quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kan allemaal gewoon een kwestie van slechte communicatie en management zijn.
Nee man, daar kwam de vraag vandaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thieme sms't rustig door tijdens de interruptie.
Precies, haar souffleur zit thuis op de bank naast zn vrouwquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, daar kwam de vraag vandaan
Ik zou niet weten waarom. Het is geen tentamen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
De vraag van Thieme kwam dus binnen per SMS? Dat vind ik dus echt niet kunnen![]()
Doe het verdomme op eigen kracht!
Ik denk dat vak K liever had gehad dat het wél een tentamen wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Het is geen tentamen.
DE KUTHOER!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zei Gerdi nou "De Heer Koenders" ?
Het is verdomme "minister van ontwikkelingssamennwerking" luie trut!
Misschien moeten ze ons commentaar laten geven tussendoor. Net als bij de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
DE KUTHOER!!!![]()
Echt, debatten kunnen zoveel leuker.
Ik verwacht slimheid van mijn volksvertegenwoordigers en ik verwacht dat ze ingelezen zijn. Dat souffleren door derden vind ik zo ontzettend dom. Net zoals dat twitteren naar buiten toe tijdens een debat. Concentreer je op je werk, denk ik dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Het is geen tentamen.
Mee eens, het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verwacht slimheid van mijn volksvertegenwoordigers en ik verwacht dat ze ingelezen zijn. Dat souffleren door derden vind ik zo ontzetten dom. Net zoals dat twitteren naar buiten toe tijdens een debat. Concentreer je op je werk, dan ik dan.
Of ons laten sms'sen met Marianne.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ons commentaar laten geven tussendoor. Net als bij de Olympische Spelen.
Ik heb dat liever dan mensen zoals Hamer die overduidelijk niet eens op zitten te letten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verwacht slimheid van mijn volksvertegenwoordigers en ik verwacht dat ze ingelezen zijn. Dat souffleren door derden vind ik zo ontzetten dom. Net zoals dat twitteren naar buiten toe tijdens een debat. Concentreer je op je werk, dan ik dan.
Gefeliciteerd.quote:
Dat betreft meer dan 50% van de gesproken tekst. Alleen als dat per notitie gaat valt het wat minder op. De mensen die het woord voeren zijn dan ook niet meer dan woordvoerders. Wel een leuk baantje trouwens hoor, woordvoerders a la minute van tekst voorzien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem vieze woordjes in zettenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat betreft meer dan 50% van de gesproken tekst. Alleen als dat per notitie gaat valt het wat minder op. De mensen die het woord voeren zijn dan ook niet meer dan woordvoerders. Wel een leuk baantje trouwens hoor, woordvoerders a la minute van tekst voorzien.
Twitteren hoeft van mij ook niet zo nodig. Maar je door een deskundige die meekijkt laten informeren, niks mis mee. Het kabinet heeft die mogelijkheid ook, met hun monitortjes die in het kateder zijn gebouwd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die lul heeft verdomme helemaal niets gedaan, hij heeft het recht niet er doorheen te zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van Geel zit er volledig doorheen
[ afbeelding ]
quote:
"Zullen we samen een boekweitbolletje knabbelen, geile vuige vega van me?"quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem vieze woordjes in zetten
Dat is offtopic.quote:
Oeps, het lijkt de 2e kamer wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, het lijkt de 2e kamer wel.
Dat dus!quote:
Het is ook gewoon klaar nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef Marrije het volgende:
De bewindslieden gaan lekker naar huis
Heejoh ik kijk ook gewoon hoor, mag ik mijn mening niet meer gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kon je geen ander topic vinden om je te vervelen?
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ook gewoon klaar nu.
Hiep Hoi TOPBos en TOPJPB en TOPVerhagen en YOPRouvoet en TOPKoenders![]()
![]()
![]()
Of er is gezegd door Verhagen tegen de SG dat ze die PvdA wel om zouden kunnen krijgen met druk van een brief óf ze hebben gedacht dat dat wel zou lukken en daarom die brief laten komen óf ze hebben totaal niet goed gecommuniceerd en gemanaged.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is dus tegen de NAVO verzwegen dat er een regeringspartij tégen verlenging van de missie is.
En er is tegen de regeringspartij verzwegen dat de NAVO denkt dat ze vóór de verlenging zijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is dus tegen de NAVO verzwegen dat er een regeringspartij tégen verlenging van de missie is.
Dat zijn drie redenen waarom de NAVO dus blijkbaar niet weet dat er een partij tegen isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of er is gezegd door Verhagen tegen de SG dat ze die PvdA wel om zouden kunnen krijgen met druk van een brief óf ze hebben gedacht dat dat wel zou lukken en daarom die brief laten komen óf ze hebben totaal niet goed gecommuniceerd en gemanaged.
Of de SG was moreel verplicht die brief te sturen, gezien zijn belang.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of er is gezegd door Verhagen tegen de SG dat ze die PvdA wel om zouden kunnen krijgen met druk van een brief óf ze hebben gedacht dat dat wel zou lukken en daarom die brief laten komen óf ze hebben totaal niet goed gecommuniceerd en gemanaged.
Het zijn drie redenen om de hele zooi op te doekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn drie redenen waarom de NAVO dus blijkbaar niet weet dat er een partij tegen is
Of gedacht heeft dat het wel te managen zou zijn door Verhagen en het CDA. Eén en ander op basis van uitspraken door Verhagen en misschien Koendersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn drie redenen waarom de NAVO dus blijkbaar niet weet dat er een partij tegen is
Als Bos eerlijk is wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En er is tegen de regeringspartij verzwegen dat de NAVO denkt dat ze vóór de verlenging zijn...
Anders zou Bosje niet verbaasd zijn?
Ofzo?
Eerder Wie is de Molquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Bos eerlijk is wel ja.
Wanjedoe. Het lijkt wel politiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |