quote:Militairen in Oeroezgan hels op PvdA
LEUSDEN - Oeroezgan-gangers en militaire vakbonden vegen de vloer aan met de PvdA, omdat die de missie in Afghanistan "misbruikt voor electoraal gewin". Voorzitter Jan Kleian van de ACOM zegt dat nabestaanden van gesneuvelde soldaten verbitterd reageren op de rol van Wouter Bos en zijn partijgenoten.
"Ik was bij de weduwen van mannen die in Oeroezgan hun leven gaven, het onbegrip is groot", aldus de voorzitter van de CNV-bond voor militairen. "Nabestaanden voelen zich het slachtoffer van een politiek spel, vinden dat de PvdA de indruk wekt dat hun dierbaren voor niets zijn gestorven. Meneer Bos gaat de nabestaanden zelf maar uitleggen waarom Nederland daar volgens de PvdA weg moet, terwijl de situatie in de provincie juist stabieler wordt."
De bonden krijgen ook vanuit de twee grote Nederlandse bases in Oeroezgan, Kamp Holland en Camp Hadrian, woedende reacties
En dan? Wat moet er daarna gebeuren qua regeringssamenstelling?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn drie redenen om de hele zooi op te doeken
Echt hè?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe de PvdA de zwarte Piet krijgt toegespeeld. Gewoon omdat men een afspraak van twee jaar geleden net iets te gretig wil verzilveren. Het is al met al wel wat onterecht hoe ze "down the drain" gaan.
[..]
Dat is imo precies waarom het zo'n punt is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dit zo een punt is. Alsof we geen grotere problemen hebben.
Ben toch wel benieuwd waarom mensen die willen dat het kabinet valt, dit zo graag willen. Wat is de echte reden waarom men dit wil. Zoals ik het zie heeft het eigenlijk weinig te Uruzgan te maken, maar meer met onderbuikgevoelens en verborgen agenda's. Ik blijf benieuwd naar de meningen.
Ik zei 't meteen alquote:Staatssecretaris van Defensie De Vries (CDA) zei echter dat het kabinet vrijdag geen besluit hoeft te nemen over Afghanistan. Volgens hem heeft PvdA-fractieleider Mariëtte Hamer donderdag in het felle debat in de Tweede Kamer ‘de ruimte geboden’ om tijd te nemen voor een besluit,.
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Poll: Welke Partij Stem Je Als Vak K Valt?
Precies dat. Maar toch voor de vorm even heel hard op de PVV geklikt in de poll.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee![]()
Wil op zich PVV stemmen, maar die zie ik eerlijk gezegd liever in de oppositie, waar ze kunnen blijven schoppen tegen de regering. Ik zie ze nu nog niet direct zélf dingen oplossen eigenlijk.
Yep, ze zijn allemaal 1 pot nat. Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
@TB, wat is in jezusnaam een goede reden om niet te stemmen? Je stemvingert is gebroken?
Goed, bij mij komt uit die tyfus stemwijzert ook D66.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ze zijn allemaal 1 pot nat. Ik kijk het nog even aan.
Heb de kieswijzer ingevuld (gemeenteradsverkiezingen) nou ik word er niet blij van. Als mijn voorkeuren terecht komen op een partij die ik eigenlijk niet zie zitten, dan moet ik me inderdaad afvragen of ik niet nog liever mijn stemvinger breek.
PvdA krijg ik, hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, bij mij komt uit die tyfus stemwijzert ook D66.
En ik vind Pechtold een fijne gast maar ik ga dus echt niet D66 stemmen
Ik adviseer je om mij maar volmacht te geven, ik regel het welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik krijg een of andere moslimpartij, en daarna SP.
Of ik ben gek geworden, of is snap er gewoon niets meer van. Ik hou me nog maar even koest en kijk het nog even aan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef Disana het volgende:
Welke stemwijzer is het? DE stemwijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |