het was duidelijk een aflevering om de band tussen elkaar duidelijk te maken, en de nog steeds aanwezige vertwijfeling van de doctor zichtbaar te houden.quote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
De scheuren zijn duidelijk de rode draad.
Verder ben ik niet zo enthousiast over deze aflevering. Leuk dat de companion uiteindelijk het probleem oplost, maar de Doctor zou die walvis natuurlijk nooit hersendood hebben gemaakt. Hij drie seconden langer nagedacht en vervolgens zowel de walvis als het schip gered. Daarnaast was er ook niet echt haast bij, volgens mij. De situatie was niet echt vijandig meer ... maar alles moest op stel en sprong. Beetje jammer ...
Verder vond ik het rommelig en een beetje saai. Maar volgende week belooft veel goeds
Want? Het idee lijkt juist om dit seizoen een Doctor neer te zetten die die twijfels heeft, niet altijd zijn hoofd koel houdt en daardoor ook weleens 'rare' dingen doet. Elke Doctor heeft zijn eigen karakter, en ik denk dat deze Doctor gewoon een stuk wispelturiger zal zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 16:57 schreef wonderer het volgende:
Ik moet me inhouden om geen gaten in het plot te schieten. Het idee was leuk maar de docter lijkt nog best last te hebben van zijn twijfels aan het eind van vorig seizoen. Hij moet zichzelf snel bij elkaar rapen hoor...
Quote uit deze review. Moest er wel even om lachen.quote:“So basically, we’re going to strap the entire country onto the back of a massive whale and float off into space. Any questions?”
“Erm, yes. Why not just build a spaceship?”
“That’s what we’re doing. A space whale ship.”
“No, I mean, just a normal spaceship. With an engine and everything.”
“Riiiiight. And where would we put the whale?”
“Forget about the whale, there is no whale.”
“I’m sorry, I’m not sure I follow you.”
Met de enerlaatste walvis?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:04 schreef wonderer het volgende:
Ja, helemaal is er niet over nagedacht... Je bouwt niet "even" zo'n spaceship, lijkt me, zelfs al komt er toevallig een walvis langs. En als het de laatste walvis was, hoe heeft Schotland hun schip dan gebouwd?
Je denkt te veel na over deze serie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat zou die walvis eigenlijk ademen? En hoe kan hij tegen de straling? Heeft het bescherming tegen ruimtegruis? En weet hij wanneer er zonnevlammen of pulsars aankomen? Oh ... en wat eet zo'n beest?
Ruimtekril?
Nou, dat wil ik dus WEL direct aannemen... het fenomeen ruimtewalvis is geloofwaardig. Lastig uitleggen wat het verschil nu precies is...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat zou die walvis eigenlijk ademen? En hoe kan hij tegen de straling? Heeft het bescherming tegen ruimtegruis? En weet hij wanneer er zonnevlammen of pulsars aankomen? Oh ... en wat eet zo'n beest?
Ruimtekril?
De op 1 na laatste walvisquote:
Of het stort weer wat in (STEAMPUNKquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef SiGNe het volgende:
Hoe verder in de toekomst hoe meer technologie je zou verwachten, misschien is het budgettair wat moeilijker te realiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |