Hmm, zaakje stinkt. En mooi dat je een baantje hebt gevonden!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:53 schreef Pikachu21 het volgende:
en ojah die huurbaas bezit dus achterlijk veel panden in die straat, 1 winkelmedewerker wist ervan maar wou er niks over zeggen
Faalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
advocaat neemt al contact op het met bureau! en nu opbokke!
Onthoud je even dat je nog steeds in WGR post en niet in KLB ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
advocaat neemt al contact op het met bureau! en nu opbokke!
Hij is net nieuw en weet waarschijnlijk niet wat KLB is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Sjeen het volgende:
Onthoud je even dat je nog steeds in WGR post en niet in KLB ofzo...
Dan moet hij zich helemaal netjes gedragenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is net nieuw en weet waarschijnlijk niet wat KLB is.
Dan wil ik toch wel even de opmerking plaatsen dat deze ts zich tegen al die bijdehandte half ingelezen totaal niets toevoegende pubers die ook hier rondlsingeren nogal moet verdedigen en daarop ook bijna niet gemod wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthoud je even dat je nog steeds in WGR post en niet in KLB ofzo...
Idd, een TS die zich overal om moet verdedigen en alsnog op zijn klote krijgt van een mod en de kleuters verders laat zitten..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan wil ik toch wel even de opmerking plaatsen dat deze ts zich tegen al die bijdehandte half ingelezen totaal niets toevoegende pubers die ook hier rondlsingeren nogal moet verdedigen en daarop ook bijna niet gemod wordt.
die is z´n gps/volgzender vergetenquote:
Dingen regelen, hij heeft momenteel namelijk nogal een probleem. Jouw niewschierigheid bevredigen is waarschijnlijk even niet zijn hoogste prioriteit.quote:
Ja dat klopt, maar omdat al mijn gereedschap dus ook weg is kan ik dus niet aan het werk, en ik kan dat niet zo 123 even opnieuw kopen dat geld heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Dingen regelen, hij heeft momenteel namelijk nogal een probleem. Jouw niewschierigheid bevredigen is waarschijnlijk even niet zijn hoogste prioriteit.
Leuk dat je misschien werk hebt, maar dat deel heb ik geloof ik gemist. Je was toch stukadoor?
Uit belangstelling én nieuwsgierigheid. Jouw reactie staat me niet aan, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Dingen regelen, hij heeft momenteel namelijk nogal een probleem. Jouw nieuwschierigheid bevredigen is waarschijnlijk even niet zijn hoogste prioriteit.
Maar je hoeft toch niet meer in je auto te slapen toch? Wel goed dat je werk hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
Ja dat klopt, maar omdat al mijn gereedschap dus ook weg is kan ik dus niet aan het werk, en ik kan dat niet zo 123 even opnieuw kopen dat geld heb ik ook niet.
Een stukadoor met festool gereedschap?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar omdat al mijn gereedschap dus ook weg is kan ik dus niet aan het werk, en ik kan dat niet zo 123 even opnieuw kopen dat geld heb ik ook niet.
En je hebt geen klussen die je nog moet afwerken of waar je aan moet beginnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Nee vanavond in ieder geval niet, maybe slaap ik wel bij n meid en anders kon van n kroeg eigenaar boven tukke, hij zou ook al n matras voor me regelen dus super chill!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet meer in je auto te slapen toch? Wel goed dat je werk hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een stukadoor met festool gereedschap?Die dingen zijn peperduur en niet voor stukadoors maar eerder voor timmermannen?
Als ik zo rondom hoor is er vraag zat naar goeie ervaren stukadoors, en die worden stukken beter betaalt dan magazijniers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef Pikachu21 het volgende:
heb dat pand opgeknaptzelf ben o.a me mixer ook kwijt en dat is een duur geintje zo'n 450 euro:S al met al dus ik zit tegen de 700/800 euro voordat ik pas weer aan het werk kan dus daarvoor ga ik even een ander baantje doen
dat valt heel erg tegen hoor, Er zijn er genoeg uit gegaan & het gaat nog door met ontslagenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als ik zo rondom hoor is er vraag zat naar goeie ervaren stukadoors, en die worden stukken beter betaalt dan magazijniers.
geloof er niets meer van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Ga dan zwart werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
dat valt heel erg tegen hoor, Er zijn er genoeg uit gegaan & het gaat nog door met ontslagen
Lees anders even de vorige twee topics en de rest van dit topic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit. Al wat van je spullen terug gezien? Of de verhuurder gesproken, hoe ga je dit denk je aan pakken als ik vragen mag?
Juridische zaak?
Oh. Excuus. Dacht dat het nog niet besproken was, zal het doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Lees anders even de vorige twee topics en de rest van dit topic.
Het verhaal wordt nu wel erg spannend.. Hoezo is hij gestolen?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:09 schreef Pikachu21 het volgende:
eehm vrijdag nacht heb ik die kroeg eigenaar niet meer kunnen bereiken :s dus heb op straat gelopen tot 8 uur ofzo
Maargoed er is nog geen nieuws, geen reactie gehad van de huisbaas dus ik ga morgen weer even met me advocaat contact opnemen dat die dagvaarding er nu echt wel uitmoet.
ojah & me laptop die ik terug had gekregen van de winkelier... die is dus weer weg... is gejat.
Wil ik op mn andere gaan! ziet me laptop de HDD niet meer dus ik weet niet hoelang deze het nog vol gaat houden!
Ik hou jullie morgen op de hoogte!
Have a nice sunday!
flikker toch ns op man.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:24 schreef Poeke het volgende:
Komop!! Dit kan gewoon niet.. dit is echt te ongeloofwaadig
Omdat me pa zegt dat ik maar naar leger des heils moet gaan;) en me moeder heeft geen plekquote:Op zondag 21 februari 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:
waarom kon je niet bij je ouders terecht?
Pfff... Ik snap wel dat jij zo'n getroubleerd figuur bent geworden met zulke ouders.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Omdat me pa zegt dat ik maar naar leger des heils moet gaan;) en me moeder heeft geen plek
Je laat je eigen kind toch niet op straat lopenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Omdat me pa zegt dat ik maar naar leger des heils moet gaan;) en me moeder heeft geen plek
Exact, ik had iig mijn best gedaan om ergens een plekje te creëren. Dat z'n vriendin het niet fijn vindt is haar probleem.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je laat je eigen kind toch niet op straat lopen
Dan geloof je het toch NIET! ik neem aan als ik een rechtzaak krijg dat ik een echte brief krijg van de rechtbank? dan zal ik die wel eventjes uploadenquote:
Misschien heeft hij het bij zijn vader al zo vaak te bont gemaakt dat die eieren voor zijn geld kiest.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Pfff... Ik snap wel dat jij zo'n getroubleerd figuur bent geworden met zulke ouders.
Zijn vriendin wilt dat niet! mijn oude kamer is al weg gegeven aan haar dochter die tijdelijk hier sliep n paar maanden geleden omdat ze weg ging bij dr vriend!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het bij zijn vader al zo vaak te bont gemaakt dat die eieren voor zijn geld kiest.
Ken ook zo'n type, zeg niet dat TS zo is, die te lui is om ook maar iets van zijn leven te maken. Kon niet meer met zijn moeder (type mannenverslindster) overweg en ging bij zijn vader en diens gezin wonen. Blowde in het bijzijn van hun kinderen, was niet verzekerd voor ziektekosten, dat mocht pa betalen, weigerde een uitkering aan te vragen, want dan zou hij in een leer-werktraject terecht komen en dat wilde meneer niet. Vond uiteindelijk, met hulp van pa, werk en onderdak, maar raakte die baan na een maand alweer kwijt.
Hij is op het moment van de radar verdwenen, sinds een maand of 3.
Vraag aan TS, waarom vraag je geen uitkering aan?
Maar als het een uitvreter is, zoals degene die ik hierboven beschreef, dan ben je er niet zo één, twee, drie vanaf als je die in huis neemt.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe kan je nou geen plek hebbenAls je in een auto kan slapen kan je ook op de bank, in de gang, in de keuken, noem het maar op slapen.
De meeste woningbouwverenigingen doen niet meer aan urgentie. Dat je op straat staat maakt jouw geval niet dringender dan iemand die al een jaar staat ingeschreven. Er zijn wel opvangmogelijkheden overigens.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:45 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Zijn vriendin wilt dat niet! mijn oude kamer is al weg gegeven aan haar dochter die tijdelijk hier sliep n paar maanden geleden omdat ze weg ging bij dr vriend!!!
Ik heb een uitkering aangevraagd, moet daarvoor morgen ook even naar het cwi!
Heeft trouwens iemand enig idee wat de regels van urgentie verklaring aanvragen zijn? voor een woning bij de woningbouw? want ik kan daar niet echt zoveel over vinden.
Wil namelijk eerst even mn huiswerk doen voordat ik morgen naar de woningbouw ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |