer.
Wat ik wel irritant vond is die telefoons die de hele tijd op de achtergrond rinkelden, ik heb ook zo'n ringtoon op m'n mobiel en dacht dus steeds dat iemand het lef had om me te bellen tijdens Doctor Who
Moet je je voorstellen hoe de Doctor zich voeltquote:Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef wonderer het volgende:
Ik word eigenlijk een beetje moe van die Daleks't Is net onkruid.
En sinds wanneer gebruiken Daleks alleen primaire kleuren?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:48 schreef SiGNe het volgende:
Die oranje Dalek klopte niet m.i., geen primaire kleur
Wel toffe aflevering weer.
Wat ik wel irritant vond is die telefoons die de hele tijd op de achtergrond rinkelden, ik heb ook zo'n ringtoon op m'n mobiel en dacht dus steeds dat iemand het lef had om me te bellen tijdens Doctor Who
die scheur is zo duidelijk het moet wel afleiden van datgene wat de echte knaller word. De badwolf referenties viel ook niet iedereen op (was vrij subtiel)quote:Op zondag 18 april 2010 07:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En sinds wanneer gebruiken Daleks alleen primaire kleuren?
Ben trouwens benieuwd hoe ze de mensen hebben laten vergeten dat er Daleks met de aarde gespeeld hebben. Een reset was op dat gebied wel nodig nadat RTD al die aliens gewoon open en bloot naast de Aarde liet hangen.
Ik vond die scheur dit keer trouwens te opvallend. Hoopte meer op wat subtiele scheurtjes door het seizoen heen. Die niet iedereen direct opvallen.
Deus ex machina? Ach, ik vind het niet zo belangrijk. Ik denk dat Moffat gewoon een snelle manier nodig had om de Daleks te herintroduceren en het ff zo kort door de bocht heeft gedaan. Ik had eerlijk gezegd ook de kale Kaled/Dalekfiguurtjes verwacht, maar dit is prima.quote:Op zondag 18 april 2010 05:19 schreef Breuls het volgende:
Die scheur, die is duidelijk relevant.
En ik weet het niet met deze; wat ik vorige week al vreemd vond: Churchill die de Doctor belt? Really? Hoe wordt bepaald wanneer hij de Doctor spreekt? Waarom een Doctor die ver in de toekomst ver van Aarde zit? Waarom niet een Doctor die tijdens de Blitz toch al in London is met Rose? Ik vond dat raar.
En het plan van de Daleks was: we moeten een apparaat aan de gang krijgen om Daleks te maken? Daleks zijn organismen die in een shell gaan zitten, hoe kan een apparaat dat als geheel genereren?
Wel een goede methode om een nieuw Dalek design te introduceren overigens.
Al gemuteerd of echt nog Kaled?quote:Op zondag 18 april 2010 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deus ex machina? Ach, ik vind het niet zo belangrijk. Ik denk dat Moffat gewoon een snelle manier nodig had om de Daleks te herintroduceren en het ff zo kort door de bocht heeft gedaan. Ik had eerlijk gezegd ook de kale Kaled/Dalekfiguurtjes verwacht, maar dit is prima.
Nou ja, al gemuteerd natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 11:41 schreef Ugjerke het volgende:
Zo vreemd vind ik een apparaat dat kan klonen en een Dalek omhulsel kan maken niet voor een tijdreizend ras
[..]
Al gemuteerd of echt nog Kaled?
Ja, maar dan andersquote:
Ik heb hem gemist, wat was ie?quote:Op zondag 18 april 2010 11:14 schreef Bensel het volgende:
[..]
die scheur is zo duidelijk het moet wel afleiden van datgene wat de echte knaller word. De badwolf referenties viel ook niet iedereen op (was vrij subtiel)
Dat kan bijna niet.quote:
Dat is juist mijn punt: de tijd is niet hetzelfde. Dus wat bepaalt dat hij deze Doctor aan de lijn krijgt? Toen Martha hem belde kreeg ze Ten aan de lijn omdat hun beider tijdslijnen op hetzelfde tempo vooruitschreden.quote:Op zondag 18 april 2010 06:35 schreef SiGNe het volgende:
Churchil belde een maand ervoor, misschien was de oude doctor met rose nog in de buurt.
Bel iets later en je hebt de kans dat de doctor al heel ergens anders is.
Tijd voor de Doctor is niet hetzelfde als voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |