slaap ze kerelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:15 schreef friemelaar het volgende:
Hey GF, ik ga ook eens m'n mandje opzoeken.![]()
Laterssss
voor mij is ie al gevallenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit gaat als een nachtkaarsje. het kabinet wil niet vallen, dat is wel te zien aan het trieste krampachtige toneelspel wat ze doen.
Wat is Bos eindelijk doodgevallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voor mij is ie al gevallen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat is Bos eindelijk doodgevallen?
oh, hij leeft dus nog? jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bos zal nooit MP worden
maar doodvallen mag hij wel
![]()
Tja, ik geef de schuld aan Bos.quote:
Hehe, komt er ook eindelijk een achter. Straks ga je nog verbaasd doen dat ik een neger ben.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Den HaagWat een zooitje ongeregeld daar
ga neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver, het is vrijdag, dat betekent vanavond een hele lange avond om alcohol te verwerken ergens op dit godvergeten eiland.
Neuh, heb mijn vriendin gisteren afgezet bij bij de buren in Singapore, ik houd het wel een paar dagen in.quote:
heel vervelendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver, het is vrijdag, dat betekent vanavond een hele lange avond om alcohol te verwerken ergens op dit godvergeten eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |