Ja, linksboven willen schieten en dan 15 meter rechts naast het doel komenquote:
Nee inderdaad!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Het is niet erg om iemand van de familie Gerritsen tegen het lijf te lopen zeg.
Het dorp schijnt klijn te zijn.quote:
Niks aan idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Wat een stom liedje.
Max Pam had zo'n programma paar jaar geleden. Over lelijke gebouwen en of bouwvallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Veerboot het volgende:
Ze moeten die twee Van Rossems een Over de Vloer-achtig programma geven. Laat ze gewoon samen door Nederland trekken en dan alles wat te zien becommentariëren. Moet geniale tv opleveren.![]()
Zou hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Veerboot het volgende:
Ze moeten die twee Van Rossems een Over de Vloer-achtig programma geven. Laat ze gewoon samen door Nederland trekken en dan alles wat te zien becommentariëren. Moet geniale tv opleveren.![]()
Daar houdt Van Nieuwkerk van, hč. Aparte kunstjes. Maar dat kun je niet in acht minuten proppen. Dus een eigen programma zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:04 schreef broer het volgende:
Het was een beetje aapjes kijken, die twee Van Rossems. "Luister dan, ze klinken hetzelfde! Zeg nog eens iets!"
Maar wel léuk aapjes kijken. Dat dan weer wel.
Het is niet alsof Maarten van Rossem nooit iets zinnigs zegt. Over zijn broer kan ik niet oordelen, ik heb hem niet nader leren kennen vanwege het gegiechel van de presentator.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef broer het volgende:
Een eigen programma zou ook leuk zijn. Maar of het een succes zou zijn, betwijfel ik. Hoeveel gemopper kan een mens verdragen?
Volgens mij wel. En als hij dat niet letterlijk zei, dan had hij een vergelijkbare treffende benaming.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Radegast het volgende:
Noemde Rottenberg Verdonk nou een viswijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |