Nou toch niet vaak! Ik heb er Thieme afgelopen week al 3x op betraptquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tong vergeet ook wel eens zijn.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Thieme is een soort van Cato ( En overigens blijf ik van mening dat Carthago vernietigd moet worden) met d'r
blablablabla.. en de diertjes...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer wil zo snel mogelijk duidelijkheid, maar het hoeft natuurlijk niet morgen al.
neuh, toen waren de VVDers nog onder de indruk van haar ferme punten op integratie, waarvan het resultaat niet tot verbetering heeft geleid.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Omnifacer het volgende:
Bizar toch dat Verdonk aanvankelijk op 30 zetels stond en PVV op 1
Spreek haar er even op aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou toch niet vaak! Ik heb er Thieme afgelopen week al 3x op betrapt
niet iedereen zou dat zomaar uit het Latijn kunnen vertalen mijn waardequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Voor 1 maart, zoals afgesproken. Niets mis mee lijkt me.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer wil zo snel mogelijk duidelijkheid, maar het hoeft natuurlijk niet morgen al.
lijm op terpentinebasisquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef TeringHenkie het volgende:
Het land staat in brand en Hamer staat met potjes lijm te blussen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Omnifacer het volgende:
Liegt dat wijf, of is haar neus altijd zo groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |