pvda gaat op de knieen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef dramatiek het volgende:
Dat wordt dan een trainingsmissie
De F16's vallen trouwens buiten het besluit van de regering. Maar om die adequaat in te zetten heb je natuurlijk wel wat mensen nodig.quote:
Waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef Cudles het volgende:
Zit daar nou een griffier met een blinde geleide hond?
Was dat ooit een vraag dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
dus we blijven ook na 2010 in Afghanistan
Ze heeft ook niet veel te zeggen volgensmij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ze heeft wel altijd veel gezegd he?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Abraracadabra het volgende:
Neehoor, tot 1 maart is geen week.
Dat zou wel adequater zijn dan een F16 bestuurd door een blindengeleidehond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De F16's vallen trouwens buiten het besluit van de regering. Maar om die adequaat in te zetten heb je natuurlijk wel wat mensen nodig.
Goed idee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben voor meer knappe dames in de politiek.
MissHobje, niks voor jou?![]()
Van der Vliesquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef StephanL het volgende:
De vries, SGP als mij niet vergis.
Van der Vlies, en het is nu nog de nestor van de tweede kamer, wel een beetje respect voor deze heer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef StephanL het volgende:
De vries, SGP als mij niet vergis.
Tuurlijk niet, ik zei morgen rond deze tijd, toen dan, met de wetenschap en kennis van nu uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Goed idee...
Staat 't bier al koud btw?
Hey, idd, nu is ie weg?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Abraracadabra het volgende:
Trouwens, ligt er nou elke keer een verhoging als Hamer spreekt? :'
Hij stamt ook uit dezelfde periode, toen was dat blijkbaar hipquote:
Stenografen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Cahir het volgende:
WIe zijn die 4 mensen aan dat tafeltje vooraan?
Die schrijven de boel opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Cahir het volgende:
stenografen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Cahir het volgende:
Hij is zo'n beetje de enige in de Kamer die enig verstand van het staatsrecht heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Kwaliteit het volgende:
rijp voor het bejaardentehuis
Stenografen heb ik geleerd netquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Cahir het volgende:
Precies. Binnen de fractie mensen ze het dan weer mooi opgelost te hebben, maar het volk gelooft daar al lang niet meer in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ze gaan draaien.
Trainingskampen buiten Uruzghan. Besluit mag ook volgende week genomen worden.
Zitten we straks nog met die club opgescheept.
Enige voordeel is dat de PvdA dan hopelijk wordt weggevaagd bij de verkiezingen.
kijk ff een paar topics terug, is al gebeurdquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie paint de snor erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |