Je laat je eigen kind toch niet op straat lopenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Omdat me pa zegt dat ik maar naar leger des heils moet gaan;) en me moeder heeft geen plek
Exact, ik had iig mijn best gedaan om ergens een plekje te creëren. Dat z'n vriendin het niet fijn vindt is haar probleem.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je laat je eigen kind toch niet op straat lopen
Dan geloof je het toch NIET! ik neem aan als ik een rechtzaak krijg dat ik een echte brief krijg van de rechtbank? dan zal ik die wel eventjes uploadenquote:
Misschien heeft hij het bij zijn vader al zo vaak te bont gemaakt dat die eieren voor zijn geld kiest.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Pfff... Ik snap wel dat jij zo'n getroubleerd figuur bent geworden met zulke ouders.
Zijn vriendin wilt dat niet! mijn oude kamer is al weg gegeven aan haar dochter die tijdelijk hier sliep n paar maanden geleden omdat ze weg ging bij dr vriend!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het bij zijn vader al zo vaak te bont gemaakt dat die eieren voor zijn geld kiest.
Ken ook zo'n type, zeg niet dat TS zo is, die te lui is om ook maar iets van zijn leven te maken. Kon niet meer met zijn moeder (type mannenverslindster) overweg en ging bij zijn vader en diens gezin wonen. Blowde in het bijzijn van hun kinderen, was niet verzekerd voor ziektekosten, dat mocht pa betalen, weigerde een uitkering aan te vragen, want dan zou hij in een leer-werktraject terecht komen en dat wilde meneer niet. Vond uiteindelijk, met hulp van pa, werk en onderdak, maar raakte die baan na een maand alweer kwijt.
Hij is op het moment van de radar verdwenen, sinds een maand of 3.
Vraag aan TS, waarom vraag je geen uitkering aan?
Maar als het een uitvreter is, zoals degene die ik hierboven beschreef, dan ben je er niet zo één, twee, drie vanaf als je die in huis neemt.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe kan je nou geen plek hebbenAls je in een auto kan slapen kan je ook op de bank, in de gang, in de keuken, noem het maar op slapen.
De meeste woningbouwverenigingen doen niet meer aan urgentie. Dat je op straat staat maakt jouw geval niet dringender dan iemand die al een jaar staat ingeschreven. Er zijn wel opvangmogelijkheden overigens.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:45 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Zijn vriendin wilt dat niet! mijn oude kamer is al weg gegeven aan haar dochter die tijdelijk hier sliep n paar maanden geleden omdat ze weg ging bij dr vriend!!!
Ik heb een uitkering aangevraagd, moet daarvoor morgen ook even naar het cwi!
Heeft trouwens iemand enig idee wat de regels van urgentie verklaring aanvragen zijn? voor een woning bij de woningbouw? want ik kan daar niet echt zoveel over vinden.
Wil namelijk eerst even mn huiswerk doen voordat ik morgen naar de woningbouw ga
Dat klopt, maar dan speelt er dus meer. Geen plek slaat natuurlijk nergens opquote:Op zondag 21 februari 2010 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als het een uitvreter is, zoals degene die ik hierboven beschreef, dan ben je er niet zo één, twee, drie vanaf als je die in huis neemt.
Misschien een beetje gemeen om dat in te wrijven, sommige mensen hebben nauwelijks vrienden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Bill_E het volgende:
dus je hebt geen vrienden? geen verdere familie ? geen kennissen? kom op ik kan in mijn situatie 40 plaatsen bedenken waar ik een tijdje mag slapen
Nauwelijks is niet geen. Mensen zonder vrienden zijn er natuurlijk ook. Maar dan nog heb je familie.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien een beetje gemeen om dat in te wrijven, sommige mensen hebben nauwelijks vrienden.
waarom schrijf je dat op deze manier? Je kon het ook wel anders verwoorden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Bill_E het volgende:
dus je hebt geen vrienden? geen verdere familie ? geen kennissen? kom op ik kan in mijn situatie 40 plaatsen bedenken waar ik een tijdje mag slapen
Wellicht gehoord bij Karst T? Die had ook echt geen netwerk, bijna geen contacten, er bestaan inderdaad mensen die dan nergens terecht kunnen (of dat in ieder geval denken)quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Bill_E het volgende:
Omdat het verhaal wel wat wendingen begint te nemen die niet misstaan in een slechte woensdag RTL4 film?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
waarom schrijf je dat op deze manier? Je kon het ook wel anders verwoorden.
Omdat het verhaal steeds meer begint te rammelen. Ik heb het al lang de voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
waarom schrijf je dat op deze manier? Je kon het ook wel anders verwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |